The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Indian Wells - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=5910)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38


Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011

De aanval komt nu uit eigen hoek. Het zal toch ook wat zijn als Ajacieden het met deze onzin eens zouden zijn.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011

Maakt me niks uit waar de aanval vandaan komt. Ik sta ergens voor en ik vind dat Ajax ergens voor moet staan. En ik weet ook dat een groot deel van de schare daarvoor staat.
En dat verandert niks na een aantal magere jaren, dat zou toch wat zijn zeg. Dat is pas verloochenen.

Laat ik het simpel stellen; waarom zijn de halve finale van de beker en de 1/8 finale van de UEFA-Cup niet uitverkocht?


Re: Indian Wells - Mac - 11-03-2011

Dus ajax moet maar voor een leeg stadion spelen tot aan de halve finale van de UEFA cup?


Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011

Insinueer ik dat?
Bovendien is dit geen antwoord op mijn vraag.

Zulke wedstrijden leven gewoon minder bij mij, en blijkbaar dus ook bij de rest. CL was, ondanks de belachelijke prijzen, heel snel uitverkocht. Hier zit het niet eens vol, dat zegt imo een heleboel.


Re: Indian Wells - Mac - 11-03-2011

Ja je zegt het volgende:

Quote:Echter ik niet, en eigenlijk iedereen in mijn omgeving ook niet. En ik vind ook dat een Ajacied dat hoort te vinden.

Daarmee insinueer je dat iedereen moet vinden dat de achtste finale van de europa league niet interessant genoeg is om een kaartje voor te kopen. Sterker nog je zou er zelfs uit kunnen halen dat je vindt dat iedereen die er gister wel was geen ajacied is maar goed ik ga er vanuit dat je dat niet bedoelt.

De CL was trouwens juist zo snel uitverkocht vanwege de magere jaren. Weet ook zeker dat de belachelijke prijzen voor de kaartjes nooit neergelegd zouden zijn als we de afgelopen 5 jaar 4x CL hadden gespeeld.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011

Dit was gechargeerd, want wie ben ik om te bepalen wat anderen vinden. Maar laat ik het dan omdraaien; ik kan het me niet voorstellen dat Ajacieden al weken uitkeken naar de halve finale beker of de wedstrijd van gisteren.
Ik denk dat voor heel veel Ajacieden geldt dat een beker pas interessant wordt als er tegen een topploeg wordt gespeeld of als je hem echt kunt winnen.
UEFA-CUp is natuurlijk interessanter, maar ook daar begint het pas in een laat stadium te leven.

Ik vind het ook absoluut niet des Ajax' om uitbundig een bekerwinst te vieren, en ik vond het feest vorig jaar dus ook helemaal niks. Ik blijf het een troostprijs vinden, als we hem winnen of in de 1e ronde uitgeschakeld worden.


Re: Indian Wells - Mac - 11-03-2011

Ah je bent nu al flink aan het afzakken qua attitude. Als je het meteen zo had gesteld had je waarschijnlijk niemand over je heen gehad.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 11-03-2011

Ik gooi graag de knuppel in het hoenderhok, zeker hier. Echter, de grote lijn is, als het goed is, hetzelfde, in alle uitlatingen.


Re: Indian Wells - centre court - 11-03-2011

Raonic meteen de break!


Re: Indian Wells - Haggie - 11-03-2011

62 *21. WU potje.


Re: Indian Wells - Stille - 11-03-2011

Prima Raonic! Forza Giraldo!


Re: Indian Wells - buurs - 11-03-2011

Petzschner en Giraldo =D>


Re: Indian Wells - Overdune - 11-03-2011

Op naar de 25 puntjes jongens, daarna uitschakeling en hup, weer 900E door het toilet. =D>


Re: Indian Wells - buurs - 11-03-2011

Ik geef ze beiden een goede kans de volgende ronde.


Re: Indian Wells - buurs - 12-03-2011

giraldo serveert voor de partij en wordt gebroken :roll:


Re: Indian Wells - mindlight - 12-03-2011

Set Gimeno \Big Grin/


Re: Indian Wells - buurs - 12-03-2011

pfff, giraldo eerst in de 2e set van 5-3 naar 5-5

in de tb van 5*-4 naar 5-7... Icon_evil


Re: Indian Wells - Overdune - 12-03-2011

cry


Re: Indian Wells - mindlight - 12-03-2011

Over Nederlanders die teleurstellen gesproken trouwens....


Re: Indian Wells - kooltje - 12-03-2011

Nederlanders gaan nooit wat bereiken op deze manier...Hooguit een keer een aardig toernooi..

Hewitt wel heel hard eraf...Das balen...
Andreev en Davydenko winnen wel, al is het met moeite...

Federer, Murray, Djoko, Nadal winnen allemaal hun dubbel...
Ook Gasquet speelde en won, dus dat is positief.

Vanavond gaat het echt beginnen...Murray op baan 2, Ferrer op baan 3, Simon op baan 8...Er gaan zeker verrassingen komen...

Belangrijkste is dat Querrey van Tipsarevic wint...


Re: Indian Wells - mindlight - 12-03-2011

mindlight Wrote:Set Gimeno \Big Grin/

Dit slaat nergens op zie ik nu. Ik heb ook gewoon Giraldo. :eeeek:
Verder jammer van het verlies van Hewitt, en opvallend hoe hard Mayer eraf gaat. Dat ging maar om 15 puntjes dus dat is misschien direct de oorzaak.

Tomic ( Notworthy ) wint!


Re: Indian Wells - Michael K - 12-03-2011

Hewitt d'raus... jammer, maar maakt niet echt uit. Had punten over... ik kon ook Mello nemen, maar nam Hewitt. Moeilijke loting heeft tie gehad. Vorige keer, Australian Open?, won hij wel in 1e ronde van Lu volgens mij...


Re: Indian Wells - centre court - 12-03-2011

Klasse Lu. Davy wel weer erg veel moeite zeg. Die gaat 't dus niet redden tegen Waw helaas.


Re: Indian Wells - mindlight - 12-03-2011

Lu een moeilijke loting? Die jongen heeft dit jaar nog niets laten zien. Davy wel wat moeite maar die moet gewoon eens een paar potjes op rij gaan winnen, dan komt het wel weer. Hopelijk morgen tegen Waw!


Re: Indian Wells - Overdune - 12-03-2011

Maar dat wist je toch wel cc? Davy is niet voor niets zo goedkoop.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 12-03-2011

Lu is inderdaad ruk de laatste maanden en had ook nog DC gespeeld, dit is echt slecht van Eiwit.
Golubev is on fire, dat baart me wel een beetje zorgen met het oog op de 2e ronde.


Re: Indian Wells - centre court - 12-03-2011

Mij ook Ad. Ik had daar vooraf liever Golu dan Mayer want Mayer is ook een rare knakker soms, maar dit is dan wel weer heel dik voor Golu.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 12-03-2011

En hij won ook al van Berdych afgelopen weekend. Hij kan tricky zijn als ie on is. Maar ik verwacht toch gewoon een overwinning voor Djoko.


Re: Indian Wells - Michael K - 12-03-2011

Leuke partijen die komen zijn toch wel Ljubicic-Del Potro, Davy-Waw, Golubev-Djoko en Blake-Roddick... Undecided


Re: Indian Wells - Kraai - 12-03-2011

centre court Wrote:Mij ook Ad. Ik had daar vooraf liever Golu dan Mayer want Mayer is ook een rare knakker soms, maar dit is dan wel weer heel dik voor Golu.

Precies ook mijn gedachte.
Baart me zorgen deze vorm van Golubev... :-k
Is altijd ff wennen zo'n eerste wedstrijd...ook voor Djoko.
Misschien toch maar eens wat euri op Golubev zetten voor een win-win situatie :8: