The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070) |
Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Hier: mindlight Wrote:Toch had ik plannen met dat been er vandoor te gaan. :-({|= Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Die plannen heeft iedereen neem ik aan. Het is echt zo onzinning om nu wat over de weekwinst te zeggen. In de loop van zaterdag wordt er meer duidelijk. Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Hier: Dat ik die plannen heb? Dat lijkt me nogal wiedes, en ik vond jullie een-tweetje nogal prematuur, vandaar de (met een viool toch redelijk duidelijke) knipoog. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Helaas begrijp ik je knipogen niet altijd. Ik ging er vanuit dat die weer een typisch ML-statement vol vertrouwen was. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Zou dit dan de week zijn waarin gulbis zijn talent weer laat zien? Dan zijn we er toch met z'n allen ingestonken. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Hmm, mn ambities kunnen weer in de ijskast. Wat een lul die Baghdatis. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 28-07-2011 mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:Hier: Ad z'n een-tweetje denk ik. Prima nacht in LA, Potro en Harrison door en Blake en Bagha eruit. Bagha stelt me niet teleur, hij voldoet weer eens volledig aan mijn verwachtingen. Ik denk dat Fish of Bellucci zich nog terugtrekt, en dat Granollers en Giraldo een griepje hebben opgelopen vannacht. Hoe RRH nog van waarde gaat zijn weet ik niet, maar in deze tampieweek is alles mogelijk :wink: . Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 centre court Wrote:Zou dit dan de week zijn waarin gulbis zijn talent weer laat zien? Dan zijn we er toch met z'n allen ingestonken.Heb jij hem 1 seconde overwogen dan? Lijkt me niet. Dan zijn we er toch niet ingestonken? Bovendien gaat ie er morgen keihard af tegen Potro. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Ad Wim Wrote:Hmm, mn ambities kunnen weer in de ijskast. Wat een lul die Baghdatis. Beetje logisch. Stomme keus ook. Klasse Lu! =D> Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 28-07-2011 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Zou dit dan de week zijn waarin gulbis zijn talent weer laat zien? Dan zijn we er toch met z'n allen ingestonken.Heb jij hem 1 seconde overwogen dan? Lijkt me niet. Dan zijn we er toch niet ingestonken? Ik heb hem wel erin gehad. Maar de QF spot daar was toch kansloos om SF te halen, dus het geld toch maar naar betere delen weggesluisd. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Chela-Starace verreweg de partij van de dag voor mij. Als Starace wint, kan het nog leuk worden. Zie die pot als 50-50, dus wordt ook spannend denk ik. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Klasse Baghdatis! Heb hem geloof ik een jaar niet gehad. De rest van het jaar mag ie weer in de ijskast gaan zitten :letitallout: Re: Umag, LA en Gstaad - Michael K - 28-07-2011 Klasse Lu! Harisson is ook te pakken, dan hopen dat Fish al vroegtijdig is uitgeschakeld en we staan zo in de finale. : Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 HF wordt daar Muller-Harisson en Falla-Potro =D> Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Fish gaat daar natuurlijk gewoon spelen. Hij hoeft maar max 4 potjes te spelen Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Overigens is Washington zoals verwacht waardeloos qua aanvangstrijdstippen! Maandag tm donderdag om 22.00 uur Ned tijd en op vrijdag om 20.00 uur ned tijd Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Gstaad beloofd weer niet veel te worden vandaag. Misschien af en toe een uurtje spelen. Morgen en zaterdag wordt het wel zonnig daar Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Stille Wrote:Gstaad beloofd weer niet veel te worden vandaag. Misschien af en toe een uurtje spelen. Morgen en zaterdag wordt het wel zonnig daar Dat is niet gunstig voor Igor. De tussenstand is al niet gunstig, maar zijn motivatie om nog te winnen wordt hier vast ook niet beter op! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Tussen 11 en 12 en 2 en 3 zouden ze misschien kunnen spelen maar die baan is dan mega traag door al die nattigheid die erop is gevallen. Maar ik denk dat ze toch wel iets willen doen vandaag. Zeker diegenen die nog in hun 1e ronde zitten moeten vandaag af Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Bachinger gaat Benneteau vegen! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 :lol: Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Haggie is lekker druk. Moet je vaker doen. Je maakt altijd vermakelijke opmerkingen : Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Wie post nog ff een keer die 137 link met die livescores naast elkaar? zit op een externe laptop. Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 28-07-2011 Op zich mag Bachinger wel een keer breaken... 0 uit 6 ](*,) Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp">http://137.120.13.87/test/michieltest/tennis.asp</a><!-- m --> Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Nu wordt het pas interessant. Hup AHM! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Die Bachinger wint easy van Andujar en verliest dan easy van Benneteau. Tampieweek! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Hup Igor!!!!! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Hup Igor en Andreas. Beide gaan er in 2 af maar ik geef ze nog even vertrouwen. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 centre court Wrote:Hup Igor en Andreas. Beide gaan er in 2 af maar ik geef ze nog even vertrouwen. Of Igor wint 'm of hij pakt zometeen maar 1 puntje. :razz: |