The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- Haggie - 30-01-2007

Speelt Pavel nou wel of niet?


- omyaca - 30-01-2007

Waarom zou Pavel niet spelen?


- Haggie - 30-01-2007

Ik zal wel gek zijn, maar waar zit hij ergens in een schema?


- omyaca - 30-01-2007

Hij zit bij Mayer en Kunitsyn in de groep.


- Haggie - 30-01-2007

Oke! Smile Thnx!


- Ad Wim - 30-01-2007

Vond Baghdatis toch net even iets te duur bij TM. Bij MV wel genomen, scheelde al snel zo'n 600 euro.

Ik heb gewoon iedereen genomen waarvan ik dacht dat ze iig een potje zouden winnen. We zien het wel. Ik moet zeggen dat ik er weinig zin in had na het maken van mijn MV team. Ik heb dus eigenlijk ongeveer hetzelfde team gemaakt met een hele hoop aanvullingen. Maar ik zie net dat ik Malisse mis, ontzettend stom natuurlijk. Die had ik niet met MV vanwege het budget en dus ook niet overgenomen naar TM. Zoals je ziet, de motivatie is wel een beetje weg bij TM na al dit gezeik.
En ik heb iig wel weer genoeg dubbele belangen deze week.


- Juan Zueco - 30-01-2007

buurs Wrote:Hey Juan, is het niet mogelijk dat Tripplexxx jouw team overneemt??? Icon_question

Dan moet ik even overleggen. Heb m´n account doorgegeven aan een vriend, maar deze lineup komt nog van mij. Laat het je morgen weten.


- Juan Zueco - 30-01-2007

THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!

Ik ben zo vrij geweest de subleague aan te maken:
De Forummers-league.

inlog is idd forum-forum

Wil je mij hier uit gooien?

Ik vrees dat het gemiddelde achteruit zal gaan als je `mij` laat staan.


- THE MAILMAN - 30-01-2007

Juan Zueco Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!

Ik ben zo vrij geweest de subleague aan te maken:
De Forummers-league.

inlog is idd forum-forum

Wil je mij hier uit gooien?

Ik vrees dat het gemiddelde achteruit zal gaan als je `mij` laat staan.

Ik heb, zij het niet met plezier, aan je verzoek voldaan.
Maar ik heb je er niet uit gegooid, maar verwijderd op eigen verzoek.
Ik respecteer ieders mening, maar had je er graag bij gehad.
Mocht je je nog bedenken, je bent ten alle tijde welkom om weer in te springen.
Maar volgens de regels van het spel bepalen de hoogste 5 van de sub-league de positie, dus is er geen sprake van dat jouw score het gemiddelde zou drukken.


- buurs - 30-01-2007

Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:Hey Juan, is het niet mogelijk dat Tripplexxx jouw team overneemt??? Icon_question

Dan moet ik even overleggen. Heb m´n account doorgegeven aan een vriend, maar deze lineup komt nog van mij. Laat het je morgen weten.

Zou heel mooi zijn.... :|
Ik voel me namelijk best schuldig en Tripple is natuurlijk een trouwe deelnemer :wink:


- buurs - 30-01-2007

Juan Zueco Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!

Ik ben zo vrij geweest de subleague aan te maken:
De Forummers-league.

inlog is idd forum-forum

Wil je mij hier uit gooien?

Ik vrees dat het gemiddelde achteruit zal gaan als je `mij` laat staan.

Oplossing is Tripple :wink:


- omyaca - 30-01-2007

Is het misschien een goed idee om nu al een mailtje naar sportdreams te sturen met de goede beoordeling van het round robin systeem?


- Ad Wim - 30-01-2007

Ik heb dat een paar weken geleden al gedaan, maar nog een mailtje kan natuurlijk nooit kwaad. Laten we dan wel even een duidelijk mailtje opstellen, aangezien het op zich nogal ingewikkeld is.


- kuiper - 30-01-2007

Dat denk ik wel. :wink:

Je zult wel weer een standaard antwoord krijgen denk ik.


- Elikian - 30-01-2007

Probleem is dat daar mensen zitten die geen bal verstand hebben van tennis. Of zich iig niet interesseren in het rankingsysteem Smile


- Elikian - 30-01-2007

Geef dan meteen aan dat de 2 punten extra die mannen uit de MDER weer VERVALLEN als ze doordringen tot de QF Smile


- Ad Wim - 30-01-2007

Ik wacht nog even tot de RR-fase is afgelopen, dan kan ik wat voorbeelden geven :wink:


- omyaca - 30-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik heb dat een paar weken geleden al gedaan, maar nog een mailtje kan natuurlijk nooit kwaad. Laten we dan wel even een duidelijk mailtje opstellen, aangezien het op zich nogal ingewikkeld is.
Is dit een goed mailtje met de juiste informatie?

Team Sportdreams,

Om een drama zoals afgelopen ronde te voorkomen leek het mij handig u alvast te wijzen op de mogelijke problemen met betrekking tot het nieuwe Round Robin systeem.

In het toernooi van Delray Beach is gebruik gemaakt van een
Main Draw Elimination Round (MDE). Alle spelers die via deze ronde in de groepen terecht zijn gekomen verdienen 2 punten. Deze krijgen ze bovenop de verdiende punten in de groep, tenzij een speler verder komt dan de groepsfase. Dan krijgt deze dezelfde punten als een speler die de MDE niet heeft hoeven spelen. Een paar voorbeelden ter ondersteuning.
Stel Andrei Pavel is via de MDE in de groepsfase terechtgekomen. Daar heeft hij 1 wedstrijd gewonnen en 1 wedstrijd verloren, maar is niet door naar de kwartfinale. Dan verdient hij 4 punten voor de overwinning in de groep en 2 punten voor de overwinning in de MDE. Dit is een totaal van 6 punten.
Stel Alejandro Falla is via de MDE in de groepsfase terechtgekomen. Daar wint hij 2 partijen en is dus door naar de kwartfinale, die hij vervolgens verliest. Hij verdient dan alleen de punten voor de kwartfinale, dit zijn er 8.

In de toernooien van Vina del Mar en Zagreb is geen MDE geweest. Echter wel een kwalificatieronde. Alle spelers die vanuit hier in de groepsfase/hoofdtoernooi zijn gekomen krijgen 1 punt bovenop de punten die ze in de groep, of verder in het toernooi, halen.
Stel Albert Portas is via de kwalificatieronde in de groepsfase terechtgekomen. Hij verliest daar beide wedstrijden. Hij verdient dan enkel het punt voor het doorkomen van de kwalificatieronde. Hij krijgt dus 1 punt.
Stel Oscar Hernandez is via de kwalificatieronde in de groepsfase terechtgekomen. Hij haalt uiteindelijk de halve finale. Hij verdient dan 15 punten voor het halen van de halve finale en 1 punt voor het overleven van de kwalificatieronde. Zijn totaal is dan dus 16 punten.
Stel Guillermo Canas is via het kwalificatietoernooi in het hoofdtoernooi gekomen, en verliest daar in de eerste ronde. Hij verdient dan enkel het punt voor het doorkomen van de kwalificatieronde. Hij krijgt dus 1 punt.

Daarnaast is de nieuwe regel dit seizoen dat spelers bij een verlies in de eerste ronde in een toernooi dat geen Grand Slam is en niet tot de Tennis Masters Series behoort geen 1 punt meer krijgen maar 0 punten.
Stel Ivo Karlovic verliest in de eerste ronde. Hij verdient dan 0 punten.
Stel Gaston Gaudio verliest beide wedstrijden in de groepsfase. Hij verdient dan 0 punten.

Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat jullie deze informatie goed zullen gebruiken bij het toekennen van punten aanstaande zondag/maandag.

Met vriendelijke groet,


- Ad Wim - 30-01-2007

Prima, sturen.


- buurs - 30-01-2007

=D>


- Elikian - 30-01-2007

Een foutje: een WC in een TMS/Masters krijgt geen 1R punten Wink


- omyaca - 30-01-2007

Daar moeten ze dan tegen de tijd dat zo'n toernooi plaatsvindt nog even op geattendeerd worden. :Big Grin
Ik heb namelijk alleen gezegd dat bij andere toernooien spelers 0 punten krijgen en niet hoe het bij GS en TMS werkte.
Een andere situatie waarin het nog fout kan gaan is misschien een quali, die via de MDE de groepsfase inkomt.
Ik hoop dat ze het nu in ieder geval deze week goed doen!


- omyaca - 30-01-2007

Beste Yoeri,

Bedankt voor je opmerkingen en het meedenken. We zijn hard aan her werk om het voor de Round Robin toernooien helemaal duidelijk te hebben.

Sportieve groet,
Team Sportdreams


- Elikian - 30-01-2007

Maakt niet uit wat je zegt, mailen moet je toch Wink


- Elikian - 30-01-2007

3200 berichten Smile


- omyaca - 30-01-2007

Hier ben ik heel blij mee!
Ze blijken de mail serieus gelezen te hebben!

Beste Yoeri,

Nogmaals bedankt voor het meedenken. Zoals we eerder al zeiden, zijn we hard aan het werk om de round robin punten helemaal goed toe te kennen. We hebben echter wel een aantal vraagjes over jou uitleg en we hopen dat je die wilt beantwoorden. In ons puntenschema dat je kunt zien op de site en dat geheel overgenomen is van de ATP, zien je staan dat in toernooien met bv 32 of 64 deelnemers, spelers ook punten krijgen als ze bij die laatste 32 of 64 zitten, dus ook als ze in de eerste ronde zouden verliezen. Dit blijkt echter niet uit jouw laatste alinea. Kun je ons laten zien waar je dit vandaan haalt, want wij twijfelen of dat wel klopt volges de Race points. Zou je ons dan ook willen melden waar je deze informatie vandaan hebt, zodat wij het kunnen checken.

Nogmaals bedankt voor je meedenken en we streven natuurlijk naar een goede verwerking zondag voor jullie managers en voor ons!

Sportieve groet,
Team Sportdreams


- Ad Wim - 30-01-2007

Kijk, dat is een keer iets positiefs. Ik zou zeggen, refereer aan de link van Elikian.


- buurs - 30-01-2007

Ad Wim Wrote:Kijk, dat is een keer iets positiefs. Ik zou zeggen, refereer aan de link van Elikian.

Wel ff vertalen :lol:


- Elikian - 30-01-2007

omyaca Wrote:Hier ben ik heel blij mee!
Ze blijken de mail serieus gelezen te hebben!

Beste Yoeri,

Nogmaals bedankt voor het meedenken. Zoals we eerder al zeiden, zijn we hard aan het werk om de round robin punten helemaal goed toe te kennen. We hebben echter wel een aantal vraagjes over jou uitleg en we hopen dat je die wilt beantwoorden. In ons puntenschema dat je kunt zien op de site en dat geheel overgenomen is van de ATP, zien je staan dat in toernooien met bv 32 of 64 deelnemers, spelers ook punten krijgen als ze bij die laatste 32 of 64 zitten, dus ook als ze in de eerste ronde zouden verliezen. Dit blijkt echter niet uit jouw laatste alinea. Kun je ons laten zien waar je dit vandaan haalt, want wij twijfelen of dat wel klopt volges de Race points. Zou je ons dan ook willen melden waar je deze informatie vandaan hebt, zodat wij het kunnen checken.

Nogmaals bedankt voor je meedenken en we streven natuurlijk naar een goede verwerking zondag voor jullie managers en voor ons!

Sportieve groet,
Team Sportdreams
Als ze het hadden overgenomen van de ATP dan hadden ze dat zelf ook gezien Wink

En inderdaad: ATP Rulebook 2007. Pagina 156, bij D. Points, sub 2.


- Kraai - 30-01-2007

Eli... denk je dat je de TM-stats deze week nog kan verzorgen? alvast bedankt!