The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- Haggie - 19-02-2007

Wie vraagt dat dan?


- kuiper - 19-02-2007

Er klopt weer geen donder van!! Icon_evil Icon_evil

Chela 0 punten???????


- Kraai - 19-02-2007

Ja en er klopt nog wel meer niet Icon_twisted pfff zal nog maar ff wachten voordat ik een mailtje stuur...zal nog wel iemand wakker worden daar...hoop ik #-o


- kuiper - 19-02-2007

Ik heb inmiddels alweer een mail gestuurd. :letitallout: :letitallout:


- Genomico - 19-02-2007

Nooit meer ergeren aan Sportdreams... Heerlijk :Big Grin


- buurs - 19-02-2007

Ferrero ook 0 punten :roll:


- Haggie - 19-02-2007

Dramatisch!!


- RobbieDK - 19-02-2007

Mail verstuurd...

Geen antwoord!

Derde week op rij, jongens... Ze doen dit al jaren, dus mag je verwachten dat ze weten hoe het werkt...!!!


- Juan Zueco - 19-02-2007

Chela 0 ipv 15
Ferrero 0 ipv 24
Vassallo 0 ipv 3
Becker 18 ipv 15

enz enz enz enz.

Drama.


- RobbieDK - 19-02-2007

Meer mensen die moeite hebben met de wedstrijden deze week? Rotterdam zit me dwars... met name de partij Youzhny tegen Berdych Icon_evil


- Ad Wim - 19-02-2007

Heb ook een mailtje gestuurd, niet echt subtiel:

Quote:Beste SD,



Het blijft wel echt kwakkelen bij jullie, hè? Hoe moeilijk is het om de juiste punten aan de spelers toe te kennen?!

Ik heb altijd veel geduld, maar ik word nu toch wel ongeduldig en heb weinig zin om elke week weer te moeten mailen met wijzigingen.



Groet, Thomas Fransman



- THE MAILMAN - 19-02-2007

Het blijft inderdaad een georganiseerde chaos daar bij SD.
Ik ben zo vrij om ook maar weer eens te mailen, maar ik denk dat we het antwoord al kennen:

Beste TM'er,
Het spijt ons zeer......we zullen een kijken .......we hopen dat het niet meer gebeurd, .....sorry, maar onze nieuwe koffiejuffrouw heeft de koffie in onze PC laten vallen :razz: ..en nog meer van die SD Bullshit.

Misschien moeten we eens een keer als complete groep TM-forummers die gasten eens gaan bezoeken en ze eens duidelijk onze grieven kenbaar maken.


- RobbieDK - 19-02-2007

Ik snap het niet, want ze doen het al jaren... Laten ze dit doen door een stagiair(e) die om het half jaar wordt vervangen of zo? Dit slaat gewoon nergens op....


- RobbieDK - 19-02-2007

THE MAILMAN Wrote:Het blijft inderdaad een georganiseerde chaos daar bij SD.
Ik ben zo vrij om ook maar weer eens te mailen, maar ik denk dat we het antwoord al kennen:

Beste TM'er,
Het spijt ons zeer......we zullen een kijken .......we hopen dat het niet meer gebeurd, .....sorry, maar onze nieuwe koffiejuffrouw heeft de koffie in onze PC laten vallen :razz: ..en nog meer van die SD Bullshit.

Misschien moeten we eens een keer als complete groep TM-forummers die gasten eens gaan bezoeken en ze eens duidelijk onze grieven kenbaar maken.

'We hebben duidelijk gecommuniceerd dat deze week enkel de spelers van 30 jaar of ouder punten krijgen' :razz:


- centre court - 19-02-2007

Gasquet ook 0 punten. Eikels!


- RobbieDK - 19-02-2007

centre court Wrote:Gasquet ook 0 punten. Eikels!

Dat vind ik nog niet eens zo erg... :lol:


- Dre - 19-02-2007

hehe ben ik blij dat ik me niet heb weten te verleiden Wink


- THE MAILMAN - 19-02-2007

centre court Wrote:Gasquet ook 0 punten. Eikels!

En dat zijn nog niet de enigen: Ramirez, Vasallo, Chela, Gasquet,

:letitallout: :letitallout:


- centre court - 19-02-2007

Nog wat anders: hoelaat zal deze week de database weer sluiten?!


- THE MAILMAN - 19-02-2007

centre court Wrote:Nog wat anders: hoelaat zal deze week de database weer sluiten?!

Verhip, daar had ik nog niet aan gedacht.
Wie weet wat voor surprise ze bij SD nu weer voor ons in mind hebben.
(Ik denk 500 punten per persoon :razz: )


- RobbieDK - 19-02-2007

Wel Murray.... Geen Murray........ Wel / Niet / Wel / Niet / Wel.....

#-o


- Genomico - 19-02-2007

RobbieDK Wrote:Ik snap het niet, want ze doen het al jaren... Laten ze dit doen door een stagiair(e) die om het half jaar wordt vervangen of zo? Dit slaat gewoon nergens op....

Ik ben in juli toch klaar met de studie. Misschien het juiste moment om een eigen commerciële sportdreams met talloze spellen te beginnen :Big Grin Heb ik wel wat mannetjes nodig natuurlijk. 1 voor het harde programmeerwerk en een commerciëel mannetje. Dan kom ikzelf met hulp van jullie wel aan de spel ideeën :Big Grin


- RobbieDK - 19-02-2007

Genomico Wrote:
RobbieDK Wrote:Ik snap het niet, want ze doen het al jaren... Laten ze dit doen door een stagiair(e) die om het half jaar wordt vervangen of zo? Dit slaat gewoon nergens op....

Ik ben in juli toch klaar met de studie. Misschien het juiste moment om een eigen commerciële sportdreams met talloze spellen te beginnen :Big Grin Heb ik wel wat mannetjes nodig natuurlijk. 1 voor het harde programmeerwerk en een commerciëel mannetje. Dan kom ikzelf met hulp van jullie wel aan de spel ideeën :Big Grin

Ain't a bad idea


- centre court - 19-02-2007

Genomico Wrote:
RobbieDK Wrote:Ik snap het niet, want ze doen het al jaren... Laten ze dit doen door een stagiair(e) die om het half jaar wordt vervangen of zo? Dit slaat gewoon nergens op....

Ik ben in juli toch klaar met de studie. Misschien het juiste moment om een eigen commerciële sportdreams met talloze spellen te beginnen :Big Grin Heb ik wel wat mannetjes nodig natuurlijk. 1 voor het harde programmeerwerk en een commerciëel mannetje. Dan kom ikzelf met hulp van jullie wel aan de spel ideeën :Big Grin

Ik ben IN. Afgelopen oktober afgestudeerd als Commercieel Econoom. :wink:


- THE MAILMAN - 19-02-2007

Denk dat ik mijn team heb staan. En vorige week waren mijn eerste ingevingen ook de beste, dus ik denk dat ik het zo laat staan (of er moet nog ergens ineens iets opduiken van een uitslag of een afzegging van een van de spelers in mijn TM-lijst).


- Genomico - 19-02-2007

centre court Wrote:
Genomico Wrote:
RobbieDK Wrote:Ik snap het niet, want ze doen het al jaren... Laten ze dit doen door een stagiair(e) die om het half jaar wordt vervangen of zo? Dit slaat gewoon nergens op....

Ik ben in juli toch klaar met de studie. Misschien het juiste moment om een eigen commerciële sportdreams met talloze spellen te beginnen :Big Grin Heb ik wel wat mannetjes nodig natuurlijk. 1 voor het harde programmeerwerk en een commerciëel mannetje. Dan kom ikzelf met hulp van jullie wel aan de spel ideeën :Big Grin

Ik ben IN. Afgelopen oktober afgestudeerd als Commercieel Econoom. :wink:

Dan mag jij zorgen voor samenwerkingsverbanden met landelijke sportbladen, kranten, de ATP, andere bonden om zoveel mogelijk deelnemers te krijgen en daardoor weer sponsoren aan te kunnen trekken etc. :Big Grin


- centre court - 19-02-2007

Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
RobbieDK Wrote:Ik snap het niet, want ze doen het al jaren... Laten ze dit doen door een stagiair(e) die om het half jaar wordt vervangen of zo? Dit slaat gewoon nergens op....

Ik ben in juli toch klaar met de studie. Misschien het juiste moment om een eigen commerciële sportdreams met talloze spellen te beginnen :Big Grin Heb ik wel wat mannetjes nodig natuurlijk. 1 voor het harde programmeerwerk en een commerciëel mannetje. Dan kom ikzelf met hulp van jullie wel aan de spel ideeën :Big Grin

Ik ben IN. Afgelopen oktober afgestudeerd als Commercieel Econoom. :wink:

Dan mag jij zorgen voor samenwerkingsverbanden met landelijke sportbladen, kranten, de ATP, andere bonden om zoveel mogelijk deelnemers te krijgen en daardoor weer sponsoren aan te kunnen trekken etc. :Big Grin

Goed plan. Ben ook al bezig met Haggie en Scholten om iets op te zetten. Maar daarmee zoeken we 't meer in de evenementenbranche. Denk dat er op 't forum aardig wat kennis is op bepaalde gebieden. En vergeet Ad niet met zijn studie ''kunstmatige intelligentie''. Icon_twisted


- Ad Wim - 19-02-2007

Jongens, er is een deadline!


- Genomico - 19-02-2007

Op het MTF zijn natuurlijk ook veel potentiële deelnemers te bereiken.

En met SBS6 kan wel een dartgame gemaakt worden lijkt me. Zij maken de reclame, wij het spel. Ik zie het zitten :wink: Alleen dan nog wel iemand vinden die echt veel van databases en webservers weet. Weet er zelf het 1 en ander vanaf, maar om zoiets op te zetten, is toch wel wat anders :Big Grin


- Genomico - 19-02-2007

Ad Wim Wrote:Jongens, er is een deadline!

23 uur pas Ad. O nee, verkeerde topic.