The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- cruijff - 10-03-2007

5-4 15-30 nu.. Toch weer kansen voor Tim


- Ad Wim - 10-03-2007

15-30, nu breaken!


- cruijff - 10-03-2007

En een Bp nu..


- Ad Wim - 10-03-2007

cruijff Wrote:5-4 15-30 nu.. Toch weer kansen voor Tim
VOrige game ook al, hij is nog niet verslagen.


- Haggie - 10-03-2007

Hup Hernych.


- cruijff - 10-03-2007

Mooi punt voor Tim.. Weer een Bp..


- cruijff - 10-03-2007

Pakt de Bp, maar hernych vraagt een challenge aan...


- cruijff - 10-03-2007

En daadwerkelijk uit de bal. 5-5 nu..


- Genomico - 10-03-2007

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Vorige week nog Henman d. Mahut 61 62 en verloor ie heel nipt van Lopez, dus geen deuk :roll:

Henman heeft nooit een deuk in een pakje boter geslagen met z'n laffe slice backhand.
:eeeek: :roll:

Alles met een korreltje zout nemen. Het gaat erom dat Tim eens van de velden moet verdwijnen. Daarentegen blijven er dan wel weinig anti-helden over, dus ook wel weer leuk om hem zo te zien kwakkelen... Vroeger had je tenminste Becker, Sampras en Henman om tegen te zijn, tegenwoordig zijn er, buiten de Duitsers om, weinig spelers die ik totaal niet mag.

Maar goed, ik ga stappen in Arnhem!!


- Ad Wim - 10-03-2007

Re-break Hakkuh


- Haggie - 10-03-2007

Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Vorige week nog Henman d. Mahut 61 62 en verloor ie heel nipt van Lopez, dus geen deuk :roll:

Henman heeft nooit een deuk in een pakje boter geslagen met z'n laffe slice backhand.
:eeeek: :roll:

Alles met een korreltje zout nemen. Het gaat erom dat Tim eens van de velden moet verdwijnen. Daarentegen blijven er dan wel weinig anti-helden over, dus ook wel weer leuk om hem zo te zien kwakkelen... Vroeger had je tenminste Becker, Sampras en Henman om tegen te zijn, tegenwoordig zijn er, buiten de Duitsers om, weinig spelers die ik totaal niet mag.

Maar goed, ik ga stappen in Arnhem!!

Veel plezier!


- cruijff - 10-03-2007

Ach Tim zal deze partij nog wel pakken. Maar speelt echt te dramatisch om het een degelijke tennisser lastig te maken...


- Ad Wim - 10-03-2007

Meteen weer 0-30, kom op nou man Icon_evil


- Ad Wim - 10-03-2007

cruijff Wrote:Ach Tim zal deze partij nog wel pakken. Maar speelt echt te dramatisch om het een degelijke tennisser lastig te maken...
Hoe speelt hij dan? NIet goed? En hoe is Hernych? Denk je op basis van het spel dat Henman dit nog wint?


- cruijff - 10-03-2007

Dubbele fout 0-40....

Love game hernych


- Ad Wim - 10-03-2007

BReak op love, LUL!


- cruijff - 10-03-2007

Ad Wim Wrote:
cruijff Wrote:Ach Tim zal deze partij nog wel pakken. Maar speelt echt te dramatisch om het een degelijke tennisser lastig te maken...
Hoe speelt hij dan? NIet goed? En hoe is Hernych? Denk je op basis van het spel dat Henman dit nog wint?

Als ik eerlijk ben zie ik hem deze partij niet eens meer winnen. Hernych is ook niet denderend, maar Henman is nog slechter momenteel....


- Haggie - 10-03-2007

Ad Wim Wrote:BReak op love, LUL!

:lol: Onze service volley man, wat een held :lol:


- Ad Wim - 10-03-2007

Balen, toch Djoko moeten nemen.


- Ad Wim - 10-03-2007

Meteen de break in de tweede set, nu knallen Tim!


- Ad Wim - 10-03-2007

Canas wint trouwens heel gemakkelijk, was wel verwacht.
Becker verliest de eerste set, dat is wel mooi.


- Ad Wim - 10-03-2007

EN meteen weer terug gebroken, met een dubbelfe fout. GODVER! :letitallout:


- cruijff - 10-03-2007

En breakt weer Wink


- Ad Wim - 10-03-2007

Sjonge jonge, Henman mocht al voor de wedstrijd serveren en moet nu serveren om in de wedstrijd te blijven :letitallout:

Capdeville mist ook bp na bp en gaat er ook af... :x


- Scholten! - 10-03-2007

Yes, Jantje Hernych wint!! Hij maakt een break in de 3e set ongedaan en breakt Henman zelf. M'n eerste lichtpuntje in dit toernooi. Jantje moet Calleri ook zien te pakken


- Ad Wim - 10-03-2007

En Henman verliest hetm gewoon, GODVERDOMME :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

4-2 voor in de derde set, niks aan de hand, op 5-4 voor de wedstrijd serveren en dan dit, wat een gezeik!

Nu is mijn keuze om Henman, Tojo en Capdeville ipv Djokovic heel slecht waarschijnlijk, zeker nu Capde er ook lijkt af te gaan. Lekker dit Sad


- Vos - 11-03-2007

Youzhny verliest de eerste set via tiebreak. #-o
En breakt direct in tweede. :Big Grin


- Ad Wim - 11-03-2007

En ROchus mist verdomme bp na bp om die Querrey een keer te breaken. Christophe nu 0 uit 6 bp's... Icon_evil


- Ad Wim - 11-03-2007

En dan breakt Youzhny meteen in de tweede set, wordt ie weer terug gebroken :letitallout:


- Vos - 11-03-2007

:letitallout: :letitallout: :letitallout: