The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- Genomico - 20-03-2007

Ik heb Team Achterhoek even bekeken en wat een fantastisch team!! Totaal geen tegenstrijdige belangen met m'n MV team (zonder dat ik iets van het team prijs geef :wink: ). Zeker die kleine tovenaar gaat verrassen!!


- centre court - 20-03-2007

Genomico Wrote:Ik heb Team Achterhoek even bekeken en wat een fantastisch team!! Totaal geen tegenstrijdige belangen met m'n MV team (zonder dat ik iets van het team prijs geef :wink: ). Zeker die kleine tovenaar gaat verrassen!!

C.Rochus? :8:


- THE MAILMAN - 20-03-2007

centre court Wrote:
Genomico Wrote:Ik heb Team Achterhoek even bekeken en wat een fantastisch team!! Totaal geen tegenstrijdige belangen met m'n MV team (zonder dat ik iets van het team prijs geef :wink: ). Zeker die kleine tovenaar gaat verrassen!!

C.Rochus? :8:

Ik denk eerder Verkerk...... :razz:


- buurs - 20-03-2007

kooltje Wrote:benieuwd naar team van buurs, dat schat ik hoog in,in zo een week als deze.

mijn team zal er verrassend uit zien :wink:


- kooltje - 20-03-2007

buurs Wrote:
kooltje Wrote:benieuwd naar team van buurs, dat schat ik hoog in,in zo een week als deze.

mijn team zal er verrassend uit zien :wink:
dat weet ik, verwacht een nalbandian of berdych bij jou


- buurs - 20-03-2007

kooltje Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:benieuwd naar team van buurs, dat schat ik hoog in,in zo een week als deze.

mijn team zal er verrassend uit zien :wink:
dat weet ik, verwacht een nalbandian of berdych bij jou

nalbi heb ik niet, maar heb hem zeker overwogen.
hij heeft het te lastig met Ginepri/Spadea (hij doet het hier altijd goed) en Nieminen is ook een lastige klant.

En zijn vorm is nog twijfelachtig, al denk ik dat hij snel in goede doen zal zijn.


- Scholten! - 20-03-2007

Uiteindelijk gekozen voor Nalbi, mede door de (lichte) blessure van Ljubo. Wanneer hij van Spadea/Ginepri wint kan hij ver gaan komen, maar het is wel een groot risico


- Ad Wim - 20-03-2007

Ben toch gegaan voor Ljubo. Van zijn blessure was weinig te merken tegen Nalbi in de 2e en 3e set en ook niet bepaald tegen ROddick.


- kooltje - 20-03-2007

Ad Wim Wrote:Ben toch gegaan voor Ljubo. Van zijn blessure was weinig te merken tegen Nalbi in de 2e en 3e set en ook niet bepaald tegen ROddick.
bij mij precies dezelfde gedacht. 7-6 7-6 kan gebeuren tegen andy


- kooltje - 20-03-2007

ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?


- Ad Wim - 20-03-2007

Ben in plaats van Haas voor een aantal kleintjes gegaan, waaronder 4 quali's. Ik weet het, het risico is groot, maar 3/4 van de quali-posities zijn vrij gunstig, dus ik vond het de gok waard. EN Canas en Seppi kunnen veel mensen in de eerste ronde aan. Kim had een hele goede kwalificatie. En ik moest voor Haase gaan :razz:


- kooltje - 20-03-2007

Ad Wim Wrote:Ben in plaats van Haas voor een aantal kleintjes gegaan, waaronder 4 quali's. Ik weet het, het risico is groot, maar 3/4 van de quali-posities zijn vrij gunstig, dus ik vond het de gok waard. EN Canas en Seppi kunnen veel mensen in de eerste ronde aan. Kim had een hele goede kwalificatie. En ik moest voor Haase gaan :razz:
snap je gedachte en heb er ook lang op gestaan. maar twee partijen winnen is nog maar acht punten.


- Ad Wim - 20-03-2007

Ja, maar ik heb nu dus Kim, Haase, Tojo, Seppi en Canas ipv Haas. Ik denk dat Tommy 25 punten gaat pakken, dus 8 punten per persoon is goed :wink:


- buurs - 20-03-2007

kooltje Wrote:ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?

Ik heb ipv Murray Hewitt :wink:


- kooltje - 20-03-2007

Ad Wim Wrote:Ja, maar ik heb nu dus Kim, Haase, Tojo, Seppi en Canas ipv Haas. Ik denk dat Tommy 25 punten gaat pakken, dus 8 punten per persoon is goed :wink:
haas wel genomen, kan verrassen als federer weer een mindere week heb. haas tot dan een prima loting.


- THE MAILMAN - 20-03-2007

kooltje Wrote:ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?

Ik had hetzelfde idee, dus ook bij mij GEEN Murray.
Jammer, want Andy is toch de King of Scotland.


- Haggie - 20-03-2007

THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?

Ik had hetzelfde idee, dus ook bij mij GEEN Murray.
Jammer, want Andy is toch de King of Scotland.

Moeten jullie zijn website eens lezen. Niets aan de hand met die jongen.


- Scholten! - 20-03-2007

Buurs denkt dat er deze week op gravel wordt gespeeld :wink: :wink:


- Ad Wim - 20-03-2007

Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?

Ik had hetzelfde idee, dus ook bij mij GEEN Murray.
Jammer, want Andy is toch de King of Scotland.

Moeten jullie zijn website eens lezen. Niets aan de hand met die jongen.
Quote eens wat!


- THE MAILMAN - 20-03-2007

Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
kooltje Wrote:ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?

Ik had hetzelfde idee, dus ook bij mij GEEN Murray.
Jammer, want Andy is toch de King of Scotland.

Moeten jullie zijn website eens lezen. Niets aan de hand met die jongen.

En welke reden heeft hij dan op zijn site te melden als hij onderuit gaat tegen Hewitt? Nee, ik sta achter mijn beslissing om Murray niet in mijn team te zetten.
Daarentegen zie ik het dit toernooi zitten met GroteJan uit Frankrijk.....
Allez Sebastien, vive la France.


- kooltje - 20-03-2007

Q. How bad did you feel when you woke up this morning?

I actually didn’t — I didn’t feel tired. It’s just every single place that I moved to, whether it be my elbow or, you know, roll onto my side and it was the cut on my knee, it was just like I felt pretty uncomfortable. None of them were really bad. It’s just, when you have of four or five small injuries, and it’s kind of difficult to compensate on one leg or the other. So, I didn’t feel terrible when I got up this morning. Everywhere I kind of put my arm or my leg, it was kind of bruised somewhere
aldus murray, 4 of 5 blessures genezen niet


- Ad Wim - 20-03-2007

Hewitt gaat het natuurlijk weer niet redden. Murray moet fit zijn, zo ja, dan kan hij de halve finale halen. Zo niet, dan gaat hij er waarsch af tegen Gonzo.


- Ad Wim - 20-03-2007

kooltje Wrote:Q. How bad did you feel when you woke up this morning?

I actually didn’t — I didn’t feel tired. It’s just every single place that I moved to, whether it be my elbow or, you know, roll onto my side and it was the cut on my knee, it was just like I felt pretty uncomfortable. None of them were really bad. It’s just, when you have of four or five small injuries, and it’s kind of difficult to compensate on one leg or the other. So, I didn’t feel terrible when I got up this morning. Everywhere I kind of put my arm or my leg, it was kind of bruised somewhere
aldus murray, 4 of 5 blessures genezen niet
Van wanneer is dit? 4 of 5 blessures genezen namelijk wel in een dag of 4.


- buurs - 20-03-2007

Scholten! Wrote:Buurs denkt dat er deze week op gravel wordt gespeeld :wink: :wink:

Is dat niet zo dan??? :8:


- kooltje - 20-03-2007

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Q. How bad did you feel when you woke up this morning?

I actually didn’t — I didn’t feel tired. It’s just every single place that I moved to, whether it be my elbow or, you know, roll onto my side and it was the cut on my knee, it was just like I felt pretty uncomfortable. None of them were really bad. It’s just, when you have of four or five small injuries, and it’s kind of difficult to compensate on one leg or the other. So, I didn’t feel terrible when I got up this morning. Everywhere I kind of put my arm or my leg, it was kind of bruised somewhere
aldus murray, 4 of 5 blessures genezen niet
Van wanneer is dit? 4 of 5 blessures genezen namelijk wel in een dag of 4.
18 maart, andere quote is dat hij gaat vragen om pas vrijdag te spelen. slim, dan volgen de partijen zich lekker snel op


- Ad Wim - 20-03-2007

18 maart, dat is dus twee dagen geleden. Als hij inderdaad vrijdag speelt, heeft hij 5 dagen (!) rust gehad. En Murray zeurt altijd, maar speelt gewoon rete-goed de laatste weken.


- Vret Mien Gras - 21-03-2007

Dr. Pils Wrote:Wel leuk dat ze het niet op de site zetten. Gaan weer een paar deelnemers zich flink genaaid voelen.

Zoals ik, wat een kolere manager. Bij deze mijn laatste keer tennismanager.


- kooltje - 21-03-2007

tja je had het zelf kunnen bedenken hoor


- buurs - 21-03-2007

Vret Mien Gras Wrote:
Dr. Pils Wrote:Wel leuk dat ze het niet op de site zetten. Gaan weer een paar deelnemers zich flink genaaid voelen.

Zoals ik, wat een kolere manager. Bij deze mijn laatste keer tennismanager.

Als je hier geen rekening mee houdt, dan ben je een amateur. :wink:


- Dr. Pils - 21-03-2007

We hadden ook bijna allemaal rekening gehouden met het feit dat de 1e week AO wel meetelde......