The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- Haggie - 26-03-2007

buurs Wrote:Ik had vlak voor 22 uur mijn team nog aangepast blijkt nu :razz: :roll:

Ik had het team uit de EXcel sheet al geknipt en geplakt en heb gewacht met posten.
Ik was helemaal vergeten dat ik mijn team vlak voor de deadline nog had aangepast.
Ik had bijvoorbeeld Hewitt eruit gegooid Hakkuh
En ik vond Verdasco toch te risicovol en heb Mayer erin gedrukt.
En ik bleek dus wel degelijk vertrouwen te hebben in Del Potro Hakkuh
Ik heb dus nog 7 spelers over :razz:

Ik kwam er zojuist achter, toen ik even wou kijken wie ik eventueel voorbij zou gaan met winst van Nadal.

Toch een leuke meevaller, lijkt me Icon_twisted

Wat een ongein zeg! Del Potro en Mayer scheelt het! 22pnt tot zover!


- Haggie - 26-03-2007

Tussenstand sheet na deze ontdekking:

Buurs.........96 punten
Robbie Dk..58 punten
Omyaca.....55 punten
Scholten!....54 punten
Aadje........52 punten... etc etc etc

#-o


- buurs - 26-03-2007

Haggie Wrote:
buurs Wrote:Ik had vlak voor 22 uur mijn team nog aangepast blijkt nu :razz: :roll:

Ik had het team uit de EXcel sheet al geknipt en geplakt en heb gewacht met posten.
Ik was helemaal vergeten dat ik mijn team vlak voor de deadline nog had aangepast.
Ik had bijvoorbeeld Hewitt eruit gegooid Hakkuh
En ik vond Verdasco toch te risicovol en heb Mayer erin gedrukt.
En ik bleek dus wel degelijk vertrouwen te hebben in Del Potro Hakkuh
Ik heb dus nog 7 spelers over :razz:

Ik kwam er zojuist achter, toen ik even wou kijken wie ik eventueel voorbij zou gaan met winst van Nadal.

Toch een leuke meevaller, lijkt me Icon_twisted

Wat een ongein zeg! Del Potro en Mayer scheelt het! 22pnt tot zover!

Een leuke meevaller zo op de maandagmiddag :razz: :cheers:
Ik heb op het laatst Verdasco en Hewitt eruit gegooid voor wat klein grut :razz:


- buurs - 26-03-2007

Haggie Wrote:Tussenstand sheet na deze ontdekking:

Buurs.........96 punten
Robbie Dk..58 punten
Omyaca.....55 punten
Scholten!....54 punten
Aadje........52 punten... etc etc etc

#-o

Nu maar hopen dat Murray of Roddick het feest niet bederven :roll: :8:


- Haggie - 26-03-2007

buurs Wrote:
Haggie Wrote:Tussenstand sheet na deze ontdekking:

Buurs.........96 punten
Robbie Dk..58 punten
Omyaca.....55 punten
Scholten!....54 punten
Aadje........52 punten... etc etc etc

#-o

Nu maar hopen dat Murray of Roddick het feest niet bederven :roll: :8:

Ik hoopte dat Gonzalez Murray eruit zou knikkeren. Beetje jammer.


- buurs - 26-03-2007

Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Tussenstand sheet na deze ontdekking:

Buurs.........96 punten
Robbie Dk..58 punten
Omyaca.....55 punten
Scholten!....54 punten
Aadje........52 punten... etc etc etc

#-o

Nu maar hopen dat Murray of Roddick het feest niet bederven :roll: :8:

Ik hoopte dat Gonzalez Murray eruit zou knikkeren. Beetje jammer.

Ik dacht dat Murray niet zou spelen.... :|
Nu maar hopen op Mathieu.
Zijn spel van gister biedt hoop, neem dat van mij aan.

Gonzo had eigenlijk weinig kans.


- São Paulo - 26-03-2007

Sportdreams ziet zijn inkomsten teruglopen en is op zoek naar de oorzaken:

Quote:Beste Paul,

Helaas doe je dit jaar niet mee aan onze TennisManager. Aangezien je een groot tennisfan en trouw Sportdreams deelnemer bent nemen we jouw mening heel serieus.

Wij willen dan ook graag weten waarom je niet meer meedoet. Dit helpt ons de game te verbeteren en we zien je natuurlijk graag weer terug in de TennisManager!

Meedoen is heel eenvoudig; klik hier, vul de enquête in en maak kans op de exclusieve Sportdreams cap!!!

Sportieve groet,

Team Sportdreams

Uiteraard ben ik niet te beroerd om zo'n enquete in te vullen, maar ik vond de vragen toch niet echt spectaculair:

Code:
Vraag 1:

Dit jaar heb ik overwogen mee te doen:
Ja
Nee

Vraag 2:

Ik doe niet meer mee aan TennisManager omdat:
Ik 10 euro te veel geld vind
Ik het spel de laatste keer niet leuk vond
Anders, namelijk  

Vraag 3:

Ik zou dit jaar wel meedoen als de game gratis was:
Ja
Nee

Vraag 4:

Als de game betaald was, maar meer features zou bevatten, zou ik meedoen:
Ja
Nee

Als je dan toch een enquete houd, kun je net zo goed wat specifiekere vragen stellen lijkt mij. Wat voor informatie kun je hier nu uithalen? Dat er meer deelnemers zijn als het spel gratis zou zijn?? Dat er meer deelnemers zijn als het spel wat meer diepgang zou hebben?? Lijkt mij niet meer dan logisch eigenlijk. Maar ach, ik maak altijd nog kans op een geweldige Sportdreams-cap... :8:


- Elikian - 26-03-2007

Hehe.

Ik heb deze mail ook gehad op mijn email account waarmee ik in 1998 1x heb meegedaan met de F1-Manager...

De optie: "de organisatie en communicatie zou een heel stuk beter kunnen." was wel op zijn plaats denk ik Wink


- centre court - 26-03-2007

Heerlijk voor Buurs zeg, maar de verschillen zijn wel heel apart, net als 't tijdstip dat je dit meldt. Mayer heeft net Verdasco verslagen en Del Potro zit er nog! En dan ook nog eens één van je weinige missers(hewitt) ongedaan gemaakt. Wilde SD Delic en Falla er niet meer bijzetten? :razz:


- buurs - 26-03-2007

centre court Wrote:Heerlijk voor Buurs zeg, maar de verschillen zijn wel heel apart, net als 't tijdstip dat je dit meldt. Mayer heeft net Verdasco verslagen en Del Potro zit er nog! En dan ook nog eens één van je weinige missers(hewitt) ongedaan gemaakt. Wilde SD Delic en Falla er niet meer bijzetten? :razz:

Tja, heb jij alweer bij je team gekeken na dinsdag???
Ik doe dat normaal pas wanneer de punten toegekend zijn.
Nu keek even hoeveel plekken ik door een eventuele finaleplek van Nadal kon winnen en toen zag ik dat mijn team iets anders was, dan dat ik gepost had.

Ik zou jouw team ook maar ff bekijken :wink: :Big Grin


- centre court - 26-03-2007

Ik denk dat ik om 21.55 uur Blake, Baghdatis, Safin en Gonzalez erin heb gezet voor Murray, Davy, Djoko en Roddick. Icon_twisted


- buurs - 26-03-2007

centre court Wrote:Heerlijk voor Buurs zeg, maar de verschillen zijn wel heel apart, net als 't tijdstip dat je dit meldt. Mayer heeft net Verdasco verslagen en Del Potro zit er nog! En dan ook nog eens één van je weinige missers(hewitt) ongedaan gemaakt. Wilde SD Delic en Falla er niet meer bijzetten? :razz:

Enne de 5 uitgeschakelde spelers van mij lagen er allemaal redelijk vroeg uit, behalve Moya.

Dan zou ik toch liever Murray hebben toegevoegd lijkt mij.
Mayer gaat er nu echt wel af tegen Robredo.
Ik wou iemand hebben in dat gedeelte behalve Haas.
Bij MV ben ik voor de vreemde keuze Stepanek gegaan.
Ik heb hem als enige en bij TM twijfelde ik tussen Mayer en Verdasco.
Maar doordat ik net niet uitkwam heb ik Mayer ipv Verdasco erin gedaan.


- buurs - 26-03-2007

centre court Wrote:Ik denk dat ik om 21.55 uur Blake, Baghdatis, Safin en Gonzalez erin heb gezet voor Murray, Davy, Djoko en Roddick. Icon_twisted

Dat zou balen zijn :8:

Nogmaals, ik wist ook niet wat ik zag vanmiddag. :roll:
Maar ben er wel blij mee.
Scheelt me toch zo'n 30 punten.


- kooltje - 26-03-2007

buurs Wrote:Ik had vlak voor 22 uur mijn team nog aangepast blijkt nu :razz: :roll:

Ik had het team uit de EXcel sheet al geknipt en geplakt en heb gewacht met posten.
Ik was helemaal vergeten dat ik mijn team vlak voor de deadline nog had aangepast.
Ik had bijvoorbeeld Hewitt eruit gegooid Hakkuh
En ik vond Verdasco toch te risicovol en heb Mayer erin gedrukt.
En ik bleek dus wel degelijk vertrouwen te hebben in Del Potro Hakkuh
Ik heb dus nog 7 spelers over :razz:

Ik kwam er zojuist achter, toen ik even wou kijken wie ik eventueel voorbij zou gaan met winst van Nadal.

Toch een leuke meevaller, lijkt me Icon_twisted
je zit dag en nacht op dit forum, en je was even vergeten dat je je team had veranderd?


- Ad Wim - 26-03-2007

buurs Wrote:Ik had vlak voor 22 uur mijn team nog aangepast blijkt nu :razz: :roll:

Ik had het team uit de EXcel sheet al geknipt en geplakt en heb gewacht met posten.
Ik was helemaal vergeten dat ik mijn team vlak voor de deadline nog had aangepast.
Ik had bijvoorbeeld Hewitt eruit gegooid Hakkuh
En ik vond Verdasco toch te risicovol en heb Mayer erin gedrukt.
En ik bleek dus wel degelijk vertrouwen te hebben in Del Potro Hakkuh
Ik heb dus nog 7 spelers over :razz:

Ik kwam er zojuist achter, toen ik even wou kijken wie ik eventueel voorbij zou gaan met winst van Nadal.

Toch een leuke meevaller, lijkt me Icon_twisted
Wel gek dat je dit nu pas meldt inderdaad. Nergens heb ik je na de afzegging van Hewitt gehoord dat je maar een moment hebt getwijfeld om hem te wisselen vlak voor tijd. Heel gek dit. Makkelijk hoor, gebruik maken van het falen van SD...


- buurs - 26-03-2007

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik had vlak voor 22 uur mijn team nog aangepast blijkt nu :razz: :roll:

Ik had het team uit de EXcel sheet al geknipt en geplakt en heb gewacht met posten.
Ik was helemaal vergeten dat ik mijn team vlak voor de deadline nog had aangepast.
Ik had bijvoorbeeld Hewitt eruit gegooid Hakkuh
En ik vond Verdasco toch te risicovol en heb Mayer erin gedrukt.
En ik bleek dus wel degelijk vertrouwen te hebben in Del Potro Hakkuh
Ik heb dus nog 7 spelers over :razz:

Ik kwam er zojuist achter, toen ik even wou kijken wie ik eventueel voorbij zou gaan met winst van Nadal.

Toch een leuke meevaller, lijkt me Icon_twisted
Wel gek dat je dit nu pas meldt inderdaad. Nergens heb ik je na de afzegging van Hewitt gehoord dat je maar een moment hebt getwijfeld om hem te wisselen vlak voor tijd. Heel gek dit. Makkelijk hoor, gebruik maken van het falen van SD...

Ik ga niet 1000x herhalen wie ik allemaal heb overwogen.
Dat geklaag hou ik niet zo van :wink:


- Ad Wim - 26-03-2007

Dat doe je normaliter wel, in ieder geval 1 keer.
Hoe je het ook wendt of keert, er zit een luchtje aan.
Nu Del Potro opeens zo ver komt, heb je hem ineens en Verdasco net na zijn verlies voor 1 punt heb je dan toevallig op het laatste moment gewisseld... :roll:


- kooltje - 26-03-2007

tja ik geloof je mar vind het toch vreemd. hele pleidooi over gravelspelers en je wisselt verdasco en hewitt voor mayer en del potro


- buurs - 26-03-2007

Ad Wim Wrote:Dat doe je normaliter wel, in ieder geval 1 keer.
Hoe je het ook wendt of keert, er zit een luchtje aan.
Nu Del Potro opeens zo ver komt, heb je hem ineens en Verdasco net na zijn verlies voor 1 punt heb je dan toevallig op het laatste moment gewisseld... :roll:

Nogmaals ik ben op het laatst aan het puzzelen geweest om goed uit te komen.
Ik had steeds 250 over.
Dus Verdasco en Hewitt er maar uitgegooid en wat klein grut genomen,
zoals Del Potro, Gabashvilli en Horna.
Sluiter en Mayer kon ik nog net kiezen ipv Verdasco.
Maar aangezien ik veel gewisseld heb, dacht ik dat ik Verdasco en Hewitt uiteindelijk toch gekozen had, omdat ik ervan uitging dat Murray niet helemaal fit was.
Nu bleek Hewitt niet helemaal fit te zijn. :8:
Dit blijkt een geluk bij een ongeluk, aangezien ik dacht dat ik hem in mijn team had.... :roll:


- buurs - 26-03-2007

kooltje Wrote:tja ik geloof je mar vind het toch vreemd. hele pleidooi over gravelspelers en je wisselt verdasco en hewitt voor mayer en del potro

Volgens mij zijn Mayer en Del Potro meer gravelspelers, dan Hewitt en Verdasco :roll:


- buurs - 26-03-2007

Ik begrijp dat dit allemaal ongeloofwaardig overkomt, maar ik kan er niks anders van maken... het is echt de waarheid :|


- aadje - 26-03-2007

buurs Wrote:
kooltje Wrote:ik de enige zonder murray. iedereen vergeten dat hij vaak geblesseerd is en daar niet mee kan omgaan. of ben ik de enige die de blessure overschat?

Ik heb ipv Murray Hewitt :wink:

Vlak voor sluiten database Hewitt eruit gegooid en dat weet je dan na 10 minuten niet meer?? Het stinkt heel erg!!


- Haggie - 26-03-2007

Jongens, wat maken we ons druk! Buurs heeft gewoon een beter team gemaakt dan ons tot zover. Geef hem complimenten voor zijn keuzes. =D>


- Juan Zueco - 26-03-2007

Precies. Ik kan wel begrijpen dat tussen het pokeren door de aandacht voor het tennis wat verslapt. :lol:


- kooltje - 26-03-2007

buurs Wrote:
kooltje Wrote:tja ik geloof je mar vind het toch vreemd. hele pleidooi over gravelspelers en je wisselt verdasco en hewitt voor mayer en del potro

Volgens mij zijn Mayer en Del Potro meer gravelspelers, dan Hewitt en Verdasco :roll:
vind je dat echt?


- kooltje - 26-03-2007

Haggie Wrote:Jongens, wat maken we ons druk! Buurs heeft gewoon een beter team gemaakt dan ons tot zover. Geef hem complimenten voor zijn keuzes. =D>
ik zei voor de bekendmaking al dat buurs een sterk team zou hebben. dat viel echter vies tegen..en nu toch weer erg mee...


- centre court - 26-03-2007

Buurs heeft 't vermogen op zo'n toernooi met verrassingen toch de goeie ''grote'' spelers te kiezen. Wat dat betreft hoop ik dat ie er naast zit met murray en roddick. als die nu snel verliezen draait ie echt top.


- omyaca - 26-03-2007

Haggie Wrote:Jongens, wat maken we ons druk! Buurs heeft gewoon een beter team gemaakt dan ons tot zover. Geef hem complimenten voor zijn keuzes. =D>
Ik vertrouw dit helemaal niet!
Het feit dat hij Verdasco en Hewitt eruit haalt voor wat klein grut kan ik nog wel begrijpen. Maar dat hij dan ook nog het kleine grut wat er al in stond (Monfils en Andreev, beide 1e ronde eruit) wisselt snap ik helemaal niet. Dit zouden dan toch zijn zekere kleintjes moeten zijn, en als je dan besluit meer kleine erin te gooien dan is het toch volstrekt onlogisch om deze twee eruit te halen...
Hij heeft dus uiteindelijk zijn halve team gewijzigd, zoiets "vergeet" je toch niet in 5 minuten.
En dat hij Murray er niet in heeft gezet is alleen maar om niet verdacht te worden, maar ik heb je door Buurs! :o


- Ad Wim - 27-03-2007

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:Jongens, wat maken we ons druk! Buurs heeft gewoon een beter team gemaakt dan ons tot zover. Geef hem complimenten voor zijn keuzes. =D>
Ik vertrouw dit helemaal niet!
Het feit dat hij Verdasco en Hewitt eruit haalt voor wat klein grut kan ik nog wel begrijpen. Maar dat hij dan ook nog het kleine grut wat er al in stond (Monfils en Andreev, beide 1e ronde eruit) wisselt snap ik helemaal niet. Dit zouden dan toch zijn zekere kleintjes moeten zijn, en als je dan besluit meer kleine erin te gooien dan is het toch volstrekt onlogisch om deze twee eruit te halen...
Hij heeft dus uiteindelijk zijn halve team gewijzigd, zoiets "vergeet" je toch niet in 5 minuten.
En dat hij Murray er niet in heeft gezet is alleen maar om niet verdacht te worden, maar ik heb je door Buurs! :o
Compleet mee eens!


- buurs - 27-03-2007

Juan Zueco Wrote:Precies. Ik kan wel begrijpen dat tussen het pokeren door de aandacht voor het tennis wat verslapt. :lol:

:8:

Mensen, vraag het aan Kraai.

Mijn moeder was dinsdag jarig.
Zij heeft thuis geen internet, dus ik moest vlak voor 22 uur thuis zijn.

Het was 21.50 uur.
Ik had dus een voorlopig team staan, die ik in alle haast (half uur :8: ) had gemaakt.
Vanaf 21.50 ben ik gaan doorwisselen tussen mijn "overige" spelers om goed uit te komen.
Hewitt en Verdasco waren voor mij absoluut geen zekerheidjes net als Monfils niet.
Ik had ze "erin" gezet, omdat ik verder geen goede opties zag en ik wou toch voor een verrassend team gaan.
Ik heb steeds gevarieerd tussen de 9 en 13 spelers....(denk ik)... :roll:
Mijn basis team bestond uit:
Canas
Chela
Moya
Mathieu
Djokovic
Nadal

Deze spelers staan bij beide teams erin.

Toen het 21.58 uur was had ik dus nog dikke 700 over en kon precies Mayer nog kiezen, die bijna zeker 4 punten zou halen.
Dus tja.
Maar in alle drukte heb ik het forum ook nog in de gaten gehouden en daar mijn team vast gepost.
Toen gaan douchen en later op ok geklikt voor het plaatsen.

Achteraf blijkt dus dat ik mijn team had kopiert naar het forum maar later het team met Mayer nog gemaakt had...

Dit is het verhaal en laten we het nu niet groter maken, dan het is.
Het scheelt mij 30 punten en dat valt lijkt mij wel mee.

Ik ga voor 30 punten echt geen moeite stoppen om bij SD te frauderen. :roll: