The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- andre - 16-04-2007

Ik heb nog 2610 en twijfel over Ferrero, Almagro, Roitman, Kohlschreiber en Pavel.


- Haggie - 16-04-2007

ik heb ze allemaal


- Ad Wim - 16-04-2007

Die kun je bijna allemaal nemen voor dat geld!

Ferrero is voor mij zeker. Almagro een groot vraagteken en die andere drie eigenlijk ook. Eigenlijk allemaal 50-50 partijen, en dan neem ik toch liever iemand die al door is.


- Haggie - 16-04-2007

Maar ik heb ook niet 2610 over natuurlijk! Dat is Andre. Ferrero wordt door 99% gekozen. Roitman moet mijn inziens Melzer en Mirnyi sowieso kunnen hebben.


- kooltje - 16-04-2007

andreev is niet te kiezen?! lastig weekje ondanks dat er al wat gespeeld is


- Vos - 16-04-2007

Ik ben eruit. 22 euri over.Zeker een moeilijke week, toch weer veel van het zelfde,denk ik.


- Ad Wim - 16-04-2007

Ik denk dat er toch veel verschillende teams komen. Zeker als je kijkt naar het kleine grut en de subtoppers. Daar moet je deze week het verschil mee maken.


- Scholten! - 16-04-2007

Spelers als Benneteau en Gicquel neem ik niet, die laffe herders vliegen er toch te snel uit. Moeilijke week inderdaad, ik neem enigzins risico


- Scholten! - 16-04-2007

Haggie Wrote:Maar ik heb ook niet 2610 over natuurlijk! Dat is Andre. Ferrero wordt door 99% gekozen. Roitman moet mijn inziens Melzer en Mirnyi sowieso kunnen hebben.

Dream on


- kooltje - 16-04-2007

ik ook risicovolle spelers..maar dat maakt het leuk. nog 740 over maar daar kan ik niks mee


- Ad Wim - 16-04-2007

Heb nog 1070 over. Kan Soderling nemen, maar is me toch een iets te groot risico (al is hij denk ik wel in staat om de kwart te halen).
Anders Safin, maar ja...


- Vos - 16-04-2007

Stepanek?


- Scholten! - 16-04-2007

Goede spelers van 700 zijn er inderdaad ook niet. Stepanek- Ljubicic, dat vind ik een erg groot risico, zal het mooi vinden als iemand Steppie neemt :razz:


- kooltje - 16-04-2007

ik ben klaar..121 over...nu lekker trainen...ben benieuwd naar de teams als ik thuis kom.


- THE MAILMAN - 16-04-2007

Nog 2u20 te gaan tot de sluiting van de Dbase, maar vandaag is mijn devies:
Never change a winning team. :lol: :lol:


- cruijff - 16-04-2007

En hoe is de gedachte bij jullie over Gasquet :roll:


- THE MAILMAN - 16-04-2007

cruijff Wrote:En hoe is de geachte bij jullie over Gasquet :roll:

De gedachte over de geachte heer Gasquet bedoel je? :wink:
Goed. :razz:


- cruijff - 16-04-2007

Lastig lastig lastig


- Ad Wim - 16-04-2007

cruijff Wrote:En hoe is de gedachte bij jullie over Gasquet :roll:
Zekerheid.


- Ad Wim - 16-04-2007

Mijn laatste en lastigste keuze:

Almagro en Pavel OF Clement en Kohlschreiber

Ik vind Pavl-Kohlschreiber lastig te voorspellen. En een van beiden maakt ook nog een redelijk kans tegen Nalbi. Pavel is ook nog eens een stuk goedkoper dan Kohl, en is heel rendabel als hij morgen wint. Kohl moet eigenlijk wel winnen, want 4 punten is zeker te weinig voor 620.
En je weet ook niet hoe Robredo het gaat doen tegen Clement in zijn eerste gravelwedstrijd in tijden.
En je weet niet of Almagro gaat spelen. En als hij al gaat spelen, heeft hij iig een lastige eerste ronde.


- centre court - 16-04-2007

wat doe je toch moeilijk over almagro. hij wint een 7-toernooi en zal vervolgens een master toernooi laten schieten?? lijkt me niet en zeker niet in deze vorm.


- Haggie - 16-04-2007

centre court Wrote:wat doe je toch moeilijk over almagro. hij wint een 7-toernooi en zal vervolgens een master toernooi laten schieten?? lijkt me niet en zeker niet in deze vorm.

Idd. Onlogisch hoe jij denkt, Ad!


- Ad Wim - 16-04-2007

We zullen het zien. Ik hoop er natuurlijk op dat hij de kwart haalt, laten we daar duidelijk over zijn.


- centre court - 16-04-2007

Hij kan best van Berdych verliezen natuurlijk, maar hij gaat zeker niet afzeggen.


- Ad Wim - 16-04-2007

Ik heb het ook over de combinatie...


- kooltje - 16-04-2007

nou al zin in woensdag als ik lekker vrij ben. Hoop dat het droog blijft want zeer strak schema


- Ad Wim - 17-04-2007

centre court Wrote:wat doe je toch moeilijk over almagro. hij wint een 7-toernooi en zal vervolgens een master toernooi laten schieten?? lijkt me niet en zeker niet in deze vorm.

Haggie Wrote:Idd. Onlogisch hoe jij denkt, Ad!

Waarom luister ik nou naar jullie? #-o


- Ad Wim - 17-04-2007

Ad Wim Wrote:Mijn laatste en lastigste keuze:

Almagro en Pavel OF Clement en Kohlschreiber

Ik vind Pavl-Kohlschreiber lastig te voorspellen. En een van beiden maakt ook nog een redelijk kans tegen Nalbi. Pavel is ook nog eens een stuk goedkoper dan Kohl, en is heel rendabel als hij morgen wint. Kohl moet eigenlijk wel winnen, want 4 punten is zeker te weinig voor 620.
En je weet ook niet hoe Robredo het gaat doen tegen Clement in zijn eerste gravelwedstrijd in tijden.
En je weet niet of Almagro gaat spelen. En als hij al gaat spelen, heeft hij iig een lastige eerste ronde.
5 punten en exit tegenover sowieso al 17 punten :cry:


- centre court - 17-04-2007

Kan gebeuren ad. almagro niet nemen was een groter risico dan 'm wel nemen.


- THE MAILMAN - 18-04-2007

Aadje heeft als eerste op de sheet de 2000-puntengrens bereikt.
Feli :razz: :razz: