The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- Scholten! - 08-05-2007

buurs Wrote:Ik ben nog niemand kwijt :razz:

Buurs, je bent in vorm, maar ik ben ook nog niemand kwijt. En jij raakt zo Llodra kwijt :8:


- Ad Wim - 08-05-2007

Nog een paar games, gloryhunter...

En voor jou wordt morgen bijltjesdag, dan ben je je halve team kwijt.


- buurs - 08-05-2007

Ad Wim Wrote:Nog een paar games, gloryhunter...

En voor jou wordt morgen bijltjesdag, dan ben je je halve team kwijt.

Maar dan heb ik al 50 punten voorsprong op jou :wink: :8:


- Ad Wim - 08-05-2007

Door wie dan?! Safin, Pipo en Chela bezorgen je maar 15 punten voorsprong...


- buurs - 08-05-2007

Ad Wim Wrote:Door wie dan?!

Chela, Safin en Volandri :8:


- buurs - 08-05-2007

Ad Wim Wrote:Door wie dan?! Safin, Pipo en Chela bezorgen je maar 15 punten voorsprong...

Die winnen morgen ook :8:


- Ad Wim - 08-05-2007

Ik zou ook zo'n smiley erachter zetten inderdaad :lol:


- buurs - 08-05-2007

Ad Wim Wrote:Ik zou ook zo'n smiley erachter zetten inderdaad :lol:

Van blijdschap :wink:


- Scholten! - 08-05-2007

ik wordt blij van andreev en rochus :lol:


- Ad Wim - 08-05-2007

Pipo sowieso eraf tegen Gasquet, Chela ook de underdog tegen Ferrer of Andreev en Safin-Davy lijkt me 55-45.

En Llodra ligt er nu ook al bijna uit. Je had er nooit over moeten beginnen... Zul je zien dat Chela er straks ook nog af gaat tegen Gicquel.


- Ad Wim - 09-05-2007

Het is echt ongelofelijk hoe het je mee zit de laatste weken, Buurs. Post voortaan even eerst je team, dan neem ik dat over, want dat geluk wil ik ook wel.


- buurs - 09-05-2007

Ad Wim Wrote:Het is echt ongelofelijk hoe het je mee zit de laatste weken, Buurs. Post voortaan even eerst je team, dan neem ik dat over, want dat geluk wil ik ook wel.

Inzicht Ad :wink:


- Ad Wim - 09-05-2007

Ik noem het meer goed gokken. Wel gek, want dat deed je de vorige jaren nooit, gokken. Wellicht dat je dan dit jaar wel TM gaat winnen. Als het je zo mee blijft zitten, geef ik je een goede kans.


- buurs - 09-05-2007

Ad Wim Wrote:Ik noem het meer goed gokken. Wel gek, want dat deed je de vorige jaren nooit, gokken. Wellicht dat je dan dit jaar wel TM gaat winnen. Als het je zo mee blijft zitten, geef ik je een goede kans.

Dit is toch geen gokken :roll:

Wat noem jij een gok?


- Ad Wim - 09-05-2007

Safin, Chela.


- kooltje - 09-05-2007

vind ik allebei geen gok..vind meer volandri een gok haha


- Ad Wim - 09-05-2007

Buurs begrijpt wel wat ik bedoel. Volandri is vrij goedkoop en redelijk zeker van 7 punten.


- buurs - 09-05-2007

Ik vind Chela logischer dan Almagro bijvoorbeeld

Safin was natuurlijk een gok.
Maar Delic moest te doen zijn en Davy raakt geen pepernoot.
Dus perspectief op 15 punten en als Safin on the run is, kan hij ook verder komen.


- Ad Wim - 09-05-2007

Chela vind ik ook minder een gok dan Safin, maar hij is wel wat duurder dan Almagro. Maar Almagro was ook een gok, dat heb ik nooit ontkend.
Alleen ik vind het niets voor jou om Chela te nemen. Ik zag jou eerder Delic of Gabashvili nemen.


- buurs - 09-05-2007

Maar je hebt van die weken dat het allemaal meezit :8:


- Ad Wim - 09-05-2007

Ad Wim Wrote:En voor jou wordt morgen bijltjesdag, dan ben je je halve team kwijt.
Ik zat er niet ver naast Wink


- buurs - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:En voor jou wordt morgen bijltjesdag, dan ben je je halve team kwijt.
Ik zat er niet ver naast Wink

Wat een pech zo op het eind van de dag....

3 spelers die er onverwachts uitvliegen....


- Ad Wim - 10-05-2007

Dit bedoel ik dus. De grootste upset van dit gravelseizoen en misschien wel van dit jaar en jij bent de enige die er voordeel uit haalt. Dat bedoel ik dus...


- buurs - 10-05-2007

Ad Wim Wrote:Dit bedoel ik dus. De grootste upset van dit gravelseizoen en misschien wel van dit jaar en jij bent de enige die er voordeel uit haalt. Dat bedoel ik dus...

Wees blij dat Canas, Ferrero en Safin gister niet gewonnen hebben, anders had ik nu al op vakantie kunnen gaan :8:


- Haggie - 10-05-2007

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit bedoel ik dus. De grootste upset van dit gravelseizoen en misschien wel van dit jaar en jij bent de enige die er voordeel uit haalt. Dat bedoel ik dus...

Wees blij dat Canas, Ferrero en Safin gister niet gewonnen hebben, anders had ik nu al op vakantie kunnen gaan :8:

Ja dit is dramatisch. Ik had die 3 mannen ook. Schande.


- buurs - 11-05-2007

2e weekoverwinning in 3 weken :razz:


- Mr. T - 11-05-2007

Pipo is mijn redder in nood! =D> =D> =D>


- Kraai - 11-05-2007

buurs Wrote:2e weekoverwinning in 3 weken :razz:

Ik 2 weken geleden winnaar en vorige week 2de van totale TM managers :wink: ...nu middelmaat, alleen nog Chela en Nadal over


- buurs - 11-05-2007

Kraai Wrote:
buurs Wrote:2e weekoverwinning in 3 weken :razz:

Ik 2 weken geleden winnaar en vorige week 2de van totale TM managers :wink: ...nu middelmaat, alleen nog Chela en Nadal over

Het gaat om de sheet :wink:

Maar je bent idd aardig gestegen de laatste weken =D>


- buurs - 11-05-2007

Kraai Wrote:
buurs Wrote:2e weekoverwinning in 3 weken :razz:

Ik 2 weken geleden winnaar en vorige week 2de van totale TM managers :wink: ...nu middelmaat, alleen nog Chela en Nadal over

Gaat we binnenkort een keer weer pokeren? :8: