The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- Ad Wim - 09-06-2007

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd Team Achterhoek, maar ik feliciteer toch liever Andre, aangezien dat een serieuze manager is...

Wat is dat nou voor opmerking. Dit team is net zo goed als alle andere. CC, Scholten! en ik mogen best wat waardering :wink: ..
Ja, lekker makkelijk. Gewoon eerst je eigen team maken en daarna een teampje maken met een aantal flinke gokken en cashen maar :wink:


- Haggie - 09-06-2007

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd Team Achterhoek, maar ik feliciteer toch liever Andre, aangezien dat een serieuze manager is...

Wat is dat nou voor opmerking. Dit team is net zo goed als alle andere. CC, Scholten! en ik mogen best wat waardering :wink: ..
Ja, lekker makkelijk. Gewoon eerst je eigen team maken en daarna een teampje maken met een aantal flinke gokken en cashen maar :wink:

Dat is idd de opzet ja! Top 20 plaats veroveren. Haha.


- Ad Wim - 09-06-2007

Beetje zoals CC vorig jaar deed met zogenaamd het team van Bea :o


- centre court - 10-06-2007

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd Team Achterhoek, maar ik feliciteer toch liever Andre, aangezien dat een serieuze manager is...

Wat is dat nou voor opmerking. Dit team is net zo goed als alle andere. CC, Scholten! en ik mogen best wat waardering :wink: ..
Ja, lekker makkelijk. Gewoon eerst je eigen team maken en daarna een teampje maken met een aantal flinke gokken en cashen maar :wink:

flink aantal gokken valt best mee. 't team staat vrij hoog in de top 20. hoger dan jou na RG. al die uren die jij er in steekt moeten je dan toch boven een team kunnen plaatsen waar alleen flinke gokken in zitten toch?


- centre court - 10-06-2007

Ad Wim Wrote:Beetje zoals CC vorig jaar deed met zogenaamd het team van Bea :o

bea doet ook dit jaar weer leuk mee.


- andre - 11-06-2007

Ben ik erg wantrouwig als ik het raar vind dat Binaural met zijn dichte team 477 punten heeft gehaald?


- Ad Wim - 11-06-2007

Nee, dat ben je niet, het gaat al tijden zo. En 477 punten is wel heel erg veel.

Ik ben zelf 3 plaatsjes gestegen, mooi!


- Overdune - 11-06-2007

Ad Wim Wrote:Nee, dat ben je niet, het gaat al tijden zo. En 477 punten is wel heel erg veel.

Ik ben zelf 3 plaatsjes gestegen, mooi!

Hoe zou zo iemand dan gefraudeerd moeten hebben? Door SD z'n team te laten aanpassen?


- centre court - 11-06-2007

ach 't is gewoon heel erg. al tijden haalt hij enorme scores met zijn dichte teams.


- andre - 11-06-2007

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, dat ben je niet, het gaat al tijden zo. En 477 punten is wel heel erg veel.

Ik ben zelf 3 plaatsjes gestegen, mooi!

Hoe zou zo iemand dan gefraudeerd moeten hebben? Door SD z'n team te laten aanpassen?
Toen hij een keer een slecht team had, bleek hij ook een hoge score te hebben. Toen had hij bij het uitdelen van de punten ineens een ander team dan maandag om 22.00 uur.


- Vret Mien Gras - 11-06-2007

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd Team Achterhoek, maar ik feliciteer toch liever Andre, aangezien dat een serieuze manager is...

Wat is dat nou voor opmerking. Dit team is net zo goed als alle andere. CC, Scholten! en ik mogen best wat waardering :wink: ..

En ik, ik ben verdomme 4de geworden deze week :wink:


- centre court - 11-06-2007

=D>


- kooltje - 11-06-2007

andre Wrote:Ben ik erg wantrouwig als ik het raar vind dat Binaural met zijn dichte team 477 punten heeft gehaald?
het is echt te gek voor woorden...wat kunnen we er nou aan doen?


- Scholten! - 11-06-2007

En zo ga je van plaats 13 naar 29, om in de top mee te draaien moet je teveel op safe spelen. Vandaar dat Team Achterhoek gewoon goed draait.


- andre - 11-06-2007

Ik zit met Soderling-Bahdatis. De kans is groot dat de winnaar de finale haalt. Maar om ze allebei te nemen?


- Ad Wim - 11-06-2007

Ik heb nog 616 over, zit te twijfelen tussen Del Potro en Stepanek. Denk dat ik toch maar voor de eerste ga, al is Stepanek wel iemand die kan stunten (zie RG).

Edit: ik heb al een andere oplossing gevonden.


- centre court - 11-06-2007

als dat de keuze voor je is zou ik toch echt voor steppie gaan


- Ad Wim - 11-06-2007

centre court Wrote:als dat de keuze voor je is zou ik toch echt voor steppie gaan
Ik zie Del Potro eerder winnen van Nadal dan Stepanek van Roddick, maar zoals ik al zei, ik heb al een andere oplossing gevonden.


- centre court - 11-06-2007

ik ben benieuwd ad. ik verwacht enkele mooie verschillen tussen de diverse managers deze week.


- Scholten! - 11-06-2007

Ik verwacht ook wel enkele verschillen, gelukkig maar, dit keer geen voorspelbare teams, geen Nadal, het wordt eindelijk weer een leuke strijd


- centre court - 11-06-2007

de meeste top managers gaan voor alle kleintjes, gemiddeld zo'n 18 per team. hoop met mijn iets duurdere jongens de winst te gaan pakken.


- kooltje - 18-06-2007

dit wordt een hele saaie week...iedereen heeft geloof ik grosjean, haase, gasquet, kohlschreiber, karlovic, vliegen, becker en gimbelstob. verschil kan nog een beetje gemaakt worden met ljubicic, robredo, canas. ook zijn er toch veel mensen vanuit gegaan dat baghdatis niet twee weken op rij het goed doet.

laat deze week snel voorbij gaan...en wimbledon beginnen!


- centre court - 19-06-2007

baghdatis hebben we niet veel last van Icon_twisted


- cruijff - 23-06-2007

Haggie heeft als enige 75 punten voor de Quiz vragen gescoord :roll:


- kooltje - 23-06-2007

dat was toch die vraag wat het verschil was tussen fedrer en sampras? het racket head toch?


- kooltje - 23-06-2007

weet iemand antwoord op de nieuwe vraag?


- cruijff - 23-06-2007

Ohw aha Smile Die ballen zijn naar mijn mening altijd geel of groen geweest :roll: Maar die optie staat er nou net niet tussen Smile


- centre court - 23-06-2007

ze waren wit eerder toch.


- Ad Wim - 23-06-2007

Ik dacht geel/wit, maar die staat er niet tussen.

Ik heb even snel gezocht, maar niets gevonden.


- andre - 23-06-2007

Het team van Arco:

1 Johansson,Thomas €524 0
2 Gimelstob,Justin €286 0
3 Tipsarevic,Janko €571 2
4 Seppi,Andreas €444 0
5 Gasquet,Richard €1900 2
6 Grosjean,Sebastien €563 2
7 Udomchoke,Danai €371 2
8 Kohlschreiber,Philipp €890 20
9 Mirnyi,Max €605 4
10 Bjorkman,Jonas €950 2
11 Vliegen,Kristof €614 2
12 Simon,Gilles €650 2
13 Haase,Robin €328 0
14 Del Potro,Juan Martin €593 2
15 Karlovic,Ivo €517 11
16 Becker,Benjamin €734 4
17 Berrer,Michael €414 0
18 Henman,Tim €620 0
19 Delic,Amer €551 0
20 Dlouhy,Lukas €374 0