The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)



- omyaca - 25-01-2007

Gonzalez en Haas 230
Roddick 90
Davydenko 50
Fish 50
Mayer 15
Udomchoke 15
Querrey 15
Bozoljac 10
Capdeville 10
Muller/Lu 7
Quiz 15
Totaal 507

Dus ik neem aan dat Tampie de quiz ook meetelt al dacht ik dat je die punten pas na ronde 1 kreeg.


- _Tampie - 25-01-2007

omyaca Wrote:Gonzalez en Haas 230
Roddick 90
Davydenko 50
Fish 50
Mayer 15
Udomchoke 15
Querrey 15
Bozoljac 10
Capdeville 10
Muller/Lu 7
Quiz 15
Totaal 507

Dus ik neem aan dat Tampie de quiz ook meetelt al dacht ik dat je die punten pas na ronde 1 kreeg.

Ja de quiz heb ik ook vast meegeteld :wink:
Ik dacht dat Monfils ook wel in mijn team zat, het zijn dus 15 punten minder. Op mijn werk kan ik niet bij tennismanager.nl, dus ik moest het even uit het hoofd doen.

492 dus. Mogelijk 602 als Roddick wint maar die kans acht ik heel klein en ik acht het ook niet wenselijk dat hij dat doet met het oog op de MV Game.


- _Tampie - 25-01-2007

Haggie Wrote:Aadje, Cruijff en Witte Geit. Jullie moeten je teams nog even toevoegen aan de forum subleague.

naam: forum
ww: forum


Ps. Doe jij het ook even Tampie?! ook al wil je hem niet ontvangen, wij willen jou nog wel in de stats zien :wink: ..

Yup, volgende week sta ik erbij en staat mijn team open.

centre court Wrote:We zitten al met 20 man in de subleague. Het klassement van de subleague zal een goede afspiegeling zijn van de algemene top 20. Icon_twisted

Ik verwacht toch wel 15 van de 20; de forum subleague zal heersen als nooit tevoren.


- Tripplexxx - 25-01-2007

_Tampie Wrote:
omyaca Wrote:Gonzalez en Haas 230
Roddick 90
Davydenko 50
Fish 50
Mayer 15
Udomchoke 15
Querrey 15
Bozoljac 10
Capdeville 10
Muller/Lu 7
Quiz 15
Totaal 507

Dus ik neem aan dat Tampie de quiz ook meetelt al dacht ik dat je die punten pas na ronde 1 kreeg.

Ja de quiz heb ik ook vast meegeteld :wink:
Ik dacht dat Monfils ook wel in mijn team zat, het zijn dus 15 punten minder. Op mijn werk kan ik niet bij tennismanager.nl, dus ik moest het even uit het hoofd doen.

492 dus. Mogelijk 602 als Roddick wint maar die kans acht ik heel klein en ik acht het ook niet wenselijk dat hij dat doet met het oog op de MV Game.

Aha, ik schrok al.... :wink:


- andre - 25-01-2007

kooltje Wrote:geen idee of je serieuze speler bent of je verstand van tennis heb en of je elke week je team in kan vullen? als je antwoord 3x ja is zou ik de sheet wel willen.
Volgens mij ben ik elk jaar nog in de top20 geëindigd.


- kooltje - 25-01-2007

andre Wrote:
kooltje Wrote:geen idee of je serieuze speler bent of je verstand van tennis heb en of je elke week je team in kan vullen? als je antwoord 3x ja is zou ik de sheet wel willen.
Volgens mij ben ik elk jaar nog in de top20 geëindigd.
nou doe dan niet zo moeilijk en vraag of je die sheet opgestuurd kan krijgen.


- Scholten! - 25-01-2007

kooltje Wrote:
andre Wrote:
kooltje Wrote:geen idee of je serieuze speler bent of je verstand van tennis heb en of je elke week je team in kan vullen? als je antwoord 3x ja is zou ik de sheet wel willen.
Volgens mij ben ik elk jaar nog in de top20 geëindigd.
nou doe dan niet zo moeilijk en vraag of je die sheet opgestuurd kan krijgen.

Chagrijnig Kooltje?


- kooltje - 25-01-2007

nee helemaal niet. maar andre doet net of wij het een eer moeten vinden dat haggie hem die sheet stuurt. graag of niet.


- centre court - 25-01-2007

Rustig aan Kool. Concentreer je maar vast op volgende week. Mooie week met 3 7-toernooien. =D>


- Scholten! - 25-01-2007

Ik verheug me op volgende week, 3 toernooien waardoor er veel verschillende spelers worden gekozen. Tijd om een groot gat te slaan :8:


- kooltje - 25-01-2007

centre court Wrote:Rustig aan Kool. Concentreer je maar vast op volgende week. Mooie week met 3 7-toernooien. =D>
ik ben er klaar voor...even de verloren punten van robredo goed maken. om de week erna er overheen te gaan.


- buurs - 25-01-2007

kooltje Wrote:
centre court Wrote:Rustig aan Kool. Concentreer je maar vast op volgende week. Mooie week met 3 7-toernooien. =D>
ik ben er klaar voor...even de verloren punten van robredo goed maken. om de week erna er overheen te gaan.

:lol:


- centre court - 25-01-2007

Wat is jouw doelstelling voor dit jaar Kool?


- kooltje - 25-01-2007

jullie bijhouden en op het laatst er een paar inhalen. top 15 wil ik aan het einde staan.


- kooltje - 25-01-2007

ik snap alleen nu al weer 1 ding niet van de atp. volgende week vl;iegen de spelers de hele wereld over, chile, delray en zagreb. en de week erna wordt er niet gespeeld. dan doe je dat toch gespreid??!!


- omyaca - 25-01-2007

Dan is er Davis Cup.


- buurs - 25-01-2007

kooltje Wrote:ik snap alleen nu al weer 1 ding niet van de atp. volgende week vl;iegen de spelers de hele wereld over, chile, delray en zagreb. en de week erna wordt er niet gespeeld. dan doe je dat toch gespreid??!!

jij begrijpt het dus niet.. :8:


- kooltje - 26-01-2007

buurs Wrote:
kooltje Wrote:ik snap alleen nu al weer 1 ding niet van de atp. volgende week vl;iegen de spelers de hele wereld over, chile, delray en zagreb. en de week erna wordt er niet gespeeld. dan doe je dat toch gespreid??!!

jij begrijpt het dus niet.. :8:
dat stond er toch ook


- _Tampie - 26-01-2007

kooltje Wrote:ik snap alleen nu al weer 1 ding niet van de atp. volgende week vl;iegen de spelers de hele wereld over, chile, delray en zagreb. en de week erna wordt er niet gespeeld. dan doe je dat toch gespreid??!!

Tussen AO en Indian Wells/Key Biscane heb je een serie gravel toernooien in Zuid Amerika, Hardcourt toernooien in de VS en indoor toernooien in Europa (+ hardcourt Dubai). Het zou mij ook logischer lijken om die 4 weken ononderbroken te hebben. Dus de Davis Cup direct na de AO houden, dan die 4 weken. De toernooien in de eerste week (Vina Del Mar, Zagreb en Delray Beach) hebben nu een slechte bezetting.

"Many european players skip that week in South America because the week after is a Davis Cup week. Better to stay at home and practice and then in week 7 go to South America and play the "three in a row". The Russians are in Vina just because of the DC in Chile the week after."

Positief: in Vina del Mar heeft Gustavo Kuerten een wc gekregen. Rios had er ook een, maar heeft last van zijn rug.


- Vret Mien Gras - 26-01-2007

Nu Haas de finale niet heeft bereikt zal ik wel helemaal achter lopen met de punten, schade.
Had ik maar een rekensommetjes gemaakt......


- buurs - 26-01-2007

Vret Mien Gras Wrote:Nu Haas de finale niet heeft bereikt zal ik wel helemaal achter lopen met de punten, schade.
Had ik maar een rekensommetjes gemaakt......

Met een beetje inzicht, zag je dat Gonzalez met 50 punten al aardig rendabel was. Al meer dan Federer met 200 punten.
Het heeft dus niks met een rekensommetje te maken maar met rekenkundig inzicht :wink:


- Haggie - 27-01-2007

Wat een inspirerende naam heb je genomen bij TM Tampie.

"tja" ... :wink:


- _Tampie - 28-01-2007

Haggie Wrote:Wat een inspirerende naam heb je genomen bij TM Tampie.

"tja" ... :wink:

Tja..... Mijn teamnaam van vorig jaar leek me niet opnieuw gepast.


- kooltje - 28-01-2007

de mensen die al uitgeschakeld waren hebben geen punten gehad!! Kooltje bovenaan!!


- Vos - 28-01-2007

Ze zullen dit toch niet echt menen bij SD,want bv een Robredo behaalde zijn 50 punten toch ook in de eerste week van AO.


- centre court - 28-01-2007

NEE TOCH!!!! :letitallout: :letitallout:

Wat zijn 't toch een ontzettende stumpers!! De echte managers worden hier gewoon benadeeld t.o.v. de knuppels. Hele trieste actie dit weer, wat beginnen ze 't jaar toch weer slecht. Eerst al beginnen met de 2e week en dan ook nog de spelers die in de 1e week zijn uitschakeld niet meetellen... die hebben toch verdomme gewoon punten gehaald op dat toernooi?!

Bah! :x


- Witte Geit - 28-01-2007

IS er alweer een mailtje richting Sportdreams gestuurd? Dit wordt een mooi jaar.


- Ad Wim - 28-01-2007

Het is echt ongelooflijk. Als je dit zo laten, laat ik mijn inschrijfgeld terugstortenen kap ik ermee. Zo is het natuurlijk geen doen!


- centre court - 28-01-2007

285 managers hebben uberhaupt een team gemaakt.

Daarvan hebben er ook nog eens een stuk of 80 een drama team gemaakt, dus we beginnen 't jaar met zo'n 200 managers.

En wat voor een jaar gaat dit worden... ik ben bang dat we weleens heel vaak teleurgesteld gaan worden. Email is inmiddels verzonden.


- centre court - 28-01-2007

Daarnaast kunnen we de 1e rondeprijs ook wel vergeten, je maakt volgende week geen 50 punten goed op 40 managers. Was de puntentelling goed geweest dan hadden we daar als forum zijnde een goeie kans op gemaakt.