The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax - AZ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax - AZ (/showthread.php?tid=1485) |
Ajax - AZ - Ekslem - 07-12-2006 He's back :razz: Quote:Waterreus speelt tegen Ajax - Bocaloca - 07-12-2006 hup urby :8: - Treesong - 07-12-2006 Zou de stadionspeaker het aandurven om bij het oplezen der spelers een kleine 'slip of the tongue' te maken? :waf: - Ad Wim - 07-12-2006 Ik ben benieuwd wat dit gaat worden. AZ laat het de laatste jaren flink afweten tegen Fey, Ajax en PSV, maar ze treffen Ajax nu wel in een mindere periode met ook nog eens twee belangrijke spelers geschorst. Vooral het middenveld baart me zorgen. Waarschijnlijk zal dat Gabri, Maduro, Emanuelsson worden maar er zijn genoeg andere, maar mijns inziens mindere, opties. De verdediging staat wel met Jaap, Grygera en Heitinga allemaal in vorm. Waarschijnlijk komt daar Vermaelen nog bij als linksback, ook gewoon goed. Die moeten Koef en Shota wel af kunnen stoppen. En nu maar hopen dat Huntelaar moed heeft geput uit vorige week en dat ook De Mul weer goede voorzetten gaat geven, dan zie ik het nog wel positief in. - Mukkus - 07-12-2006 Louis is zondagavond een tevreden man. Hij kan na afloop sowieso zeggen dat 'zijn club' niet verloren heeft! - Ekslem - 07-12-2006 Mukkus Wrote:Louis is zondagavond een tevreden man. Hij kan na afloop sowieso zeggen dat 'zijn club' niet verloren heeft! :razz: Meerdink doet trouwens ook niet mee lees ik net.. ..auto ongelukje - Mukkus - 07-12-2006 Alweer? - Peter - 07-12-2006 Mukkus Wrote:Alweer? Ja, aangereden door Danny Blind. - Berend Botje - 07-12-2006 Peter, ken je die mop van Pudding en Gisteren? - Peter - 07-12-2006 Berend Botje Wrote:Peter, ken je die mop van Pudding en Gisteren? Vertel.. Trouwens een typische 1-1 wedstrijd dit he. - Berend Botje - 07-12-2006 http://www.moppenvoorkinderen.nl/moppen.php/categorie/11 - Ekslem - 08-12-2006 Quote:Babel start in basis tegen AZ - FC Petr - 08-12-2006 Dit vind ik nou echt een wedstrijdje voor De Koef. ![]() - Ad Wim - 08-12-2006 Ekslem Wrote:Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.Quote:Babel start in basis tegen AZ Ben wel benieuwd wat voor middenveld Henkie uit de hoge hoed tovert. - FC Petr - 08-12-2006 Weinig toveren voor nodig denk ik, dat middenveld is zonder Sneijder.... bagger. - centre court - 08-12-2006 Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.Quote:Babel start in basis tegen AZ Hopelijk worden dit soort teksten weer eens fijn afgestraft. - Depor - 08-12-2006 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:Ekslem Wrote:Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.Quote:Babel start in basis tegen AZ Hopelijk op een andere manier dan dat Ajax verliest.... - Peter - 09-12-2006 Van Gaal :topper zonder belang van een verslaggever Zaterdag 9 december 2006 - Louis van Gaal noemt de topper tegen Ajax morgen een wedstrijd zonder belang. ââ¬Å¾PSV wordt toch wel kampioenââ¬Å, zegt de trainer van AZ. ââ¬Å¾Geen andere ploeg die daar iets aan kan doen. Wat overigens niet wil zeggen dat ik me er al bij neer heb gelegd. Dat nóóit.ââ¬Å Het is een kwestie van realistisch denken, vindt Van Gaal. ââ¬Å¾Die vijf punten voorsprong geven ze echt niet meer weg. Ook niet als we mochten winnen en PSV zou verliezen bij Groningen. Dan is het verschil nog twee punten. De kans dat wij in het verdere verloop punten verspelen is groter dan dat PSV het doet.ââ¬Å Dat er in de Arena prestige op het spel staat, wil Van Gaal nog wel erkennen. Ajax beschouwt hij ondanks alles immers als ââ¬â¢zijnââ¬â¢ club. En hoewel hij naar Amsterdam gaat om te winnen, is AZ geen favoriet in de Arena. ââ¬Å¾Ajax is nog steeds een topploeg. Met een sterke, brede selectie en ook nog eens het thuisvoordeel.ââ¬Å Dat Ajax het zonder Kenneth Perez en Wesley Sneijder, beiden geschorst, moet doen, is volgens Van Gaal geen voordeel. ââ¬Å¾Het zijn goede voetballers maar ook met zwakke punten. En als we nu mochten winnen, hoor ik na afloop de excuses alweer dat Ajax verzwakt was. Ook daarom had ik liever gezien dat ze wel hadden kunnen spelen.ââ¬Å Het grootste probleem voor AZ in de jacht op de winst schuilt in de gretigheid. ââ¬Å¾Mijn spelers willen te graag waar het goed zou zijn af en toe geduld op te brengenââ¬Å, denkt Van Gaal. ââ¬Å¾PSV kan dat heel goed. Daar heb ik deze week veel tijd aan besteed.ââ¬Å Er werden op de training ook vaker dan normaal partijspelletjes gespeeld. Vooral bedoeld voor de samenwerking tussen doelman Ronald Waterreus, die in de Arena debuteert voor AZ, en de verdedigers. Babel terug Bij Ajax keert Ryan Babel terug. Hij heeft geen last meer van zijn hamstring. Ook Gabri is weer van de partij. Ajax-trainer Henk ten Cate denkt niet dat de verliezer van het duel afhaakt in de race met PSV om de titel. ââ¬Å¾Ik verwacht namelijk niet dat PSV alle wedstrijden blijft winnen.ââ¬Å -- Ze prediken beiden aanvallend en mooi voetbal. Zal dus wel een spektakelstuk worden; 5-4 of 3-4. Of toch gewoon een saaie 0-0? - Ekslem - 09-12-2006 Wat een onzin stuk weer van v gaal! Topper zonder belang, want PSV wordt toch wel kampioen? LULKOEK Geen voordeel dat Sneijder en Perez geschorst zijn? LULKOEK - Tripplexxx - 10-12-2006 Koevermans niet in de basis. :roll: - kooltje - 10-12-2006 ergens live op internet? - Ekslem - 10-12-2006 Tripplexxx Wrote:Koevermans niet in de basis. :roll: Mss tactisch, omdat Dembele minder statisch is? Kan een voordeel zijn tegen de verdedigers van Ajax. - kooltje - 10-12-2006 Ekslem Wrote:nee, koef licht geblesseerdTripplexxx Wrote:Koevermans niet in de basis. :roll: - Tripplexxx - 10-12-2006 kooltje Wrote:Ekslem Wrote:nee, koef licht geblesseerdTripplexxx Wrote:Koevermans niet in de basis. :roll: Nope, hij is gisteren ziek geworden en is niet in Amsterdam. - Ekslem - 10-12-2006 Erg saai voor de teletekst volgers :razz: Geel Huntelaar en Opdam - Tripplexxx - 10-12-2006 1-0 Heitinga - Ekslem - 10-12-2006 Had ik maar niets gezegd! :razz: Kopballetje? - Tripplexxx - 10-12-2006 Ekslem Wrote:Had ik maar niets gezegd! :razz: Schot via onderkant lat volgens mij.... - kratovsk - 10-12-2006 via Waterreus en onderkant lat ja. AZ valt zwaar tegen trouwens. - Lamme Lennie - 10-12-2006 kratovsk Wrote:via Waterreus en onderkant lat ja. AZ valt zwaar tegen trouwens. Zoals zo vaak als ze tegen de traditionale top 3 moeten. |