The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - AZ
#1
He's back :razz:

Quote:Waterreus speelt tegen Ajax

AZ zal zondag in het competitieduel met Ajax een beroep doen op de nieuwe doelman Ronald Waterreus. Dat meldt RTV Noord-Holland. Volgens trainer Louis van Gaal heeft de voormalig PSV’er deze week goed getraind en is hij zondag inzetbaar.
AZ kan nog steeds geen beroep doen op Joey Didulica en Khalid Sinouh en dus is Waterreus bij de ploeg gehaald om tot de winterstop onder de lat te staan.

Ryan Donk zal niet inzetbaar zijn voor de club uit Alkmaar wegens een griepje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
hup urby :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Zou de stadionspeaker het aandurven om bij het oplezen der spelers een kleine 'slip of the tongue' te maken? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
Ik ben benieuwd wat dit gaat worden. AZ laat het de laatste jaren flink afweten tegen Fey, Ajax en PSV, maar ze treffen Ajax nu wel in een mindere periode met ook nog eens twee belangrijke spelers geschorst.
Vooral het middenveld baart me zorgen. Waarschijnlijk zal dat Gabri, Maduro, Emanuelsson worden maar er zijn genoeg andere, maar mijns inziens mindere, opties.
De verdediging staat wel met Jaap, Grygera en Heitinga allemaal in vorm. Waarschijnlijk komt daar Vermaelen nog bij als linksback, ook gewoon goed. Die moeten Koef en Shota wel af kunnen stoppen.
En nu maar hopen dat Huntelaar moed heeft geput uit vorige week en dat ook De Mul weer goede voorzetten gaat geven, dan zie ik het nog wel positief in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Louis is zondagavond een tevreden man. Hij kan na afloop sowieso zeggen dat 'zijn club' niet verloren heeft!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Mukkus Wrote:Louis is zondagavond een tevreden man. Hij kan na afloop sowieso zeggen dat 'zijn club' niet verloren heeft!

:razz:

Meerdink doet trouwens ook niet mee lees ik net..



















..auto ongelukje
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
Alweer?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:Alweer?

Ja, aangereden door Danny Blind.
Reply
#9
Peter, ken je die mop van Pudding en Gisteren?
May The Schwartz Be With You
Reply
#10
Berend Botje Wrote:Peter, ken je die mop van Pudding en Gisteren?

Vertel..

Trouwens een typische 1-1 wedstrijd dit he.
Reply
#11
http://www.moppenvoorkinderen.nl/moppen....tegorie/11
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
Quote:Babel start in basis tegen AZ

Ryan Babel zal zondagmiddag in de competitietopper tegen AZ aan het startsignaal verschijnen. Dit verklaarde Ajax-trainer Henk ten Cate vandaag na afloop van de training op een korte persconferentie.

"Als morgen alles goed gaat op de training speelt Babel gewoon", aldus de rainer. De 19-jarige aanvaller maakte vorige week zijn rentree tegen Willem II, nadat hij door een knieblessure bijna twee maanden buitenspel stond.

De oefenmeester zal morgen bepalen welke achttien spelers tot de selectie zullen behoren. “We trainen morgen nog een keer, dus pas daarna zal ik mijn selectie bekend maken.” Ten Cate kan in ieder geval door een schorsing niet beschikken over Wesley Sneijder en Kenneth Perez.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Dit vind ik nou echt een wedstrijdje voor De Koef. Hakkuh
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#14
Ekslem Wrote:
Quote:Babel start in basis tegen AZ

Ryan Babel zal zondagmiddag in de competitietopper tegen AZ aan het startsignaal verschijnen. Dit verklaarde Ajax-trainer Henk ten Cate vandaag na afloop van de training op een korte persconferentie.

"Als morgen alles goed gaat op de training speelt Babel gewoon", aldus de rainer. De 19-jarige aanvaller maakte vorige week zijn rentree tegen Willem II, nadat hij door een knieblessure bijna twee maanden buitenspel stond.

De oefenmeester zal morgen bepalen welke achttien spelers tot de selectie zullen behoren. “We trainen morgen nog een keer, dus pas daarna zal ik mijn selectie bekend maken.” Ten Cate kan in ieder geval door een schorsing niet beschikken over Wesley Sneijder en Kenneth Perez.
Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.

Ben wel benieuwd wat voor middenveld Henkie uit de hoge hoed tovert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Weinig toveren voor nodig denk ik, dat middenveld is zonder Sneijder.... bagger.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#16
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Babel start in basis tegen AZ

Ryan Babel zal zondagmiddag in de competitietopper tegen AZ aan het startsignaal verschijnen. Dit verklaarde Ajax-trainer Henk ten Cate vandaag na afloop van de training op een korte persconferentie.

"Als morgen alles goed gaat op de training speelt Babel gewoon", aldus de rainer. De 19-jarige aanvaller maakte vorige week zijn rentree tegen Willem II, nadat hij door een knieblessure bijna twee maanden buitenspel stond.

De oefenmeester zal morgen bepalen welke achttien spelers tot de selectie zullen behoren. “We trainen morgen nog een keer, dus pas daarna zal ik mijn selectie bekend maken.” Ten Cate kan in ieder geval door een schorsing niet beschikken over Wesley Sneijder en Kenneth Perez.
Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.

Ben wel benieuwd wat voor middenveld Henkie uit de hoge hoed tovert.

Hopelijk worden dit soort teksten weer eens fijn afgestraft.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Babel start in basis tegen AZ

Ryan Babel zal zondagmiddag in de competitietopper tegen AZ aan het startsignaal verschijnen. Dit verklaarde Ajax-trainer Henk ten Cate vandaag na afloop van de training op een korte persconferentie.

"Als morgen alles goed gaat op de training speelt Babel gewoon", aldus de rainer. De 19-jarige aanvaller maakte vorige week zijn rentree tegen Willem II, nadat hij door een knieblessure bijna twee maanden buitenspel stond.

De oefenmeester zal morgen bepalen welke achttien spelers tot de selectie zullen behoren. “We trainen morgen nog een keer, dus pas daarna zal ik mijn selectie bekend maken.” Ten Cate kan in ieder geval door een schorsing niet beschikken over Wesley Sneijder en Kenneth Perez.
Dat is in ieder geval goed nieuws. Die Babel zal Steinsson of Jaliens wel even gek tikken.

Ben wel benieuwd wat voor middenveld Henkie uit de hoge hoed tovert.

Hopelijk worden dit soort teksten weer eens fijn afgestraft.

Hopelijk op een andere manier dan dat Ajax verliest....
Reply
#18
Van Gaal :topper zonder belang
van een verslaggever


Zaterdag 9 december 2006 - Louis van Gaal noemt de topper tegen Ajax morgen een wedstrijd zonder belang. „PSV wordt toch wel kampioen“, zegt de trainer van AZ. „Geen andere ploeg die daar iets aan kan doen. Wat overigens niet wil zeggen dat ik me er al bij neer heb gelegd. Dat nóóit.“
Het is een kwestie van realistisch denken, vindt Van Gaal. „Die vijf punten voorsprong geven ze echt niet meer weg. Ook niet als we mochten winnen en PSV zou verliezen bij Groningen. Dan is het verschil nog twee punten. De kans dat wij in het verdere verloop punten verspelen is groter dan dat PSV het doet.“ Dat er in de Arena prestige op het spel staat, wil Van Gaal nog wel erkennen. Ajax beschouwt hij ondanks alles immers als ’zijn’ club. En hoewel hij naar Amsterdam gaat om te winnen, is AZ geen favoriet in de Arena. „Ajax is nog steeds een topploeg. Met een sterke, brede selectie en ook nog eens het thuisvoordeel.“
Dat Ajax het zonder Kenneth Perez en Wesley Sneijder, beiden geschorst, moet doen, is volgens Van Gaal geen voordeel. „Het zijn goede voetballers maar ook met zwakke punten. En als we nu mochten winnen, hoor ik na afloop de excuses alweer dat Ajax verzwakt was. Ook daarom had ik liever gezien dat ze wel hadden kunnen spelen.“
Het grootste probleem voor AZ in de jacht op de winst schuilt in de gretigheid. „Mijn spelers willen te graag waar het goed zou zijn af en toe geduld op te brengen“, denkt Van Gaal. „PSV kan dat heel goed. Daar heb ik deze week veel tijd aan besteed.“ Er werden op de training ook vaker dan normaal partijspelletjes gespeeld. Vooral bedoeld voor de samenwerking tussen doelman Ronald Waterreus, die in de Arena debuteert voor AZ, en de verdedigers.

Babel terug

Bij Ajax keert Ryan Babel terug. Hij heeft geen last meer van zijn hamstring. Ook Gabri is weer van de partij.
Ajax-trainer Henk ten Cate denkt niet dat de verliezer van het duel afhaakt in de race met PSV om de titel. „Ik verwacht namelijk niet dat PSV alle wedstrijden blijft winnen.“

--
Ze prediken beiden aanvallend en mooi voetbal. Zal dus wel een spektakelstuk worden; 5-4 of 3-4. Of toch gewoon een saaie 0-0?
Reply
#19
Wat een onzin stuk weer van v gaal!

Topper zonder belang, want PSV wordt toch wel kampioen? LULKOEK
Geen voordeel dat Sneijder en Perez geschorst zijn? LULKOEK
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Koevermans niet in de basis. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#21
ergens live op internet?
Reply
#22
Tripplexxx Wrote:Koevermans niet in de basis. :roll:

Mss tactisch, omdat Dembele minder statisch is? Kan een voordeel zijn tegen de verdedigers van Ajax.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#23
Ekslem Wrote:
Tripplexxx Wrote:Koevermans niet in de basis. :roll:

Mss tactisch, omdat Dembele minder statisch is? Kan een voordeel zijn tegen de verdedigers van Ajax.
nee, koef licht geblesseerd
Reply
#24
kooltje Wrote:
Ekslem Wrote:
Tripplexxx Wrote:Koevermans niet in de basis. :roll:

Mss tactisch, omdat Dembele minder statisch is? Kan een voordeel zijn tegen de verdedigers van Ajax.
nee, koef licht geblesseerd

Nope, hij is gisteren ziek geworden en is niet in Amsterdam.
Reply
#25
Erg saai voor de teletekst volgers :razz:
Geel Huntelaar en Opdam
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
1-0 Heitinga
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#27
Had ik maar niets gezegd! :razz:
Kopballetje?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
Ekslem Wrote:Had ik maar niets gezegd! :razz:
Kopballetje?

Schot via onderkant lat volgens mij....
Reply
#29
via Waterreus en onderkant lat ja. AZ valt zwaar tegen trouwens.
Reply
#30
kratovsk Wrote:via Waterreus en onderkant lat ja. AZ valt zwaar tegen trouwens.

Zoals zo vaak als ze tegen de traditionale top 3 moeten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: