The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
De nieuwste gebruiker is: - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: De nieuwste gebruiker is: (/showthread.php?tid=15) |
De nieuwste gebruiker is: - Gerben Zonderland - 20-07-2004 Angela Vrouw van Trekpik Kluivert? Ik vermoed dat het een actie van Gonzo-Alles is..... - JAZZ - 20-07-2004 Welkom Angela! - Fred Naaigaren - 20-07-2004 Ow wat jammer, die tattoo. - Fabian - 20-07-2004 Wat die Jazz toch allemaal kan zien in die profielen he als modje... - Gerben Zonderland - 20-07-2004 Ik vraag me wel af waarom iemand zulke foto's in zijn/haar profiel bewaart..... Re: De nieuwste gebruiker is: - Guest - 21-07-2004 Gerben Zonderland Wrote:Ik vermoed dat het een actie van Gonzo-Alles is..... Altijd weer die verdenkingen hier he.... tssssss als ik wil gaan klooien dan ga ik wel naar de zandbak of het OVJL FOK!-forum. :wink: - Gerben Zonderland - 30-07-2004 Quote:De nieuwste gebruiker is Qui-Vive 2 Wie daar nummer 2!?!? - Dommel - 15-08-2004 Harry Bierdop... - Guest - 16-08-2004 De nieuwste gebruiker is BIERTEAM.COM LOL... - Vret Mien Gras - 16-08-2004 Ik ben ook weer van de partij. - Woutiknout - 16-08-2004 Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij. Ohjeeee........ als er 1 tukker over de dam is......... :wink: - Vret Mien Gras - 16-08-2004 Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij. Ik heb mijn vriendjes al geinformeerd over het forum. We willen onze scherpe opmerkingen weer graag met jullie willen delen en ook zijn wij van plan te proberen onze "nuchtere kijk" op het Nederlandse voetbal jullie aan het verstand te brengen; - Feyenoord wordt kampioen. - Ajax heeft blijkbaar zijn "hij is een vriendje van de joodden" nog niet verloren. - Ook staat de media nog vol achter Ajax. - PSV wordt zeer terleurstellend 5de : - Peter - 16-08-2004 Vret Mien Gras Wrote:Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij. En die mening wordt natuurlijk door elke tukker gedeeld, of niet dan?! :8: - Guest - 16-08-2004 zo het gaat nog druk worden hier.. - Guest - 16-08-2004 Het wachten is op Balthasar, de doelwachter : - Dommel - 16-08-2004 Moker Wrote:De nieuwste gebruiker is BIERTEAM.COM LOL? Ik kan daar nou niet echt om lachen... - Kennedy - 16-08-2004 Woutiknout Wrote:Volgen er meer dacht ik zo.....bedankt Vretje????Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij. - Vret Mien Gras - 16-08-2004 Kennedy Wrote:Woutiknout Wrote:Volgen er meer dacht ik zo.....bedankt Vretje????Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij. Tukkers, herenig u : - BIERTEAM.NET - 16-08-2004 Moker Wrote:De nieuwste gebruiker is BIERTEAM.COM Heb je me gemist Moker? :wink: - Vret Mien Gras - 16-08-2004 Peter Wrote:En die mening wordt natuurlijk door elke tukker gedeeld, of niet dan?! :8: Over het algemeen vormen wij een blok, zoals het vorige seizoen op het forum te lezen was. Voor sommigen was dit geen leuke ervaring en voor anderen was het een zeer plesante ervaring. Maaruh Peter, bedoel je dit sarcastisch omdat ik voorspel dat PSV met hun veelal schlemielige spelers 5de gaan worden? - Peter - 16-08-2004 Vret Mien Gras Wrote:Peter Wrote:En die mening wordt natuurlijk door elke tukker gedeeld, of niet dan?! :8: Nee hoor... niet sarcastisch, maar jullie verwachten Twente met hun veelal nog minder dan schlemielige spelers zeker boven PSV?? :8: - Vret Mien Gras - 16-08-2004 Peter Wrote:Nee hoor... niet sarcastisch, maar jullie verwachten Twente met hun veelal nog minder dan schlemielige spelers zeker boven PSV?? :8: Nou het zou zo maar kunnen. Ik verwacht Heerenveen/AZ/Roda/Twente op een 3de en 4de plek. Mijn voorgevoel zegt dat PSV 5de gaat worden en dus deze bovenstaande teams hebben grote kans op de 3de en 4de plek. Ik dacht "gaat het wel goedkomen met FC Twente", maar nu ik een aantal wedstrijden uit de voorbereiding heb gezien en afgelopen weekend tegen Ajax, heb ik er het volle vertrouwen in dat ze dit seizoen potten kunnen breken. - Peter - 17-08-2004 Hoe kan het toch zo zijn dan innominis dit forum nog niet gevonden heeft?? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mrvandal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=2">http://www.mrvandal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=2</a><!-- m --> Zelfs daar (en op 100 andere fora) post hij 100 topics per week (hij haalt ze rechtstreeks van nu.nl --> kunnen die mensen niet gewoon op die site lezen?) en als ie alles leest wat ie post moet ie aan het einde van het jaar meedoen aan de jaarquiz, maar dat betwijfel ik. Och... laten we ook maar hopen dat ie dit forum niet vind! - Mac - 17-08-2004 ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden - Vret Mien Gras - 18-08-2004 Mac Wrote:ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden Een man die zo zwaar forumverslaafd is verdiend wel een beetje respect. Desalnietemin was hij zwaar irri. - Balthazar - 18-08-2004 I'm Back - Vret Mien Gras - 18-08-2004 Balthazar Wrote:I'm Back Zoals ik al zei: Vret Mien Gras Wrote:Kennedy Wrote:Woutiknout Wrote:Volgen er meer dacht ik zo.....bedankt Vretje????Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij. - Gerben Zonderland - 18-08-2004 Vret Mien Gras Wrote:Mac Wrote:ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden Desalwelteplus is verdient met een t. - Vret Mien Gras - 18-08-2004 Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Mac Wrote:ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden Sorry, ik schaam me zeer diep :oops: . Volgens mij komt het omdat ik een tukker ben, ik praat al veel te lang twents. Zodoende maak ik zeer grove taalfouten waar ik mezelf nog niet eens op betrap. Ik hoop dat je je corrigerende praktijken zult voortzetten Gerben in onze toekomst als forummers. Zonder jou zou het forum niet hetzelfde zijn, maar dat wist je al he? - Mac - 18-08-2004 jah dat twents zal veel invloed hebben op je d/t idd :S |