Threads: 131
Angela
Vrouw van Trekpik Kluivert? Ik vermoed dat het een actie van Gonzo-Alles is.....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 6
Threads: 11
Ow wat jammer, die tattoo.
Threads: 27
Wat die Jazz toch allemaal kan zien in die profielen he als modje...
Ik vraag me wel af waarom iemand zulke foto's in zijn/haar profiel bewaart.....
Gerben Zonderland Wrote:Ik vermoed dat het een actie van Gonzo-Alles is.....
Altijd weer die verdenkingen hier he.... tssssss als ik wil gaan klooien dan ga ik wel naar de zandbak of het OVJL FOK!-forum. :wink:
Quote:De nieuwste gebruiker is Qui-Vive 2
Wie daar nummer 2!?!?
De nieuwste gebruiker is BIERTEAM.COM
LOL...
Threads: 137
Ik ben ook weer van de partij.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 1
Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij.
Ohjeeee........ als er 1 tukker over de dam is.........
:wink:
Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij.
Ik heb mijn vriendjes al geinformeerd over het forum.
We willen onze scherpe opmerkingen weer graag met jullie willen delen en ook zijn wij van plan te proberen onze "nuchtere kijk" op het Nederlandse voetbal jullie aan het verstand te brengen;
- Feyenoord wordt kampioen.
- Ajax heeft blijkbaar zijn "hij is een vriendje van de joodden" nog niet verloren.
- Ook staat de media nog vol achter Ajax.
- PSV wordt zeer terleurstellend 5de :
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 312
Vret Mien Gras Wrote:Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij.
Ik heb mijn vriendjes al geinformeerd over het forum.
We willen onze scherpe opmerkingen weer graag met jullie willen delen en ook zijn wij van plan te proberen onze "nuchtere kijk" op het Nederlandse voetbal jullie aan het verstand te brengen;
- Feyenoord wordt kampioen.
- Ajax heeft blijkbaar zijn "hij is een vriendje van de joodden" nog niet verloren.
- Ook staat de media nog vol achter Ajax.
- PSV wordt zeer terleurstellend 5de :
En die mening wordt natuurlijk door elke tukker gedeeld, of niet dan?! :8:
zo het gaat nog druk worden hier..
Het wachten is op Balthasar, de doelwachter :
Moker Wrote:De nieuwste gebruiker is BIERTEAM.COM
LOL...
LOL?
Ik kan daar nou niet echt om lachen...
Threads: 14
Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij.
:wink: Volgen er meer dacht ik zo.....bedankt Vretje????
Kennedy Wrote:Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij.
Tukkers, herenig u :
Threads: 5
Moker Wrote:De nieuwste gebruiker is BIERTEAM.COM
LOL...
Heb je me gemist Moker? :wink:
Peter Wrote:En die mening wordt natuurlijk door elke tukker gedeeld, of niet dan?! :8:
Over het algemeen vormen wij een blok, zoals het vorige seizoen op het forum te lezen was.
Voor sommigen was dit geen leuke ervaring en voor anderen was het een zeer plesante ervaring.
Maaruh Peter, bedoel je dit sarcastisch omdat ik voorspel dat PSV met hun veelal schlemielige spelers 5de gaan worden?
Vret Mien Gras Wrote:Peter Wrote:En die mening wordt natuurlijk door elke tukker gedeeld, of niet dan?! :8:
Over het algemeen vormen wij een blok, zoals het vorige seizoen op het forum te lezen was.
Voor sommigen was dit geen leuke ervaring en voor anderen was het een zeer plesante ervaring.
Maaruh Peter, bedoel je dit sarcastisch omdat ik voorspel dat PSV met hun veelal schlemielige spelers 5de gaan worden?
Nee hoor... niet sarcastisch, maar jullie verwachten Twente met hun veelal nog minder dan schlemielige spelers zeker boven PSV?? :8:
Peter Wrote:Nee hoor... niet sarcastisch, maar jullie verwachten Twente met hun veelal nog minder dan schlemielige spelers zeker boven PSV?? :8:
Nou het zou zo maar kunnen. Ik verwacht Heerenveen/AZ/Roda/Twente op een 3de en 4de plek. Mijn voorgevoel zegt dat PSV 5de gaat worden en dus deze bovenstaande teams hebben grote kans op de 3de en 4de plek.
Ik dacht "gaat het wel goedkomen met FC Twente", maar nu ik een aantal wedstrijden uit de voorbereiding heb gezien en afgelopen weekend tegen Ajax, heb ik er het volle vertrouwen in dat ze dit seizoen potten kunnen breken.
Hoe kan het toch zo zijn dan innominis dit forum nog niet gevonden heeft??
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mrvandal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=2">http://www.mrvandal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=2</a><!-- m -->
Zelfs daar (en op 100 andere fora) post hij 100 topics per week (hij haalt ze rechtstreeks van nu.nl --> kunnen die mensen niet gewoon op die site lezen?) en als ie alles leest wat ie post moet ie aan het einde van het jaar meedoen aan de jaarquiz, maar dat betwijfel ik.
Och... laten we ook maar hopen dat ie dit forum niet vind!
Threads: 325
ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden
Mac Wrote:ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden
Een man die zo zwaar forumverslaafd is verdiend wel een beetje respect. Desalnietemin was hij zwaar irri.
Threads: 11
I'm Back
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Balthazar Wrote:I'm Back
Zoals ik al zei:
Vret Mien Gras Wrote:Kennedy Wrote:Woutiknout Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Ik ben ook weer van de partij.
Tukkers, herenig u :
Vret Mien Gras Wrote:Mac Wrote:ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden
Een man die zo zwaar forumverslaafd is verdiend wel een beetje respect. Desalnietemin was hij zwaar irri.
Desalwelteplus is verdient met een t.
Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Mac Wrote:ik heb een soort scriptje gemaakt dat iedereen die innominis heet dit forum niet kan vinden
Desalwelteplus is verdient met een t.
Sorry, ik schaam me zeer diep :oops: . Volgens mij komt het omdat ik een tukker ben, ik praat al veel te lang twents. Zodoende maak ik zeer grove taalfouten waar ik mezelf nog niet eens op betrap.
Ik hoop dat je je corrigerende praktijken zult voortzetten Gerben in onze toekomst als forummers.
Zonder jou zou het forum niet hetzelfde zijn, maar dat wist je al he?
Threads: 325
jah dat twents zal veel invloed hebben op je d/t idd :S
|