The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Uitspraak Feyenoord - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Uitspraak Feyenoord (/showthread.php?tid=1686)

Pages: 1 2 3

Uitspraak Feyenoord - Davydoff - 19-01-2007

Enig idee wanneer men de uitspraak verwacht vandaag?

- Bumme - 19-01-2007

ja, vandaag!

- Ricochan - 19-01-2007

Kaartje kopen voor feijenoord-tottenham?

- waf - 19-01-2007

kaartej heb ik al binnen. 38 euro maar, wat koop je daar nog voor tegenwoordig?

ik denk dat joris nog staat te pleiten. of die tiefesaanklager natuurlijk, met zijn geitenbek.

- Davydoff - 19-01-2007

duurt lekker lang

- Ricochan - 19-01-2007

Ik hoop dat ze er goed vanaf komen want ik wil er wel heen...

- joep - 19-01-2007

rest van het seizoen geen europacup!

- FC Wageningen - 19-01-2007

|(RAW)|807 Teletekst vr 19 jan
***OETBAL******************************
**** Feyenoord uit UEFA Cup gezet

**De beroepscommissie van de UEFA heeft
Feyenoord voor de rest van het seizoen
uitgesloten van deelname aan de UEFA
Cup.De Rotterdammers kregen daarnaast
een boete van 60.000 euro.

Feyenoord,dat in de derde ronde van de
UEFA Cup tegen Tottenham Hotspur had
moeten spelen,werd bestraft vanwege de
supportersrellen rond de wedstrijd van
30 november 2006 in en tegen Nancy.

In december was de tuchtcommissie van
de UEFA nog mild geweest voor Feyenoord
met een voorwaardelijke straf van twee
thuiswedstrijden zonder publiek met een
proeftijd van 3 jaar en een boete van
125.000 euro.
***************************************|(/RAW)|

- Peter - 19-01-2007

Hmm.. dat scheelt ze dus alleen 2 nederlagen tegen die Engelsen, dat zouden ze toch nooit redden. Gelukkig niet nog een jaar uitbanning erbij, dat zou het hele NL voetbal schaden door zo'n paar randdebielen.

- centre court - 19-01-2007

Gemengde gevoelens. Klote dat 't dit seizoen afgelopen is maar gelukkig zijn we er volgend jaar gewoon bij. Anders hadden we dit seizoen voor Jan Lul af kunnen maken.

- Ad Wim - 19-01-2007

centre court Wrote:Gemengde gevoelens. Klote dat 't dit seizoen afgelopen is maar gelukkig zijn we er volgend jaar gewoon bij. Anders hadden we dit seizoen voor Jan Lul af kunnen maken.
Dat is nog maar de vraag :wink:

- Ad Wim - 19-01-2007

Gulden middenweg aldus, valt nog mee gelukkig.

- Ricochan - 19-01-2007

Daarom kon ik net zeker goedkoop 2 kaartjes van Dugarry kopen?
:wink:

- waf - 19-01-2007

kaartje fainoid-spurs kopen?

K zooi. vuile smerige tiefeshonden. :letitallout:

- centre court - 19-01-2007

waf Wrote:kaartje fainoid-spurs kopen?

Neem toch aan dat je gewoon je geld terug krijgt?

- Ricochan - 19-01-2007

Dat zal toch wel ja, maar deze wedstrijd had een leuke pot kunnen zijn :|

- waf - 19-01-2007

centre court Wrote:

Neem toch aan dat je gewoon je geld terug krijgt?

op zeker. maar ik overweeg het te doneren.

- Ricochan - 19-01-2007

Ik hopp iig dat de veroorzakers zich eens achter de oren krabben maar dat zal wel niet...

- goa - 19-01-2007

Kutzooi. Icon_evil

- Adder - 19-01-2007

Belachelijk deze straf, met name ook omdat Feyenoord die tyfuslijers in Frankrijk met hun arrogante pleurisgedrag gewaarschuwd hebben dat er een aantal onderweg waren zonder kaartjes. En dan toch nog dit.....
Ze moeten die Franse bloedhonden voor een paar jaar schorsen vanwege het feit dat ze niet een wedstrijd goed kunnen organiseren.

P.S. ik heb absoluut geen Feyenoord bril, want mijn voorkeur ligt bij die club die erg lekker draait de laatste Maanden...... Icon_evil

- Mukkus - 19-01-2007

Prima uitspraak, toch waf?
Stel je voor dat je voor die 38 euro straks bij Feyenoord-Tottenham met een vlaggetje zit te zwaaien.....

- Dre - 19-01-2007

Slaat weer nergens op! Afmaken die gasten. Hakkuh Hakkuh Hakkuh

- AssyriskaFF - 20-01-2007

Kunnen ze nog in beroep?

- waf - 20-01-2007

Ricochan Wrote:Ik hopp iig dat de veroorzakers zich eens achter de oren krabben maar dat zal wel niet...

al die veroorzakers zeggen dat er helemaal niets aan de hand was in nancy en de schuld lag uiteraard bij de franse politie, want 'die begonnen'. ik geloof ook wel dat het niet zo erg was als de media suggereren en ook geloof ik dat die franse politie overdreven tens was, maar ik geloof niet dat deze zaadstengels de minste schuld hieraan hebben.

ik heb zo'n tiefes hekel aan die coke en pillen...

- waf - 26-01-2007

feyenoord.nl Wrote:`Feyenoord gaat in beroep tegen de uitsluiting uit het UEFA Cuptoernooi. De Rotterdammers namen dat besluit, nadat ze vrijdag de argumentatie voor het eerder door de beroepscommissie van de UEFA uitgesproken vonnis in handen kregen. ‘Op basis van de feiten zijn wij van mening dat we als club niet schuldig zijn’, herhaalde financieel directeur Onno Jacobs zijn statement van eerder deze week. ‘Wij willen de uitspraak van de Beroepscommissie graag juridisch laten toetsen, omdat we het gevoel hebben dat Feyenoord met deze straf onrecht is aangedaan. Hangende het beroep zullen we doorgaan met de voorbereidingen op de wedstrijden tegen de Spurs, maar we zullen bij het Court of Arbitration for Sport ook aandringen op een snel besluit.’

Feyenoord zal gedurende de procedure bij het CAS inhoudelijk geen verder commentaar meer verstrekken. ‘Het is is nu aan het CAS om te oordelen’, aldus Onno Jacobs`

- Ricochan - 26-01-2007

En tottenham heeft al officeel een bye gekregen ?

- Gerben Zonderland - 26-01-2007

waf Wrote:
feyenoord.nl Wrote:‘Wij willen de uitspraak van de Beroepscommissie graag juridisch laten toetsen, omdat we het gevoel hebben dat Feyenoord met deze straf onrecht is aangedaan.

Deze commissie wilde een daad stellen, maar heeft niet willen overzien wat hier voor precedent-werking uit voortkomt. Je kunt nu als 'fan' met stadionverbod en (dus) zonder kaartje naar elke stad toegaan waar je club speelt, daar gaan lopen rellen en je club loopt het risico te worden geschorst/uitgesloten. Zelfs als je club vantevoren bij die stad&club heeft gewaarschuwd dat je eraan komt, zonder kaartje en met stadionverbod.
Hiermee kan je andere clubs dus ook 'naaien'. Vanaf hier is Bremen vrij dichtbij. Iemand zin om alvast even 'poolshoogte' te nemen? De ajax-shirts zijn toch in de uitverkoop bij de Perry.... :wink:

- Gerben Zonderland - 29-01-2007

Vers van de pers:

Quote:CAS gunt Feyenoord spoedprocedure

Uitgegeven: 29 januari 2007 15:46
Laatst gewijzigd: 29 januari 2007 15:48

ROTTERDAM - Het internationale sportarbitragehof in Lausanne (CAS) heeft ingestemd met een spoedprocedure voor Feyenoord. Eind komende week moet een delegatie van de Rotterdamse club in Zwitserland verschijnen voor een hoorzitting.

Daarna doet het college van drie arbiters, waarvan één door Feyenoord en één door de UEFA is aangewezen, binnen 24 uur uitspraak.

Feyenoord vecht bij het CAS het vonnis van de beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) aan. Dat college zette de Rotterdamse club per direct uit het UEFA-bekertoernooi naar aanleiding van de supportersrellen 30 november in Nancy.

Daardoor dreigt Feyenoord het lucratieve tweeluik in de derde ronde tegen Tottenham Hotspur mis te lopen.

- Woutiknout - 07-02-2007

Feyenoord Netwerk Wrote:7/2/2007 - Duitser, Brit en Italiaan arbiters bij zaak Feyenoord
(Gepost door K)
De Volkskrant meldt dat het beroep van Feyenoord donderdag behandeld tijdens een hoorzitting onder leiding van drie juristen. Het panel van drie ‘arbiters’ wisselt telkens van samenstelling en bestaat deze keer uit de Duitser Schimke, de Brit Leaver en de Italiaan Fumagalli.

Zowel Feyenoord, vertegenwoordigd door directeur Onno Jacobs en ‘huisjurist’ Joris van Benthem, als de UEFA kan tijdens de hoorzitting opnieuw zijn standpunt verdedigen. Vrijdag doet het CAS uitspraak.

Ironisch genoeg is Henk Kesler een van de drie Nederlandse arbiters van het CAS, maar in deze kwestie is hij als directeur betaald voetbal van de KNVB partij. Hij heeft een ontlastende verklaring voor Feyenoord ingediend.

Volgens de regelementen is Feyenoord verantwoordelijk voor haar supporters. Volgens De Volkskrant richt Feyenoord zich in de verdediging op twee kernpunten: . ‘Wie is supporter?’ en ‘Hoe kunnen wij verantwoordelijk worden gesteld voor mensen die we niet uitnodigen?’

- Bumme - 07-02-2007

Ik hoop dat Feyenoord dit gaat winnen! Als ze toch verantwoordelijk worden gehouden is het einde zoek lijkt mij. Kan je je voordoen als supporter van je grootste opponent en het dan een beetje gaan lopen verzieken.

Hup Joris!!!!