19-01-2007, 02:02 PM
Enig idee wanneer men de uitspraak verwacht vandaag?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Uitspraak Feyenoord
|
19-01-2007, 02:02 PM
Enig idee wanneer men de uitspraak verwacht vandaag?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
19-01-2007, 03:23 PM
kaartej heb ik al binnen. 38 euro maar, wat koop je daar nog voor tegenwoordig?
ik denk dat joris nog staat te pleiten. of die tiefesaanklager natuurlijk, met zijn geitenbek.
19-01-2007, 04:31 PM
duurt lekker lang
19-01-2007, 04:46 PM
Ik hoop dat ze er goed vanaf komen want ik wil er wel heen...
Bangkok resident.
19-01-2007, 06:01 PM
rest van het seizoen geen europacup!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
19-01-2007, 06:05 PM
|(RAW)|807 Teletekst vr 19 jan
***OETBAL****************************** **** Feyenoord uit UEFA Cup gezet *************************************** **De beroepscommissie van de UEFA heeft Feyenoord voor de rest van het seizoen uitgesloten van deelname aan de UEFA Cup.De Rotterdammers kregen daarnaast een boete van 60.000 euro. Feyenoord,dat in de derde ronde van de UEFA Cup tegen Tottenham Hotspur had moeten spelen,werd bestraft vanwege de supportersrellen rond de wedstrijd van 30 november 2006 in en tegen Nancy. In december was de tuchtcommissie van de UEFA nog mild geweest voor Feyenoord met een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar en een boete van 125.000 euro. ***************************************|(/RAW)|
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy. Nope. He's chasing me."
19-01-2007, 06:11 PM
Hmm.. dat scheelt ze dus alleen 2 nederlagen tegen die Engelsen, dat zouden ze toch nooit redden. Gelukkig niet nog een jaar uitbanning erbij, dat zou het hele NL voetbal schaden door zo'n paar randdebielen.
19-01-2007, 06:14 PM
Gemengde gevoelens. Klote dat 't dit seizoen afgelopen is maar gelukkig zijn we er volgend jaar gewoon bij. Anders hadden we dit seizoen voor Jan Lul af kunnen maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
19-01-2007, 06:24 PM
centre court Wrote:Gemengde gevoelens. Klote dat 't dit seizoen afgelopen is maar gelukkig zijn we er volgend jaar gewoon bij. Anders hadden we dit seizoen voor Jan Lul af kunnen maken.Dat is nog maar de vraag :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
19-01-2007, 06:31 PM
Gulden middenweg aldus, valt nog mee gelukkig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
19-01-2007, 06:33 PM
Daarom kon ik net zeker goedkoop 2 kaartjes van Dugarry kopen?
:wink:
Bangkok resident.
19-01-2007, 07:32 PM
kaartje fainoid-spurs kopen?
K zooi. vuile smerige tiefeshonden. :letitallout:
19-01-2007, 07:51 PM
waf Wrote:kaartje fainoid-spurs kopen? Neem toch aan dat je gewoon je geld terug krijgt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
19-01-2007, 08:23 PM
Dat zal toch wel ja, maar deze wedstrijd had een leuke pot kunnen zijn :|
Bangkok resident.
19-01-2007, 08:32 PM
centre court Wrote:waf Wrote:kaartje fainoid-spurs kopen? op zeker. maar ik overweeg het te doneren.
19-01-2007, 09:08 PM
Ik hopp iig dat de veroorzakers zich eens achter de oren krabben maar dat zal wel niet...
Bangkok resident.
19-01-2007, 09:37 PM
Kutzooi.
![]()
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
19-01-2007, 09:50 PM
Belachelijk deze straf, met name ook omdat Feyenoord die tyfuslijers in Frankrijk met hun arrogante pleurisgedrag gewaarschuwd hebben dat er een aantal onderweg waren zonder kaartjes. En dan toch nog dit.....
Ze moeten die Franse bloedhonden voor een paar jaar schorsen vanwege het feit dat ze niet een wedstrijd goed kunnen organiseren. P.S. ik heb absoluut geen Feyenoord bril, want mijn voorkeur ligt bij die club die erg lekker draait de laatste Maanden...... ![]()
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
19-01-2007, 10:04 PM
waf Wrote:kaartje fainoid-spurs kopen? Prima uitspraak, toch waf? Stel je voor dat je voor die 38 euro straks bij Feyenoord-Tottenham met een vlaggetje zit te zwaaien.....
Oh, my god, we bought Kenny!
20-01-2007, 12:09 AM
Kunnen ze nog in beroep?
20-01-2007, 12:09 AM
Ricochan Wrote:Ik hopp iig dat de veroorzakers zich eens achter de oren krabben maar dat zal wel niet... al die veroorzakers zeggen dat er helemaal niets aan de hand was in nancy en de schuld lag uiteraard bij de franse politie, want 'die begonnen'. ik geloof ook wel dat het niet zo erg was als de media suggereren en ook geloof ik dat die franse politie overdreven tens was, maar ik geloof niet dat deze zaadstengels de minste schuld hieraan hebben. ik heb zo'n tiefes hekel aan die coke en pillen...
26-01-2007, 02:57 PM
feyenoord.nl Wrote:`Feyenoord gaat in beroep tegen de uitsluiting uit het UEFA Cuptoernooi. De Rotterdammers namen dat besluit, nadat ze vrijdag de argumentatie voor het eerder door de beroepscommissie van de UEFA uitgesproken vonnis in handen kregen. ââ¬ËOp basis van de feiten zijn wij van mening dat we als club niet schuldig zijnââ¬â¢, herhaalde financieel directeur Onno Jacobs zijn statement van eerder deze week. ââ¬ËWij willen de uitspraak van de Beroepscommissie graag juridisch laten toetsen, omdat we het gevoel hebben dat Feyenoord met deze straf onrecht is aangedaan. Hangende het beroep zullen we doorgaan met de voorbereidingen op de wedstrijden tegen de Spurs, maar we zullen bij het Court of Arbitration for Sport ook aandringen op een snel besluit.ââ¬â¢
26-01-2007, 03:30 PM
waf Wrote:feyenoord.nl Wrote:ââ¬ËWij willen de uitspraak van de Beroepscommissie graag juridisch laten toetsen, omdat we het gevoel hebben dat Feyenoord met deze straf onrecht is aangedaan. Deze commissie wilde een daad stellen, maar heeft niet willen overzien wat hier voor precedent-werking uit voortkomt. Je kunt nu als 'fan' met stadionverbod en (dus) zonder kaartje naar elke stad toegaan waar je club speelt, daar gaan lopen rellen en je club loopt het risico te worden geschorst/uitgesloten. Zelfs als je club vantevoren bij die stad&club heeft gewaarschuwd dat je eraan komt, zonder kaartje en met stadionverbod. Hiermee kan je andere clubs dus ook 'naaien'. Vanaf hier is Bremen vrij dichtbij. Iemand zin om alvast even 'poolshoogte' te nemen? De ajax-shirts zijn toch in de uitverkoop bij de Perry.... :wink:
29-01-2007, 04:56 PM
Vers van de pers:
Quote:CAS gunt Feyenoord spoedprocedure
07-02-2007, 10:45 AM
Feyenoord Netwerk Wrote:7/2/2007 - Duitser, Brit en Italiaan arbiters bij zaak Feyenoord
07-02-2007, 12:02 PM
Ik hoop dat Feyenoord dit gaat winnen! Als ze toch verantwoordelijk worden gehouden is het einde zoek lijkt mij. Kan je je voordoen als supporter van je grootste opponent en het dan een beetje gaan lopen verzieken.
Hup Joris!!!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
|
« Next Oldest | Next Newest »
|