The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Competitie 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Competitie 2007 (/showthread.php?tid=2097)

Pages: 1 2 3


Competitie 2007 - Bocaloca - 07-04-2007

Iedereen die vandaag moet spelen, SUCCEEEES!!!!


- Tripplexxx - 07-04-2007

Zaterdagcompetitie begint inderdaad al in sommige districten. Wij beginnen pas volgende week zondag.

Wat voor competitie gaat iedereen spelen?


- Jappiesevic - 07-04-2007

ja jongens, allemaal succes. Ik speel zelf 2e klasse mix zondag. Jullie?


- buurs - 07-04-2007

Jappiesevic Wrote:ja jongens, allemaal succes. Ik speel zelf 2e klasse mix zondag. Jullie?

Dat is netjes.

Ik speel heren 4e klasse zondag


- kuiper - 07-04-2007

Ik speel 4e klasse mixed op zaterdag


- Scholten! - 08-04-2007

Ik speel 2e klasse heren op zaterdag.

Vandaag eerste wedstrijd verloren met 5-1, maar heb mijn enkelpartij wel weten te winnen..


- Bocaloca - 09-04-2007

Hoppa weeer geblesseerd.
Dit maal een 2 tal blessures
ik wordt er debiel van en denk er serieus over na om een ander hobby te zoeken


- RobbieDK - 10-04-2007

Speel ook 4e klasse zondag in regio DH


- Mitch - 10-04-2007

Heren zondag district 1e klasse.

Gisteren met 5-1 gewonnen Hakkuh


- kuiper - 15-04-2007

kuiper Wrote:Ik speel 4e klasse mixed op zaterdag

Lekker begin. We zijn net gepromoveerd en gelijk winnen met 5-0. Ik heb 2 dubbelpartijen gespeeld en beide met 6-2 6-4 gewonnen.


- XL - 15-04-2007

6-2 overwinning....

Prachtige tennisdag.


- buurs - 15-04-2007

Wij hebben met 3-3 gelijk gespeeld.

Ik heb mijn enkelpartij met 6-3 6-1 gewonnen en de dubbel met 6-2 6-1

1 van de 2 dubbelaars had speelsterkte 4 :8:


- Tripplexxx - 15-04-2007

Godsklere wat een weertje =D> . Moest om 13:30 uur de baan op. Had minder last van de warmte dan mijn tegenstander schijnbaar. 6-2 en 6-1 gewonnnen van een 3tje. heb alleen gesingeld, met het team 2-4 verloren.....


- buurs - 15-04-2007

Tripplexxx Wrote:Godsklere wat een weertje =D> . Moest om 13:30 uur de baan op. Had minder last van de warmte dan mijn tegenstander schijnbaar. 6-2 en 6-1 gewonnnen van een 3tje. heb alleen gesingeld, met het team 2-4 verloren.....

Netjes zeg.
Gewoon even een 2 tje erbij :8:

Ik stond ook rond half 2 op de baan.
Ik vond het heerlijk weer.


- Vret Mien Gras - 16-04-2007

Tripplexxx Wrote:Godsklere wat een weertje =D> . Moest om 13:30 uur de baan op. Had minder last van de warmte dan mijn tegenstander schijnbaar. 6-2 en 6-1 gewonnnen van een 3tje. heb alleen gesingeld, met het team 2-4 verloren.....

Nice Tripple.
Wij hebben met 8-0 verloren in Rozendaal, of moet ik zeggen Zonnedael, wat een koude stront daar zeg.
Helaas deed ik niet mee aangezien mijn vinger herstellende is van een dikke jaap. Zondag aanstaande doe ik mee hoop ik.


- Scholten! - 16-04-2007

Tripple wint dik van een 3tje :o grote klasse!

Mijn team heeft 3-3 gespeeld tegen TC Zuid in Doetinchem, vierde enkel en de twee dubbels gewonnen dus het maximale eruit gehaald, haha.

Vret, ik heb ook wel eens tegen Rozendaal gespeeld, praat me er niet van :razz:


- Mitch - 16-04-2007

Mitch Wrote:Heren zondag district 1e klasse.

Gisteren met 5-1 gewonnen Hakkuh

Na de 5-1 van vorige week, gisteren met 6-0 gewonnen Hakkuh


- Genomico - 21-04-2007

JAAAA!!!!

Wat een weergaloze avond. De laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Wij staan 2e met 4 punten achterstand op de nummer 1. De laatste wedstrijd moet de nr. 1 in het hol van de leeuw, dus naar ons. Wij moeten met 7-3 winnen om kampioen te worden.

Wordt het op spectaculaire wijze 7-3!!!!

Kampioenen, kampioenen, ole ole!!


- Scholten! - 21-04-2007

Feli Geno, goede zaak!

Mijn vriendin kan trouwens vandaag kampioen worden in het Sourcy Center te Ziewent! Helaas kan ik er niet bij zijn, maar Geno, jij kan best even naar de sporthal fietsen :razz:


- Genomico - 21-04-2007

Scholten! Wrote:Feli Geno, goede zaak!

Mijn vriendin kan trouwens vandaag kampioen worden in het Sourcy Center te ZieUwent! Helaas kan ik er niet bij zijn, maar Geno, jij kan best even naar de sporthal fietsen :razz:

Kleine moeite :wink: Welke sport doet ze?


- centre court - 21-04-2007

Volleybal. En dat hele team mag er wel zijn. :wink:


- Genomico - 22-04-2007

En om het weekend maar even goed af te sluiten:

NEDERLANDS KAMPIOEN DYNAMIC TENNIS!!!! Hakkuh Hakkuh


- centre court - 22-04-2007

=D>


- Genomico - 22-04-2007

centre court Wrote:=D>

Binnenkort weer een rustige studie periode voor me, dus ik ga jullie zeker een keer uitnodigen om een potje te spelen :wink:


- Vret Mien Gras - 23-04-2007

Gisteren Strokel Harderwijk verslagen met 6-2. Enkel en mix gewonnen en dat terwijl ik herstellende ben van opgerekte enkelbanden en een behoorlijk gevoelloze vinger, en zaterdag gescoord met voetbal. Heerlijk weekend.


- buurs - 23-04-2007

6-0 verloren :|


- Vret Mien Gras - 23-04-2007

Het 1ste van ons heeft 4-4 gelijkspel behaald in Meppel (6de), het schijnt een puike prestatie te zijn gezien de spelers van Meppel met R. Balk die 2 is in de dubbel. Volgens mij zijn jullie wel bekend met Meppelse spelers?


- Elikian - 23-04-2007

Van harte feli Tom! Grote Klasse =D>


- Tripplexxx - 23-04-2007

Vret Mien Gras Wrote:Het 1ste van ons heeft 4-4 gelijkspel behaald in Meppel (6de), het schijnt een puike prestatie te zijn gezien de spelers van Meppel met R. Balk die 2 is in de dubbel. Volgens mij zijn jullie wel bekend met Meppelse spelers?

Rutger Balk kan inderdaad goed balletje tikken. Heeft nog internationaal gespeeld, maar niet succesvol. Rest van het team is niet heel bijzonder sterk voor de 3e klasse. Wel verrassend dat Serwin zo makkelijk wint van Bob Huuskes.


- Genomico - 23-04-2007

Elikian Wrote:Van harte feli Tom! Grote Klasse =D>

Een halve pagina in de Gelderlander!! (editie Achterhoek, dus wellicht dat Baak het ook kan lezen :Big Grin ) Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar ik krijg vandaag wel veel sms-jes binnen van mensen die dat al wel hebben gedaan.