The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie 2007
#1
Iedereen die vandaag moet spelen, SUCCEEEES!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#2
Zaterdagcompetitie begint inderdaad al in sommige districten. Wij beginnen pas volgende week zondag.

Wat voor competitie gaat iedereen spelen?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#3
ja jongens, allemaal succes. Ik speel zelf 2e klasse mix zondag. Jullie?
Reply
#4
Jappiesevic Wrote:ja jongens, allemaal succes. Ik speel zelf 2e klasse mix zondag. Jullie?

Dat is netjes.

Ik speel heren 4e klasse zondag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Ik speel 4e klasse mixed op zaterdag
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#6
Ik speel 2e klasse heren op zaterdag.

Vandaag eerste wedstrijd verloren met 5-1, maar heb mijn enkelpartij wel weten te winnen..
Reply
#7
Hoppa weeer geblesseerd.
Dit maal een 2 tal blessures
ik wordt er debiel van en denk er serieus over na om een ander hobby te zoeken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Speel ook 4e klasse zondag in regio DH
Reply
#9
Heren zondag district 1e klasse.

Gisteren met 5-1 gewonnen Hakkuh
Reply
#10
kuiper Wrote:Ik speel 4e klasse mixed op zaterdag

Lekker begin. We zijn net gepromoveerd en gelijk winnen met 5-0. Ik heb 2 dubbelpartijen gespeeld en beide met 6-2 6-4 gewonnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#11
6-2 overwinning....

Prachtige tennisdag.
Old MacDonald had a pharmaceutic company.
Reply
#12
Wij hebben met 3-3 gelijk gespeeld.

Ik heb mijn enkelpartij met 6-3 6-1 gewonnen en de dubbel met 6-2 6-1

1 van de 2 dubbelaars had speelsterkte 4 :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Godsklere wat een weertje =D> . Moest om 13:30 uur de baan op. Had minder last van de warmte dan mijn tegenstander schijnbaar. 6-2 en 6-1 gewonnnen van een 3tje. heb alleen gesingeld, met het team 2-4 verloren.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#14
Tripplexxx Wrote:Godsklere wat een weertje =D> . Moest om 13:30 uur de baan op. Had minder last van de warmte dan mijn tegenstander schijnbaar. 6-2 en 6-1 gewonnnen van een 3tje. heb alleen gesingeld, met het team 2-4 verloren.....

Netjes zeg.
Gewoon even een 2 tje erbij :8:

Ik stond ook rond half 2 op de baan.
Ik vond het heerlijk weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Tripplexxx Wrote:Godsklere wat een weertje =D> . Moest om 13:30 uur de baan op. Had minder last van de warmte dan mijn tegenstander schijnbaar. 6-2 en 6-1 gewonnnen van een 3tje. heb alleen gesingeld, met het team 2-4 verloren.....

Nice Tripple.
Wij hebben met 8-0 verloren in Rozendaal, of moet ik zeggen Zonnedael, wat een koude stront daar zeg.
Helaas deed ik niet mee aangezien mijn vinger herstellende is van een dikke jaap. Zondag aanstaande doe ik mee hoop ik.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#16
Tripple wint dik van een 3tje :o grote klasse!

Mijn team heeft 3-3 gespeeld tegen TC Zuid in Doetinchem, vierde enkel en de twee dubbels gewonnen dus het maximale eruit gehaald, haha.

Vret, ik heb ook wel eens tegen Rozendaal gespeeld, praat me er niet van :razz:
Reply
#17
Mitch Wrote:Heren zondag district 1e klasse.

Gisteren met 5-1 gewonnen Hakkuh

Na de 5-1 van vorige week, gisteren met 6-0 gewonnen Hakkuh
Reply
#18
JAAAA!!!!

Wat een weergaloze avond. De laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Wij staan 2e met 4 punten achterstand op de nummer 1. De laatste wedstrijd moet de nr. 1 in het hol van de leeuw, dus naar ons. Wij moeten met 7-3 winnen om kampioen te worden.

Wordt het op spectaculaire wijze 7-3!!!!

Kampioenen, kampioenen, ole ole!!
Reply
#19
Feli Geno, goede zaak!

Mijn vriendin kan trouwens vandaag kampioen worden in het Sourcy Center te Ziewent! Helaas kan ik er niet bij zijn, maar Geno, jij kan best even naar de sporthal fietsen :razz:
Reply
#20
Scholten! Wrote:Feli Geno, goede zaak!

Mijn vriendin kan trouwens vandaag kampioen worden in het Sourcy Center te ZieUwent! Helaas kan ik er niet bij zijn, maar Geno, jij kan best even naar de sporthal fietsen :razz:

Kleine moeite :wink: Welke sport doet ze?
Reply
#21
Volleybal. En dat hele team mag er wel zijn. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
En om het weekend maar even goed af te sluiten:

NEDERLANDS KAMPIOEN DYNAMIC TENNIS!!!! Hakkuh Hakkuh
Reply
#23
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
centre court Wrote:=D>

Binnenkort weer een rustige studie periode voor me, dus ik ga jullie zeker een keer uitnodigen om een potje te spelen :wink:
Reply
#25
Gisteren Strokel Harderwijk verslagen met 6-2. Enkel en mix gewonnen en dat terwijl ik herstellende ben van opgerekte enkelbanden en een behoorlijk gevoelloze vinger, en zaterdag gescoord met voetbal. Heerlijk weekend.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#26
6-0 verloren :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Het 1ste van ons heeft 4-4 gelijkspel behaald in Meppel (6de), het schijnt een puike prestatie te zijn gezien de spelers van Meppel met R. Balk die 2 is in de dubbel. Volgens mij zijn jullie wel bekend met Meppelse spelers?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#28
Van harte feli Tom! Grote Klasse =D>
Reply
#29
Vret Mien Gras Wrote:Het 1ste van ons heeft 4-4 gelijkspel behaald in Meppel (6de), het schijnt een puike prestatie te zijn gezien de spelers van Meppel met R. Balk die 2 is in de dubbel. Volgens mij zijn jullie wel bekend met Meppelse spelers?

Rutger Balk kan inderdaad goed balletje tikken. Heeft nog internationaal gespeeld, maar niet succesvol. Rest van het team is niet heel bijzonder sterk voor de 3e klasse. Wel verrassend dat Serwin zo makkelijk wint van Bob Huuskes.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#30
Elikian Wrote:Van harte feli Tom! Grote Klasse =D>

Een halve pagina in de Gelderlander!! (editie Achterhoek, dus wellicht dat Baak het ook kan lezen :Big Grin ) Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar ik krijg vandaag wel veel sms-jes binnen van mensen die dat al wel hebben gedaan.
Reply


Forum Jump: