FTM Forum
Slory in Oranje... who is next? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Slory in Oranje... who is next? (/showthread.php?tid=2310)



Slory in Oranje... who is next? - Davydoff - 16-05-2007

Marco van Basten heeft zijn voorlopige selectie voor de oefentrip naar Azië bekendgemaakt. De bondscoach van het Nederlands elftal riep één speler voor het eerst op en laat drie oudgedienden terugkeren.

Andwelé Slory debuteert in de voorlopige selectie. De razendsnelle rechtsbuiten bewees dit seizoen bij Excelsior uitstekend mee te kunnen in de Eredivisie. Bovendien is de rechtsbuitenpositie dun bezet in Oranje. Vaak koos Van basten voor linkspoten als Robin van Persie en Rafael van der Vaart op die plek.


:crazy:


- waf - 16-05-2007

het is de voorlopige selectie voor een trip naar azie waar ongeveer 26 potentiele internationals voor afvallen.

ik kan me voorstellen dat het verbaast dat er een keer een niet-ajakkessied geselecteerd is, maar misschien moet je een alternatief (poepon en denneboom zijn geblesseerd!) geven voordat je gaat piepen.


- Lamme Lennie - 16-05-2007

Slory goede keuze! Bij afwezigheid van Van Persie hebben we eigenlijk alleen Robben als goede vleugelspeler (als hij heel blijft), met daarnaast de wisselvallige Castelen. Waarom niet Slory een keer proberen? Bij Excelsior is hij wekelijks een van de uitblinkers. Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat hij de voorkeur krijgt boven Jenner.


- Davydoff - 16-05-2007

Jenner

PIIEEEEEEEEEEEEEEEEP


- waf - 16-05-2007

Davydoff Wrote:Jenner

PIIEEEEEEEEEEEEEEEEP

moe, uit vorm, ziek, zwak en misselijk.

is ook een niet ajakkessied, dus lood om oud ijzer. :razz:


- Dugarry - 16-05-2007

Jenner kon niet, moest onverhoopt nog wat scharen kopen op de markt.


- waf - 16-05-2007

Dugarry Wrote:Jenner kon niet, moest onverhoopt nog wat scharen kopen op de markt.

:notfunny:


- Mukkus - 16-05-2007

Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.


- Frits - 16-05-2007

Jenker, die vond zichzelf toch de beste linksbuiten van de Nederlandse competitie? Big Grin


- Frits - 16-05-2007

Mukkus Wrote:Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.

terwijl je dit typte had je een naakte slory met een heel strak anusje in je hoofd... en ik nu dus ook ... GADVERDAMME!!!


- Bocaloca - 16-05-2007

Daarom speelt hij ook vaak rechts #-o


- Ekslem - 16-05-2007

Nee rechtsbuiten


- Mukkus - 16-05-2007

Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.

terwijl je dit typte had je een naakte slory met een heel strak anusje in je hoofd... en ik nu dus ook ... GADVERDAMME!!!

Jaliens had al een heel strak anusje, maar die is door de bondsdokter op verzoek an van Basten ook nog eens voor de helft dicht genaaid. Bassie houdt wel strakke gekleurde sterretjes. Jaliens, Landzaat, Babel, Seedorf (maar die moest eerst uit de kast komen) en nu dus Slory.


- EJR - 16-05-2007

Mukkus Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.

terwijl je dit typte had je een naakte slory met een heel strak anusje in je hoofd... en ik nu dus ook ... GADVERDAMME!!!

Jaliens had al een heel strak anusje, maar die is door de bondsdokter op verzoek an van Basten ook nog eens voor de helft dicht genaaid. Bassie houdt wel strakke gekleurde sterretjes. Jaliens, Landzaat, Babel, Seedorf (maar die moest eerst uit de kast komen) en nu dus Slory.


Ik zeg het niet graag, maar

ik vond die 2e goal van Babbel tegen Hee het aanzien wel waard.


- Dugarry - 16-05-2007

Voor deze keer ben ik het volledig met je eens EJR.


- Mukkus - 16-05-2007

Dus Babel maakt een keer een mooi doelpunt en hij staat terecht in Oranje? Tim Cornelisse scoorde ook een mooi doelpunt tegen Roda. Meteen oproepen! Die Lens van AZ ook! Mooi doelpunt! Oproepen!


- Bredanaar - 16-05-2007

Was een mooie beweging inderdaad maar als hij dat op niveau tegen bijvoorbeeld Materazzi had geprobeerd was het geen doelpunt maar dan waren de Ba en de bel van elkaar gescheiden :razz: