The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Slory in Oranje... who is next?
#1
Marco van Basten heeft zijn voorlopige selectie voor de oefentrip naar Azië bekendgemaakt. De bondscoach van het Nederlands elftal riep één speler voor het eerst op en laat drie oudgedienden terugkeren.

Andwelé Slory debuteert in de voorlopige selectie. De razendsnelle rechtsbuiten bewees dit seizoen bij Excelsior uitstekend mee te kunnen in de Eredivisie. Bovendien is de rechtsbuitenpositie dun bezet in Oranje. Vaak koos Van basten voor linkspoten als Robin van Persie en Rafael van der Vaart op die plek.


:crazy:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
het is de voorlopige selectie voor een trip naar azie waar ongeveer 26 potentiele internationals voor afvallen.

ik kan me voorstellen dat het verbaast dat er een keer een niet-ajakkessied geselecteerd is, maar misschien moet je een alternatief (poepon en denneboom zijn geblesseerd!) geven voordat je gaat piepen.
Reply
#3
Slory goede keuze! Bij afwezigheid van Van Persie hebben we eigenlijk alleen Robben als goede vleugelspeler (als hij heel blijft), met daarnaast de wisselvallige Castelen. Waarom niet Slory een keer proberen? Bij Excelsior is hij wekelijks een van de uitblinkers. Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat hij de voorkeur krijgt boven Jenner.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#4
Jenner

PIIEEEEEEEEEEEEEEEEP
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#5
Davydoff Wrote:Jenner

PIIEEEEEEEEEEEEEEEEP

moe, uit vorm, ziek, zwak en misselijk.

is ook een niet ajakkessied, dus lood om oud ijzer. :razz:
Reply
#6
Jenner kon niet, moest onverhoopt nog wat scharen kopen op de markt.
Reply
#7
Dugarry Wrote:Jenner kon niet, moest onverhoopt nog wat scharen kopen op de markt.

:notfunny:
Reply
#8
Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Jenker, die vond zichzelf toch de beste linksbuiten van de Nederlandse competitie? Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#10
Mukkus Wrote:Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.

terwijl je dit typte had je een naakte slory met een heel strak anusje in je hoofd... en ik nu dus ook ... GADVERDAMME!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#11
Daarom speelt hij ook vaak rechts #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#12
Nee rechtsbuiten
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.

terwijl je dit typte had je een naakte slory met een heel strak anusje in je hoofd... en ik nu dus ook ... GADVERDAMME!!!

Jaliens had al een heel strak anusje, maar die is door de bondsdokter op verzoek an van Basten ook nog eens voor de helft dicht genaaid. Bassie houdt wel strakke gekleurde sterretjes. Jaliens, Landzaat, Babel, Seedorf (maar die moest eerst uit de kast komen) en nu dus Slory.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Die Slory zal dan ook wel een heel strak anusje hebben. Ik denk dat dat het geheime selectie-criteria is van van Basten. Die van van Bommel en van Nistelrooy zijn gewoon te wijd voor hem, daar heeft ie niks aan.

terwijl je dit typte had je een naakte slory met een heel strak anusje in je hoofd... en ik nu dus ook ... GADVERDAMME!!!

Jaliens had al een heel strak anusje, maar die is door de bondsdokter op verzoek an van Basten ook nog eens voor de helft dicht genaaid. Bassie houdt wel strakke gekleurde sterretjes. Jaliens, Landzaat, Babel, Seedorf (maar die moest eerst uit de kast komen) en nu dus Slory.


Ik zeg het niet graag, maar

ik vond die 2e goal van Babbel tegen Hee het aanzien wel waard.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#15
Voor deze keer ben ik het volledig met je eens EJR.
Reply
#16
Dus Babel maakt een keer een mooi doelpunt en hij staat terecht in Oranje? Tim Cornelisse scoorde ook een mooi doelpunt tegen Roda. Meteen oproepen! Die Lens van AZ ook! Mooi doelpunt! Oproepen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Was een mooie beweging inderdaad maar als hij dat op niveau tegen bijvoorbeeld Materazzi had geprobeerd was het geen doelpunt maar dan waren de Ba en de bel van elkaar gescheiden :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: