The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
rondemaster 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Wielrennen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: rondemaster 2007 (/showthread.php?tid=2397) |
rondemaster 2007 - Kennemerland - 17-06-2007 Quatro Wrote:is er nog een league voor dit jaar? League: sportdreamzz ww: macjazz - Fred Naaigaren - 17-06-2007 Ik zal present zijn. - MadMen - 21-06-2007 Ook al ben ik niet zo'm frequente bezoeker van het forum, wil ik me toch graag inschrijven. Wellicht kunnen we elkaar dagelijks van goede info voorzien om je ploeg samen te stellen! Mijn team voor de proloog staat al vast in ieder geval (tot er bekend wordt wie er nu weer uit het verkeerde potje gesnoept heeft en niet mee mag doen). - Bocaloca - 24-06-2007 Wielerpools is ook weer open - Aukinho - 30-06-2007 9 man is wel erg weinig, dan is er eigenlijk geen plaats voor een 'verrassing'... McEwen, Boonen, Hushovd, Freire, Sastre, Vinokourov, Evans, Menchov, Kloden. Wellicht Contador of Ventoso dan om het verschil proberen te maken. Maar eerst maar even afwachten wie er uberhaubt mee mogen doen. - Fabian - 06-07-2007 Ingeschreven en aangemeld bij de sub, een vriend van me ook in de sub mee laten doen, heeft hier ooit 1 keer gepost ( ten tijde van Travian dacht ik ) :razz: - Devlin - 06-07-2007 Aukinho Wrote:9 man is wel erg weinig, dan is er eigenlijk geen plaats voor een 'verrassing'... Rondemaster betekent elke dag wisselen! - Forever - 06-07-2007 Devlin Wrote:Aukinho Wrote:9 man is wel erg weinig, dan is er eigenlijk geen plaats voor een 'verrassing'... En daardoor ga ik hem ook niet winnen. Want zal de laatste 5 dagen missen ivm vakantie. Maar daarvoor is het wel geinig. - Devlin - 06-07-2007 kanshebbers voor de proloog?! Cancellara Wiggins Millar Zabriskie Hincapie Schumacher Rogers Moreau Gusev - waf - 06-07-2007 hushovd, won vorig jaar toch? savoldelli kan het ook goed. thomas dekker misschien? - Berend Botje - 06-07-2007 1 t/m 20 proloog 2006 Thor Hushovd (Nor-C.A) George Hincapie (Usa-Dsc) David Zabriskie (Usa-Csc) Sebastian Lang (Ger-Gst) Alejandro Valverde Belmonte (Spa-Cei) Stuart O'Grady (Aus-Csc) Michael Rogers (Aus-Tmo) Paolo Savoldelli (Ita-Dsc) Floyd Landis (Usa-Pho) Vladimir Karpets (Rus-Cei) Serhiy Gonchar (Ukr-Tmo) Tom Boonen (Bel-Qst) Manuel Quinziato (Ita-Liq) Cadel Evans (Aus-Dvl) Christophe Moreau (Fra-A2r) Bradley Wiggins (GBr-Cof) David Millar (GBr-Sdv) Bert Grabsch (Ger-Pho) Christopher Horner (Usa-Dvl) Victor H.Pena Grisales (Col-Pho) zie <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cycling4all.com/">http://www.cycling4all.com/</a><!-- m --> - Voyou - 07-07-2007 Devlin Wrote:kanshebbers voor de proloog?! Mijn siekret weppen Lancaster gaat iedereen verrassen door winst in de proloog!! [-o< edit: sjit nu is hij niet siekret meer :cry: - EJR - 07-07-2007 Heb me nu al 3x aangemeld voor de Rondemaster met verschillende e-mailadressen, maar ontvang maar geen activeringslink! Kutspel!!! - goa - 07-07-2007 Site lijkt nu overbelast? - Forever - 07-07-2007 EJR Wrote:Heb me nu al 3x aangemeld voor de Rondemaster met verschillende e-mailadressen, maar ontvang maar geen activeringslink! Kutspel!!! Heb je ooit lang geleden die email-adressen al een keer eerder gebruikt? Want bovenin het aanmeldingsscherm in kleine regeltjes stond zoiets bij mij. - EJR - 07-07-2007 Forever Wrote:EJR Wrote:Heb me nu al 3x aangemeld voor de Rondemaster met verschillende e-mailadressen, maar ontvang maar geen activeringslink! Kutspel!!! Zelfs met nieuwe e-mailadressen lukt het niet. Kut krant. En ze blijven zich maar afvragen waarom ik geen abonnee word. - Berend Botje - 07-07-2007 Ik heb geen problemen gehad, heb me afgelopen donderdag geregistreerd, en gisteren heb ik een team gemaakt. De site is op dit moment weer bereikbaar. - EB Sports - 07-07-2007 Heb mail naar hun gestuurd en kreeg dit als antwoord: Goedemiddag, In verband met een technische storing worden activatiemails en mails naar aanleiding van het opvragen van een wachtwoord niet verstuurd. WIj proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen - Genomico - 07-07-2007 Levi Leipheimer 5.200.000 Stefan Schumacher 5.000.000 George Hincapie 4.310.000 Paolo Savoldelli 4.000.000 David Millar 3.330.000 Fabian Cancellara 3.260.000 Andrei Kasjetsjkin 3.150.000 David Zabriskie 3.090.000 Bradley Wiggins 2.500.000 Deze jongens mogen het voor mij gaan doen. Er was dus geen plaats voor Valverde en Rogers. - EJR - 07-07-2007 EB Sports Wrote:Heb mail naar hun gestuurd en kreeg dit als antwoord: Kreeg dus net op 16.25 uur die activeringslink toegemaild, terwijl de inschrijving om 15.00 uur sluit. Nou, die kankahlink mogen ze lekker diep in hun hol douwen daar in Rotterdam. Stelletje prutsers. Elk jaar hebben ze wat. Een behoorlijk online spel organiseren is blijkbaar heel moeilijk. - Devlin - 07-07-2007 proloog schijnt niet mee te tellen dit jaar... - EJR - 07-07-2007 Quote:Beste Rondemaster deelnemer, Haha! Nu moeten ze voor een paar late inschrijvers een grote groep deelnemers teleurstellen die een mooi proloogteam had neergezet! =D> Veni Vidi Vietsie doet dus gewoon mee dit jaar! :waf: - Ad Wim - 07-07-2007 Mooi, ik had er ook geen tijd voor de afgelopen dagen, maar vanavond een teampje voor morgen moet lukken :razz: - waf - 07-07-2007 klotezooi. ik had cancelara. en dekker. en wiggins. en hincapie. en zabriskie. - Kennemerland - 07-07-2007 Team waarde â⬠37.440.000 Budget â⬠12.560.000 Alejandro Valverde Stuart O'Grady Michael Rogers Cadel Evans George Hincapie David Millar Fabian Cancellara David Zabriskie Bradley Wiggins Mwaaaah..., zat toch redelijk goed, maar geen Klöden. Morgen gok ik TOCH op de sprinters, ondanks de kenners van NOS Robbie McEwen Tom Boonen Daniele Bennati Oscar Freire Mark Cavendish Bernhard Eisel Robert Förster Fred Rodriguez Iñaki Isasi - Bor de Wolf - 07-07-2007 Ik ga morgen voor Slory en Bruins... - Bor de Wolf - 07-07-2007 Zo'n bolletjestrui is natuurlijk makkelijk te winnen. Morgen allemaal dure renners opstellen die niet meedoen, en de volgende dag je best doen. - Berend Botje - 07-07-2007 Hoe is het met Freire? Nog steeds pijn in zijn reet? - Bor de Wolf - 07-07-2007 Berend Botje Wrote:Hoe is het met Freire? Nog steeds pijn in zijn reet? Hij stelt zich wel vaker aan, vlak voor hij wint..... - Genomico - 07-07-2007 Berend Botje Wrote:Hoe is het met Freire? Nog steeds pijn in zijn reet? Ik hoop i.i.g. dat hij er morgen last van heeft, want ik heb liever die Italianen van Lampre. |