The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




rondemaster 2007
#1
Quatro Wrote:is er nog een league voor dit jaar?

League: sportdreamzz
ww: macjazz
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#2
Ik zal present zijn.
What, me worry?
Reply
#3
Ook al ben ik niet zo'm frequente bezoeker van het forum, wil ik me toch graag inschrijven. Wellicht kunnen we elkaar dagelijks van goede info voorzien om je ploeg samen te stellen! Mijn team voor de proloog staat al vast in ieder geval (tot er bekend wordt wie er nu weer uit het verkeerde potje gesnoept heeft en niet mee mag doen).
Reply
#4
Wielerpools is ook weer open
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
9 man is wel erg weinig, dan is er eigenlijk geen plaats voor een 'verrassing'...

McEwen, Boonen, Hushovd, Freire, Sastre, Vinokourov, Evans, Menchov, Kloden. Wellicht Contador of Ventoso dan om het verschil proberen te maken. Maar eerst maar even afwachten wie er uberhaubt mee mogen doen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#6
Ingeschreven en aangemeld bij de sub, een vriend van me ook in de sub mee laten doen, heeft hier ooit 1 keer gepost ( ten tijde van Travian dacht ik )

:razz:
Reply
#7
Aukinho Wrote:9 man is wel erg weinig, dan is er eigenlijk geen plaats voor een 'verrassing'...

Rondemaster betekent elke dag wisselen!
Reply
#8
Devlin Wrote:
Aukinho Wrote:9 man is wel erg weinig, dan is er eigenlijk geen plaats voor een 'verrassing'...

Rondemaster betekent elke dag wisselen!

En daardoor ga ik hem ook niet winnen. Wink Want zal de laatste 5 dagen missen ivm vakantie. Maar daarvoor is het wel geinig.
Reply
#9
kanshebbers voor de proloog?!

Cancellara
Wiggins
Millar
Zabriskie
Hincapie
Schumacher
Rogers
Moreau
Gusev
Reply
#10
hushovd, won vorig jaar toch?
savoldelli kan het ook goed.
thomas dekker misschien?
Reply
#11
1 t/m 20 proloog 2006

Thor Hushovd (Nor-C.A)
George Hincapie (Usa-Dsc)
David Zabriskie (Usa-Csc)
Sebastian Lang (Ger-Gst)
Alejandro Valverde Belmonte (Spa-Cei)
Stuart O'Grady (Aus-Csc)
Michael Rogers (Aus-Tmo)
Paolo Savoldelli (Ita-Dsc)
Floyd Landis (Usa-Pho)
Vladimir Karpets (Rus-Cei)

Serhiy Gonchar (Ukr-Tmo)
Tom Boonen (Bel-Qst)
Manuel Quinziato (Ita-Liq)
Cadel Evans (Aus-Dvl)
Christophe Moreau (Fra-A2r)
Bradley Wiggins (GBr-Cof)
David Millar (GBr-Sdv)
Bert Grabsch (Ger-Pho)
Christopher Horner (Usa-Dvl)
Victor H.Pena Grisales (Col-Pho)

zie <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cycling4all.com/">http://www.cycling4all.com/</a><!-- m -->
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
Devlin Wrote:kanshebbers voor de proloog?!

Cancellara
Wiggins
Millar
Zabriskie
Hincapie
Schumacher
Rogers
Moreau
Gusev

Mijn siekret weppen Lancaster gaat iedereen verrassen door winst in de proloog!! Hakkuh [-o<

edit: sjit nu is hij niet siekret meer :cry:
Reply
#13
Heb me nu al 3x aangemeld voor de Rondemaster met verschillende e-mailadressen, maar ontvang maar geen activeringslink! Kutspel!!! Icon_evil
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#14
Site lijkt nu overbelast?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#15
EJR Wrote:Heb me nu al 3x aangemeld voor de Rondemaster met verschillende e-mailadressen, maar ontvang maar geen activeringslink! Kutspel!!! Icon_evil

Heb je ooit lang geleden die email-adressen al een keer eerder gebruikt? Want bovenin het aanmeldingsscherm in kleine regeltjes stond zoiets bij mij.
Reply
#16
Forever Wrote:
EJR Wrote:Heb me nu al 3x aangemeld voor de Rondemaster met verschillende e-mailadressen, maar ontvang maar geen activeringslink! Kutspel!!! Icon_evil

Heb je ooit lang geleden die email-adressen al een keer eerder gebruikt? Want bovenin het aanmeldingsscherm in kleine regeltjes stond zoiets bij mij.

Zelfs met nieuwe e-mailadressen lukt het niet. Kut krant. En ze blijven zich maar afvragen waarom ik geen abonnee word.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#17
Ik heb geen problemen gehad, heb me afgelopen donderdag geregistreerd, en gisteren heb ik een team gemaakt. De site is op dit moment weer bereikbaar.
May The Schwartz Be With You
Reply
#18
Heb mail naar hun gestuurd en kreeg dit als antwoord:

Goedemiddag,

In verband met een technische storing worden activatiemails en mails naar aanleiding van het opvragen van een wachtwoord niet verstuurd. WIj proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen
Reply
#19
Levi Leipheimer 5.200.000
Stefan Schumacher 5.000.000
George Hincapie 4.310.000
Paolo Savoldelli 4.000.000
David Millar 3.330.000
Fabian Cancellara 3.260.000
Andrei Kasjetsjkin 3.150.000
David Zabriskie 3.090.000
Bradley Wiggins 2.500.000

Deze jongens mogen het voor mij gaan doen. Er was dus geen plaats voor Valverde en Rogers.
Reply
#20
EB Sports Wrote:Heb mail naar hun gestuurd en kreeg dit als antwoord:

Goedemiddag,

In verband met een technische storing worden activatiemails en mails naar aanleiding van het opvragen van een wachtwoord niet verstuurd. WIj proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen


Kreeg dus net op 16.25 uur die activeringslink toegemaild, terwijl de inschrijving om 15.00 uur sluit. Nou, die kankahlink mogen ze lekker diep in hun hol douwen daar in Rotterdam. Stelletje prutsers. Elk jaar hebben ze wat. Een behoorlijk online spel organiseren is blijkbaar heel moeilijk.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#21
proloog schijnt niet mee te tellen dit jaar...
Reply
#22
Quote:Beste Rondemaster deelnemer,

Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen.


Haha! Nu moeten ze voor een paar late inschrijvers een grote groep deelnemers teleurstellen die een mooi proloogteam had neergezet! =D>

Veni Vidi Vietsie doet dus gewoon mee dit jaar! :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#23
Mooi, ik had er ook geen tijd voor de afgelopen dagen, maar vanavond een teampje voor morgen moet lukken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
klotezooi.

ik had cancelara. en dekker. en wiggins. en hincapie. en zabriskie.
Reply
#25
Team waarde € 37.440.000
Budget € 12.560.000

Alejandro Valverde
Stuart O'Grady
Michael Rogers
Cadel Evans
George Hincapie
David Millar
Fabian Cancellara
David Zabriskie
Bradley Wiggins

Mwaaaah..., zat toch redelijk goed, maar geen Klöden.

Morgen gok ik TOCH op de sprinters, ondanks de kenners van NOS


Robbie McEwen
Tom Boonen
Daniele Bennati
Oscar Freire
Mark Cavendish
Bernhard Eisel
Robert Förster
Fred Rodriguez
Iñaki Isasi
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#26
Ik ga morgen voor Slory en Bruins...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#27
Zo'n bolletjestrui is natuurlijk makkelijk te winnen. Morgen allemaal dure renners opstellen die niet meedoen, en de volgende dag je best doen.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#28
Hoe is het met Freire? Nog steeds pijn in zijn reet?
May The Schwartz Be With You
Reply
#29
Berend Botje Wrote:Hoe is het met Freire? Nog steeds pijn in zijn reet?

Hij stelt zich wel vaker aan, vlak voor hij wint.....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#30
Berend Botje Wrote:Hoe is het met Freire? Nog steeds pijn in zijn reet?

Ik hoop i.i.g. dat hij er morgen last van heeft, want ik heb liever die Italianen van Lampre.
Reply


Forum Jump: