The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
PSV - Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: PSV - Ajax (/showthread.php?tid=250)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

PSV - Ajax - Peter - 16-10-2005

Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.

De afgelopen 16 jaar 1 nederlaag van PSV tegen Ajax en om nou te zeggen dat t daar nu goed draait; ik ga voor minimaal een 3-1 zege. Net als vorig seizoen zullen we de witte zakdoekjes weer meenemen. Wink

- Riekki - 16-10-2005

Leuke pot zal het zeker wel worden. Belangrijk worden ook de CL wedstrijden. Ajax thuis op dinsdag...Psv woensdag uit naar Milan een dag later terug.

Ben benieuwd

Re: PSV - Ajax - Kezmania - 17-10-2005

Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.

De afgelopen 16 jaar 1 nederlaag van PSV tegen Ajax en om nou te zeggen dat t daar nu goed draait; ik ga voor minimaal een 3-1 zege. Net als vorig seizoen zullen we de witte zakdoekjes weer meenemen. Wink

Beasley is dus alles behalve een zwakke schakel.

Re: PSV - Ajax - Ricochan - 17-10-2005

Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.

Beaam, ik weet niet waar hij die wijsheid vandaan heeft, maar beasley is 1 van de betere spelers.

Re: PSV - Ajax - Mukkus - 17-10-2005

Ricochan Wrote:
Kezmania Wrote:

Beaam, ik weet niet waar hij die wijsheid vandaan heeft, maar beasley is 1 van de betere spelers.

Waar hij die wijsheid vandaan heeft? Het medium 'teletekst'.

Re: PSV - Ajax - Ricochan - 17-10-2005

Mukkus Wrote:
Ricochan Wrote:
Kezmania Wrote:

Waar hij die wijsheid vandaan heeft? Het medium 'teletekst'.

Dus op teletekst staat dat beasley een zwakke schakel is? Daar gaat het over... :roll:

Re: PSV - Ajax - Peter - 17-10-2005

Ricochan Wrote:
Kezmania Wrote:

:eeeek: Beasley bewijst wekelijk toch echt net te kort te komen voor PSV. Culina heeft me positief verbaasd zaterdag en daarmee lijken V of H en Beasley hun basisplek voorlopig toch echt kwijt. Zaterdag heb ik maar 1 goede aktie van beasley gezien (wegdraaien bij tegenstander en vervolgens op paal schieten), verder was de rechterkant gewoon de zwakke schakel in t team.

- Ricochan - 17-10-2005

Ik kan me anders nog een aantal wedstrijden herinneren dat hij wel het verschil maakte, en ook vorig jaar in de champions league, dat is toch het hoogste niveau lijkt mij...

- Winstonicus - 17-10-2005

kone maakt ze helemaal gek.

3 rappe zwartjes voorin

- Matador! - 17-10-2005

0-1 winnen en de 3 punten naar Amsterdam [-o<

- Bocaloca - 17-10-2005

*tekent*

- Kezmania - 17-10-2005

Matador! Wrote:0-1 winnen en de 3 punten naar Amsterdam [-o<

De realiteit is anders.. :lol:

- Bocaloca - 17-10-2005

Dat weet nog helemaal niemand, of heb je een glazen bol?

- Kezmania - 17-10-2005

Bocaloca Wrote:Dat weet nog helemaal niemand, of heb je een glazen bol?

Mijn glazen bol zegt 2-0

Kone en Simons

- Woutiknout - 17-10-2005

Ik reken op een bloedeloze 0-0!

(of is dat nou wat ik hoop... :lol: )

- Ricochan - 17-10-2005

ajaks zal er nu wel eens 1tje per ongeluk inschieten, helaas krijgen ze er 3 tegen :Big Grin

- Treesong - 17-10-2005

Ricochan Wrote:ajaks zal er nu wel eens 1tje per ongeluk inschieten, helaas krijgen ze er 3 tegen :Big Grin

:Big Grin

- Ricochan - 17-10-2005

Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:ajaks zal er nu wel eens 1tje per ongeluk inschieten bij psv, maar helaas voor ajaks krijgen ze er zelf 3 tegen :Big Grin

:Big Grin

ff iets aangepast :wink:

- Genomico - 17-10-2005

Woutiknout Wrote:Ik reken op een bloedeloze 0-0!

(of is dat nou wat ik hoop... :lol: )

Als Feyenoorder zal ik maar gewoon hopen dat Ajax wint, want die zijn toch geen concurrentie voor de huidige top 3...

- Winstonicus - 18-10-2005

opnieuw 4-0 overwinning PSV met in de hoofdrol de niet aankoop van Ajax

- Fabian - 18-10-2005

Koné krijgt zaterdag een HIV-aanval, die doet dus niet mee.....

Tevens ben ik er weer bij, om in dat debiele uitvak te gaan zitten, met die t*fus palen voor je bek...

Kutstadion.... Dit jaar ga ik nog ergens de middenstip jatten met m'n maten... :lol:

- Djabs - 18-10-2005

Fabian Wrote:Tevens ben ik er weer bij, om in dat debiele uitvak te gaan zitten, met die t*fus palen voor je bek...

Kutstadion.... Dit jaar ga ik nog ergens de middenstip jatten met m'n maten... :lol:

De wedstrijd is in het Philips Stadion, niet in de Arena. :razz:

Ik zal zondag weer genieten van de stilte in het uitvak. Djabs aanwezig: vakkie RR.

- Fabian - 18-10-2005

Ach ja Djabs, ook jullie uitvak is gewoonweg belabberd weggestopt in dat stadionnetje van jullie.....

Maar ja, de traditie zal zich wel voort zetten, verliezen in Ei-hoven...

- Kleine Jan - 19-10-2005

Ik zit in dubio over Culina.. als Farfan weer fit is word het vechten om een basisplekje..

- Kezmania - 19-10-2005

Farfan zal wel spelen.. mits hij vanavond niet weer geblesseerd raakt.
Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.

- Kleine Jan - 19-10-2005

Kezmania Wrote:Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.

Denk dat je daar gelijk in hebt... Culina gaat er bij mij uit dan.. en Kone mag zijn aanvoerdersband inleveren...

- Ekslem - 19-10-2005

Kleine Jan Wrote:
Kezmania Wrote:Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.

Denk dat je daar gelijk in hebt... Culina gaat er bij mij uit dan.. en Kone mag zijn aanvoerdersband inleveren...

Juist, Arveladze de band!

- Fabian - 19-10-2005

Kaarten binnen....

- realphoolie - 19-10-2005

Fabian Wrote:Ach ja Djabs, ook jullie uitvak is gewoonweg belabberd weggestopt in dat stadionnetje van jullie.....

Maar ja, de traditie zal zich wel voort zetten, verliezen in Ei-hoven...

Gelukkig is het uitvak in de aRENa niet weggestopt en zit je daar niet tegen netten aan te kijken... Ik ben uiteraard ook aanwezig, vakkie V.

- Bredanaar - 19-10-2005

Ekslem Wrote:
Kleine Jan Wrote:

Juist, Arveladze de band!

Ik denk dat Culina in de basis staat tegen ajax; als er één speler gemotiveerd is om tegen ajax te vlammen, dan is hij dat wel.
Dat weet Hiddink ook wel. :lol:
Vanavond komt hij, net als Koné, niet in actie. Om geen risico's op blessures te nemen lijkt me de keuze voor a.s. zondag dus niet zo moeilijk. :razz: