The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
TMS Parijs-Bercy - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: TMS Parijs-Bercy (/showthread.php?tid=296)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


- Ad Wim - 03-11-2005

Gaudio meteen naar 2-0, mooi!


- jantjuhhh86 - 03-11-2005

Jaa! klopt, dat weet ik ook nog wel. Ik had zelfs het scorebord al gesloten en hem al een rondje verder geschreven, keek ik de dag erna...speelde ie helemaal niet :eeeek:

Maar ik denk dat hij nu Robby gaat maaien, 6-4 6-2...Het zou me super verbazen als het een 3setter gaat worden. Ik twijfel alleen of Gaudio in staat is Berdych te verslaan morgen....


- Ad Wim - 03-11-2005

4-0 Gaudio =D>

Morgen ben ik natuurlijk gewoon weer voor Berdych!


- jantjuhhh86 - 03-11-2005

Haha, dacht het niet! Als Berdych de halve haalt, word ik helemaal gek!! Dan kan ik die 4de plek wel helemaal vergeten. Ff over die Masters Cup, je moet je team maken op 7 november (zoals het er nu staat dan). Ik hoop dat het zo blijft, zodat er niet te profiteren valt van eventueel gespeelde potjes...dan hou ik hoop op een 4de plek, maar dan mag Gaston wel ff zn medewerking verlenen :Big Grin


- buurs - 03-11-2005

jantjuhhh86 Wrote:Jaa! klopt, dat weet ik ook nog wel. Ik had zelfs het scorebord al gesloten en hem al een rondje verder geschreven, keek ik de dag erna...speelde ie helemaal niet :eeeek:

Maar ik denk dat hij nu Robby gaat maaien, 6-4 6-2...Het zou me super verbazen als het een 3setter gaat worden. Ik twijfel alleen of Gaudio in staat is Berdych te verslaan morgen....

Waarom heb je Berdych niet dan??
Hij had de 1e ronde al overleeft en is iemand met harde groundstrokes en een goede service.
Tegen deze Coria heeft iedereen kans, zelfs de nr. 131 van de wereld :wink:


- jantjuhhh86 - 03-11-2005

Ja...ik dacht: Coria moet 1 potje winnen om de Masters te halen, dus vond ik het zonde om Berdych te kopen. En z'n zege op opa Novak vond ik niet zo heel overtuigend, ik had het volste vertrouwen in Coria :roll: En hij haalt toch nog de masters, wat ik hem dus echt niet gun :razz:

Toen de teams open waren, zag ik al overal Berdych, maar om eerlijk te zijn heb ik geen moment aan hem gedacht voor een plekje in m'n team. Had vandaag Ferrero-Coria verwacht, en een Ferrero in de halve tegen Stepanek....maar dat feest gaat dus niet door. Ferrero heeft gewoon m'n dag verpest, ondanks de andere goede uitslagen van Roddick, Stepanek en Ljubi. Gaudio nu ook gewonnen, 6-4 6-1 zelfs...Masters is mijn enige hoop, en dan neem ik gewoon Coria in m'n team...als gok dat ie net als in Beijing het goed gaat doen daar in het oosten :lol:


- buurs - 03-11-2005

Ach ja, achteraf praten is altijd makkelijk, of niet AD? :8:


- Ad Wim - 04-11-2005

Ik spreek je aan het einde van het seizoen wel Big Grin


- buurs - 04-11-2005

Ad Wim Wrote:Ik spreek je aan het einde van het seizoen wel Big Grin

Tot over anderhalve week dan :wink:


- jantjuhhh86 - 04-11-2005

Volgende week kan nog veel veranderen! Verdomme ik heb nog nooit zo'n hectische slotronde gehad :Big Grin


- Tampie - 04-11-2005

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, dan juich ik nu samen met jou voor Gaston Gaudio.

Thanxs....ik heb er alleen weinig vertrouwen in.
ik moet hopen op een finale Ljubicic - Stepanek

Ik ga mee voor deze finale! Roddick zie ik helaas niet gestopt worden door Ferrer, dan moet Ljubicic het doen, en Stepanek in de halve finale tegen Berdych winnen dat zou mooi zijn.

Het valt me van Hrbaty wel een beetje tegen dat hij er zo hard afgaat tegen Roddick. Gelukkig is Ljubicic in de buurt, want ik zie niemand anders in staat om hem te stoppen. Als dat al lukt....


- buurs - 04-11-2005

Tja, als Roddick zo speelt (serveert) als gister dan gaat hij het toernooi
zeker winnen Icon_evil

Nogmaals bedankt Tayler :cry:


- merijn s aalbers - 04-11-2005

Robredo blijft goed bij Ivan. 5*- 6 Ljubicic.


- buurs - 04-11-2005

Hij heeft het moeilijk tegen Robredo...
Dan zal hij het helemaal niet redden tegen Roddick Icon_evil


- buurs - 04-11-2005

Van 40-0 naar BP :roll:


- centre court - 04-11-2005

breakie weer terug. ljubo zal de 2e ook met een tb winnen en daarmee robredo elimineren voor Sjanghei.


- merijn s aalbers - 04-11-2005

Ehh , nee. derde set gvd


- merijn s aalbers - 04-11-2005

de man die roddick moet stoppen, serveert op 5-1 voor de match.


- Ad Wim - 04-11-2005

De man die mijn week moet maken, verkloot 2 bp's op 3-2. Kom op Nikolai!


- Ad Wim - 04-11-2005

Aiaiai, Stepanek pakt wel meteen zijn eerste en pakt de set. Kom op, jongen.


- THE MAILMAN - 04-11-2005

Ad Wim Wrote:De man die mijn week moet maken, verkloot 2 bp's op 3-2. Kom op Nikolai!

En steppie wint de eerste set met 7-5.
Daaag Niko :razz: :razz:
Dan blijft een finale Ljubicic - Berdych dus heel goed mogelijk.


- Ad Wim - 04-11-2005

Blijft wel heel lang 7-5... Geeft een van beiden op? Allebei wel blessuregevoelig.

Edit: op MTF zeggen ze dat hij last heeft van zijn schouder en wellicht gaat opgeven. Lijkt me wel verstandig met het oog op Shanghai. Maar wel kut!


- Ad Wim - 04-11-2005

Tja, een blessure. Daar kun je weinig tegen beginnen.


- Ad Wim - 04-11-2005

HAHA, Ferrer breakt Roddick meteen! Dat is toch weinigen gegeven.

En meteen weer twee bp's. Waar is die Roddick mee bezig joh? Ik vind het leuk hoor, moge dat duidelijk zijn!


- THE MAILMAN - 04-11-2005

Volgens mij willen Davydenko en Roddick allebei vanavond het vliegtuig naar Shanghai pakken. Zijn ze op tijd daar en kunnen ze de jetlag eruit trainen.


- Tampie - 04-11-2005

Het zou echt heel erg mooi zijn als Roddick dit gaat verliezen, hij is op de goede weg in ieder geval.

Momenteel geen internet op het werk en dat valt niet mee moet ik zeggen. Gelukkig is de belangrijkste partij voor plaats 4 nu pas bezig.

Bij winst van Ferrer ga ik de Masters in als nummer 4, helaas kun je daar met het huidige budget niet iedereen meer kopen. Als Roddick nog wint is dat natuurlijk juist weer het voordeel.


- Ad Wim - 04-11-2005

Ferrer moet even zijn kansen pakken in de tweede en het gewoon afmaken. Hij heeft zelf 8 bp gehad en Roddick maar 1 :eeeek:


- Tampie - 04-11-2005

De tweede set gaat dus naar Roddick, 6-3. Nu komt het er op aan, een van de belangrijkste sets in TM dit jaar voor mij. Het loopt nog op service, Ferrer leidt met 3-2.


- buurs - 04-11-2005

Hier kun je het volgen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s57/e7345/live_lng0_spo57_evt7345.shtml">http://www.eurosport.com/home/pages/v4/ ... 7345.shtml</a><!-- m -->


- buurs - 04-11-2005

Ferrer gaat serveren voor de wedstrijd!!!!!!!! Vamos!!!!!!!!!!