The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Indian Wells - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=3409)



Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

kooltje Wrote:alles wordt gespeeld vandaag!!!
morgenochtend is alles duidelijk...
Inderdaad zeg! Dit kan wel eens een van de belangrijkste dagen ooit worden op manager-gebied, elke partij is belangrijk!

Ferrero, Nalbi, Haas en Murray allemaal geen dag rust na hun 3-setters...


Re: Indian Wells - mindlight - 19-03-2008

Hup Ljubo, Haas, Hewitt, Nalbi, Lee, Canas, Gasquet en Nadal :-({|=


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

Haggie Wrote:Nu is het tijd om in te lopen op Andre. Woerdie heb ik deze week al te pakken, kan alleen nog maar meer uitlopen.

Andre heeft met Tsonga, Canas en Wawrinka gaan er nu alledrie af, daarnaast gaat Blake nog ff knallen Icon_twisted ...
Tja, dat krijg je als je geen verrassingen neemt Haggeman, dan heb je maar een matige week. Hier had je Lee, Wawrinka en Gasquet moeten hebben.


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:federer in absolute topvorm.
die zal zeker finale halen.
Tja, dat heb ik al vanaf het begin af aan voorspeld, maar werd ik op aangevallen (door jou zelfs uitgelachen volgens mij) toen ik mijn keuze voor het niet nemen van Roddick en Murray verdedigde.

Wel mooi dat hij er weer staat, sowieso voor het tennis, maar ook zodat hij Ljubo en Murray kan uitschakelen. Maar wel klote voor een eventuele halve finale tegen Nalbi of een finale tegen Djoko...

Daarom nam je Murray niet Undecided

25 punten voor dikke 1600 euro moet je toch altijd hebben
Sjonge, je hebt wel echt moeite met lezen he? Wat een onzin weer.
Nee, niet alleen nam ik Murray daarom niet, ook omdat hij bij Roddick zat en sowieso van heel veel gasten kan verliezen. En wat betreft Federer, ik zag zijn max op 25 punten liggen en dan neem ik hem niet nee, want zijn minimum lag niet op 25 punten.

Jij zat ook overal te verkondigen dat je Roddick niet ver zag komen.
Zo sterk was dat deel nou ook weer niet met een Haas "uit vorm", Karlo en dan Roddick en Murray.

En Murray heeft natuurlijk ook het spelletje om Roddick te verslaan.

En Murray kan net als nalbi van iedereen verliezen, maar ook van iedereen winnen.
En bij TMS staan de grote jongens op he :wink:


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ik sta nu trouwens 31 pnt. voor op je Ad.

Ik heb nog Murray en Canas

Jij hebt Djoko.

Djoko moet halve finale halen en dan moet Murray verliezen van Haas.
Wint Murray van Haas dan moet Djoko de finale halen en dat zie ik niet gebeuren.

Ik zie Canas trouwens wel degelijk een kans maken tegen Djoko.
Jammer dat ik die partij vanavond niet kan volgen Icon_evil


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

Ik zie Canas weinig kans maken tegen Djoko. Hij heeft geen wapens om hem te verslaan. Hij kan hem alleen verslaan als Djoko een offday heeft.

En waarom zie je DJoko niet de finale halen dan?


Re: Indian Wells - mindlight - 19-03-2008

Ik geef Canas ook een goede kans vanavond hoor, die staat er weer, net als vorig jaar.


Re: Indian Wells - omyaca - 19-03-2008

Canas heeft toch niet de wapens om het Djokovic lastig te maken. Verwacht een gladde overwinning voor Djoko.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

Net als vorig jaar, toen hij in de derde ronde van Moya verloor :roll:


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:Ik zie Canas weinig kans maken tegen Djoko. Hij heeft geen wapens om hem te verslaan. Hij kan hem alleen verslaan als Djoko een offday heeft.

En waarom zie je DJoko niet de finale halen dan?

Ik denk dat het een finale Federer - Nadal wordt.
Moet de wind wel blijven natuurlijk Icon_twisted

Djoko is absoluut geen slechte tennisser, maar hij heeft ook niet heel veel wapens.
Zijn service is niet super. Tegen Seppi is hij 2 a 3 keer gebroken.
Forehand en backhand zijn goed, maar die slagen heeft Canas ook in huis.
En ik heb het al eerder gezegd.
Canas blijft die ballen gewoon terugslaan en ik denk dat Djoko daar niet een hele partij lang antwoord op heeft.
Djoko wel licht favoriet, maar Canas absoluut niet kansloos.
Winnaar gaat ook naar halve finale, waar degene het aflegt tegen Rafa Icon_twisted


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:Net als vorig jaar, toen hij in de derde ronde van Moya verloor :roll:

Van wie won hij in de 2e ronde ook alweer??? :-k


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Net als vorig jaar, toen hij in de derde ronde van Moya verloor :roll:

Van wie won hij in de 2e ronde ook alweer??? :-k
Ja dus? Mindlight zegt dat hij er zal staan, net als vorig jaar, maar hij stond er alleen in de 2e ronde, daarna verloor ie glad van Moya. Die opmerking slaat dus nergens op.


Re: Indian Wells - mindlight - 19-03-2008

Djoko kennende gaan de rallies hem veel te lang duren en komen er weer genoeg van die halfgare dropshots. Alleen als Djoko het geduld op kan brengen wordt het een simpele overwinning.


Re: Indian Wells - mindlight - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Net als vorig jaar, toen hij in de derde ronde van Moya verloor :roll:

Van wie won hij in de 2e ronde ook alweer??? :-k
Ja dus? Mindlight zegt dat hij er zal staan, net als vorig jaar, maar hij stond er alleen in de 2e ronde, daarna verloor ie glad van Moya. Die opmerking slaat dus nergens op.

Hij hoeft er nu ook maar 1 wedstrijd te staan.... :roll:


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Wil die partij wel heel graag zien.

Hopen dat Nadal vlotjes van Tsonga wint.
Kan ik misschien een setje meepakken


Re: Indian Wells - mindlight - 19-03-2008

Same here, en ik denk dat ik de wekker om 6 uur zet om nog een stukje Ljubicic-Federer mee te kunnen pakken. Alhoewel, dan is Ivan natuurlijk al lang klaar met Roger :-({|=


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie Canas weinig kans maken tegen Djoko. Hij heeft geen wapens om hem te verslaan. Hij kan hem alleen verslaan als Djoko een offday heeft.

En waarom zie je DJoko niet de finale halen dan?

Ik denk dat het een finale Federer - Nadal wordt.
Moet de wind wel blijven natuurlijk Icon_twisted

Djoko is absoluut geen slechte tennisser, maar hij heeft ook niet heel veel wapens.
Zijn service is niet super. Tegen Seppi is hij 2 a 3 keer gebroken.
Forehand en backhand zijn goed, maar die slagen heeft Canas ook in huis.
En ik heb het al eerder gezegd.
Canas blijft die ballen gewoon terugslaan en ik denk dat Djoko daar niet een hele partij lang antwoord op heeft.
Djoko wel licht favoriet, maar Canas absoluut niet kansloos.
Winnaar gaat ook naar halve finale, waar degene het aflegt tegen Rafa Icon_twisted
Wat een onzinnige post weer en wat een totale onderschatting van Djoko weer. Heb je, net als Mindlight, niet opgelet vorig jaar en begin dit jaar? :roll:
Hoe kun je nou zo over Djoko praten als je ziet wat hij gepresteerd heeft?

Hij heeft niet echt wapens, maar ook geen enkele zwakte. En Federer heeft toch niet echt wapens, en die heeft er ook wel aardige dingen mee gedaan of niet?

En de 1e ronde was niet gweldig nee, maar kijk eens verder dan je neus lang is man. Tegen Kohl geen enkel bp tegen gehad en kun je je Kohl-Nadal in Dubai nog herinneren?

En Djoko slechts licht favoriet, wat een onzin cry


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

we zullen het zien ad.
ik kan niet wachten op al die reacties van jou Undecided

ga ik een keer voor djoko en verliest hij van fucking canas :-"


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie Canas weinig kans maken tegen Djoko. Hij heeft geen wapens om hem te verslaan. Hij kan hem alleen verslaan als Djoko een offday heeft.

En waarom zie je DJoko niet de finale halen dan?

Ik denk dat het een finale Federer - Nadal wordt.
Moet de wind wel blijven natuurlijk Icon_twisted

Djoko is absoluut geen slechte tennisser, maar hij heeft ook niet heel veel wapens.
Zijn service is niet super. Tegen Seppi is hij 2 a 3 keer gebroken.
Forehand en backhand zijn goed, maar die slagen heeft Canas ook in huis.
En ik heb het al eerder gezegd.
Canas blijft die ballen gewoon terugslaan en ik denk dat Djoko daar niet een hele partij lang antwoord op heeft.
Djoko wel licht favoriet, maar Canas absoluut niet kansloos.
Winnaar gaat ook naar halve finale, waar degene het aflegt tegen Rafa Icon_twisted
Wat een onzinnige post weer en wat een totale onderschatting van Djoko weer. Heb je, net als Mindlight, niet opgelet vorig jaar en begin dit jaar? :roll:
Hoe kun je nou zo over Djoko praten als je ziet wat hij gepresteerd heeft?

Hij heeft niet echt wapens, maar ook geen enkele zwakte. En Federer heeft toch niet echt wapens, en die heeft er ook wel aardige dingen mee gedaan of niet?

En de 1e ronde was niet gweldig nee, maar kijk eens verder dan je neus lang is man. Tegen Kohl geen enkel bp tegen gehad en kun je je Kohl-Nadal in Dubai nog herinneren?

En Djoko slechts licht favoriet, wat een onzin cry

lees nou eerst die 27.500 eigen posts even, voordat je oordeelt over een ander


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

Hahahahaha, zal ik nog wat dingen terughalen wat je eerder zei over Federer en Djokovic?! Undecided

Federer zou eerst niks meer zijn en vond je lachwekkend terwijl je gisteren zegt dat hij de finale gaat halen cry

Djokovic zou Federer van de troon gaan stoten als nieuwe nummer 1 en nu gaat hij verliezen van Canas , omdat jij dat graag zou willen cry


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

buurs Wrote:we zullen het zien ad.
ik kan niet wachten op al die reacties van jou Undecided

ga ik een keer voor djoko en verliest hij van fucking canas :-"
O, die reacties zullen er zeker komen inderdaad, want het zou compleet onlogisch zijn.

Maar ga jij nou maar gewoon verder met voor jezelf de fout van het niet nemen van Djokovic recht te lullen door te zeggen dat hij niet zoveel voorstelt Undecided


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:we zullen het zien ad.
ik kan niet wachten op al die reacties van jou Undecided

ga ik een keer voor djoko en verliest hij van fucking canas :-"
O, die reacties zullen er zeker komen inderdaad, want het zou compleet onlogisch zijn.

Maar ga jij nou maar gewoon verder met voor jezelf de fout van het niet nemen van Djokovic recht te lullen Undecided

Ik heb de juiste tactiek gebruikt.
Als Djoko de finale haalt, staan we ongeveer gelijk.
Risicospreiding was dus een juiste, want wanneer het een beetje had meegezeten had Ginepri of PHM nog een paar punten meer kunnen houden, terwijl jij alle druk op 1 speler hebt gelegd.


Re: Indian Wells - omyaca - 19-03-2008

Djokovic gaat gewoon winnen van Canas. :roll:
Tegen Wawrinka zal hij echter het onderspit delven. Icon_twisted


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

PHM zou toch minimaal 15 punten halen? cry

En of je juiste tactiek hebt gebruikt, zullen we nog zien. Je loopt weer eens mateloos op de zaken vooruit =D>


Re: Indian Wells - omyaca - 19-03-2008

Laten we ook niet vergeten dat Canas in topvorm vorig jaar met 6-3 6-2 6-4 werd weggespeeld door Djokovic.


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:Hahahahaha, zal ik nog wat dingen terughalen wat je eerder zei over Federer en Djokovic?! Undecided

Federer zou eerst niks meer zijn en vond je lachwekkend terwijl je gisteren zegt dat hij de finale gaat halen cry

Djokovic zou Federer van de troon gaan stoten als nieuwe nummer 1 en nu gaat hij verliezen van Canas , omdat jij dat graag zou willen cry

Federer had ik idd zo goed als afgeschreven, maar zoals ik hem gister een paar games heb zien spelen was echt goed.

En Djoko zal samen met Nadal in de toekomst gaan uitmaken wie de beste is denk ik.
Maar we zullen het allemaal zien.
Djoko is in topvorm misschien wel de beste die er is.
Maar die vorm toont hij nog te weinig.
Vorig jaar was hij hier goed, maar verloor toch van Rafa.
Tijdens AO was hij absoluut de beste.

Alleen er zullen ook weer toernooien aankomen, waar hij er snel uit zal vliegen.
Hetzelfde probleem als Nadal


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

omyaca Wrote:Laten we ook niet vergeten dat Canas in topvorm vorig jaar met 6-3 6-2 6-4 werd weggespeeld door Djokovic.
Kijk, Omyaca praat tenminste zinnig. Die heeft Djokovic ook niet, maar praat niet alleen maar zijn keuze voor het niet nemen goed, hij zegt gewoon zinnige dingen.


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:PHM zou toch minimaal 15 punten halen? cry

En of je juiste tactiek hebt gebruikt, zullen we nog zien. Je loopt weer eens mateloos op de zaken vooruit =D>

Kijk, als Djoko de finale haalt, haal jij meer punten.
Maar het risico dat je hebt gelopen met een speler van 5100 voor max. 100 pnt. is gewoon te groot.


Re: Indian Wells - buurs - 19-03-2008

Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Laten we ook niet vergeten dat Canas in topvorm vorig jaar met 6-3 6-2 6-4 werd weggespeeld door Djokovic.
Kijk, Omyaca praat tenminste zinnig. Die heeft Djokovic ook niet, maar praat niet alleen maar zijn keuze voor het niet nemen goed, hij zegt gewoon zinnige dingen.

[gay]

Ik mag mijn eigen keuze's toch wel verdedigen, waar ik nog steeds achtersta?


Re: Indian Wells - Ad Wim - 19-03-2008

buurs Wrote:Federer had ik idd zo goed als afgeschreven, maar zoals ik hem gister een paar games heb zien spelen was echt goed.
En dat is het probleem bij jou, je bent zo kortzichtig. Hoe kun je Federer in godsnaam nou afschrijven?! Hij verliest de halve finale op de AO van de latere winaar en in de eerste ronde van Dubai van Murray. Nou nou, wat een ramp zeg. Even een dipje, wat waarsch met die ziekte te maken had, maar jij schrijft hem meteen af? :roll:

Net zo makkelijk als dat je even vergeet wat DJoko allemaal gepresteerd heeft op HC het afgelopen jaar...