The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Indian Wells - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=3409)



Re: Indian Wells - Overdune - 13-03-2008

6-4, netjes! =D>


Re: Indian Wells - Haggie - 13-03-2008

Klasse Haaase! :Big Grin


Re: Indian Wells - Haggie - 13-03-2008

En ook nog eens geloot in het stuk Canas/Monaco. Kon niet beter volgens mij Icon_twisted !

1e ronde tegen Vemic :-"


Re: Indian Wells - _Tampie - 13-03-2008

Een rondje verder wacht dus Monaco, vorig jaar Miami nog 4-6 4-6. Kan hij mooi laten zien dat hij gegroeid is sindsdien.

=D>


Re: Indian Wells - omyaca - 13-03-2008

Haase =D>
Wel balen dat ik mijn team nu moet gaan omzetten. :wink:


Re: Indian Wells - mindlight - 13-03-2008

Ik twijfel daar over, zie Haase eigenlijk niet winnen van Monaco. Plus dat de Canas-weken weer begonnen zijn natuurlijk.
Het zal wel weer een dagje twijfelen worden :8:


Re: Indian Wells - Haggie - 13-03-2008

Zo, mijn team staat! :Big Grin

Eens zien wat mijn jongens er deze week van gaan maken! Hoop toch zeker weer op een medaille!

Hup Nadal!


Re: Indian Wells - mindlight - 13-03-2008

Niks hup Nadal Icon_twisted
Mijn team staat ook, ben nog steeds tevreden met het team van gisteren. Nog slechts 1 twijfelpuntje.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Lekker Robin, weer niet in straight maar wel weer winnen =D>

Het wordt met die quali's in het schema alleen nog maar lastiger. Ik wil ze eigenlijk allemaal! Van hen weet je iig iets, van de rest niet.


Re: Indian Wells - mindlight - 13-03-2008

Precies, ik heb er deze week toch wel een aantal gokjes tussen zitten. Ben benieuwd hoe dit zal uitpakken :8:


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Er zijn wel echt een paar quali's die ik wil, dus dan moet een van mijn gokjes maar wijken, helaas...
Zul je net zien dat hij in de halve finale komt Wink


Re: Indian Wells - kooltje - 13-03-2008

ben bang dat het weer een dubai week gaat worden...ik twijfel en dan ga ik precies de verkeerde kiezen...


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Ik heb nu drie grote jongens die hopelijk de halve halen, paar halve jongens en wat quali's. Ben wel redelijk tevreden. DEnk dat er heel veel verschillende teams gaan komen, keuze te over namelijk, leuk!


Re: Indian Wells - mindlight - 13-03-2008

Dit is bij mij ook voor het eerst sinds lang dat ik zo aan het puzzelen ben. Dat is over het algemeen geen goed teken :roll:


Re: Indian Wells - buurs - 13-03-2008

lastig lastig lastig


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Pfff, die Roddick zit me ook helemaal niet lekker. Als Federer een beetje fit is, haalt hij max de kwartfinale en dan moet hij ook nog eens Murray verslaan. Maar hij is wel onwijs in vorm en in staat iedereen te verslaan. Maar ja, dat dacht ik aan het begin van de AO ook :|


Re: Indian Wells - mindlight - 13-03-2008

Als je Roddick wel neemt en hij verliest is het erg veel budget wat verloren gaat, maar de situatie dat je hem niet neemt en hij wederom iedereen de baan af ramt lijkt me vervelender....


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Dat klopt, maar hoe waarschijnlijk is die situatie? In elk ander kwart had ik hem zeker genomen, maar nu vind ik het een te groot risico.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Zelfde geldt eigenlijk voor Soderling. Hij is wat goedkoper, maar ook wat minder goed en heeft ook een hele lastige loting. Al is Gasquet natuurlijk ook niet echt in vorm...


Re: Indian Wells - Kraai - 13-03-2008

Kom net 5 euro tekort om het team te maken dat ik wil hebben grrrr Icon_evil kutzooi....


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Hmmm, nu heb ik nog maar 2 grote jongens...


Re: Indian Wells - mindlight - 13-03-2008

Wat is jou definitie van grote jongens? 2000 euro+?


Re: Indian Wells - buurs - 13-03-2008

niet teveel wisselen ad


Re: Indian Wells - buurs - 13-03-2008

mindlight Wrote:Wat is jou definitie van grote jongens? 2000 euro+?

langer dan 1,90 meter :wink:


Re: Indian Wells - kooltje - 13-03-2008

karlovic Wink


Re: Indian Wells - kooltje - 13-03-2008

lol...
ene moment alle qualies en 1 topper...andere moment 3/4 toppers en klaar...


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

Grote jongens zijn jongens die hier de finale kunnen halen en kunnen winnen en dat zijn in de grote toernooien toch ook vaak de top 5/10-spelers.


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

En Roddick, hij kan 100 punten halen maar ook 15. Een ruwe schets leert dat dat 57,5 punt gemiddeld is en dat voor zijn 2400 euro: dan is ie wel rendabel. Maar de vraag is hoe waarschijnlijk je het acht dat hij veel punten gaat halen. Wat is bijvoorbeeld de kans dat hij van Murray wint, en van Federer, en van Djoko in de finale?


Re: Indian Wells - buurs - 13-03-2008

Ad Wim Wrote:En Roddick, hij kan 100 punten halen maar ook 15. Een ruwe schets leert dat dat 57,5 punt gemiddeld is en dat voor zijn 2400 euro: dan is ie wel rendabel. Maar de vraag is hoe waarschijnlijk je het acht dat hij veel punten gaat halen. Wat is bijvoorbeeld de kans dat hij van Murray wint, en van Federer, en van Nadal in de finale?

0%


Re: Indian Wells - Ad Wim - 13-03-2008

buurs Wrote:niet teveel wisselen ad
Tja, hoe kun je nou niet veel wisselen in zo'n week? :|