The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470)



Re: Miami - Overdune - 25-03-2008

Die vent is niet te stoppen, hij gaat gewoon het toernooi winnen deze week! Icon_twisted


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Lekker Robin, ongelofelijk en niet eens in 3 =D>


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

:lol:


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Haggeman, hoe zit het met het de organisatie, bijna klaar?


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

Ik begin nu


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Ik zie inderdaad wel een aantal zekerheidjes, meer dan vorige week. Maar er zijn ook weer genoeg onzekerheden: Ancic-Murray 2e ronde bijvoorbeeld, Nalbandian, Ferrer...


Re: Miami - mindlight - 25-03-2008

Ad Wim Wrote:Ik zie inderdaad wel een aantal zekerheidjes, meer dan vorige week. Maar er zijn ook weer genoeg onzekerheden: Ancic-Murray 2e ronde bijvoorbeeld, Nalbandian, Ferrer...

Ferrer is vooralsnog ook mijn grootste twijfelpunt. De rest staat al helemaal vast
Ik heb nu 8 spelers (zonder Ferrer), waarvan 5 dezelfde als vorige week :8:


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Ik heb een stuk of 6 zekerheidjes, voor de rest wordt het lastig vrees ik. Zijn toch echt wel een paar lastige stukjes...


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

En tja Ferrer, dit is wel een beetje zijn toernooi, maar hij is wel echt onwijs slecht in vorm...


Re: Miami - mindlight - 25-03-2008

Ja precies, maar hij kan ook zomaar de SF halen... Toch vind ik het geloof ik een wat te dure gok.


Re: Miami - Stille - 25-03-2008

Wanneer kan je de spelers gaan kiezen? Als ik nu inlog krijg ik wat vreemde zaken


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Nog even geduld, geef Haggeman nog een half uurtje. De DB is nl nog niet open...


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Mensen, de DB is nu open!


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

Klaar! Succes met jullie teams heren!


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Kies alleen nog niet de quali's uit het tabelletje onderaan, Mac is daar nog mee bezig.


Re: Miami - Mac - 25-03-2008

ook op andere forumdeel gezet maar dat gaat dus niet lukken vandaag en waarschijnlijk zelfs helemaal niet voor de deadline. q's zullen dus helaas nog even op de oude manier erin gezet moeten worden.


Re: Miami - Mac - 25-03-2008

mochten mensen per se een Q willen kiezen die niet in t schema staat en ze kunnen alleen vandaag een team maken moeten ze even mailen dan zet ik m er handmatig in.


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Tja, Djokovic. Lijkt me sterk dat hij twee keer achter elkaar gaat winnen, maar van wie moet hij verliezen?
En je wilt toch eigenlijk weer een finalist hebben...


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

Ja ik kan hem niet weer "niet" nemen..

Het 8e gedeelte met youznhy/ferrer. Zie hier de winnaar maar eens te vinden.

en what about Fishie?


Re: Miami - Overdune - 25-03-2008

Iedereen zal Fish nemen, om niet weer het risico te lopen dat hij ver komt, maar het zou me verbazen als hij dit niveau vast kan houden.


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Tja, vermoeidheid kan het bij Fish niet zijn aangezien hij drie dagen rust heeft, maar het is de vraag of hij weer dit niveau haalt natuurlijk.
Ik vind vooral Gasquet-Berdych lastig...


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Overdune Wrote:Iedereen zal Fish nemen, om niet weer het risico te lopen dat hij ver komt, maar het zou me verbazen als hij dit niveau vast kan houden.
Hij zit natuurlijk wel in een van de zwakste delen van de draw, anders had ik hem waarsch niet genomen...


Re: Miami - Overdune - 25-03-2008

Ad Wim Wrote:Ik zie inderdaad wel een aantal zekerheidjes, meer dan vorige week. Maar er zijn ook weer genoeg onzekerheden: Ancic-Murray 2e ronde bijvoorbeeld, Nalbandian, Ferrer...

Ik denk dat Murray dit gewoon gaat winnen, Ancic is op dit moment niet zo heel goed als we denken.


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Tja, de cijfers spreken wel: finale Marseille, halve finale Zagreb en 3e ronde IW...

Maar ik denk ook dat Murray dit gaat winnen, maar Ancic moet je wel hebben voor dit geld.


Re: Miami - mindlight - 25-03-2008

Tuurlijk hoef je Ancic niet te hebben :crazy: Als je voor Murray gaat vind ik Ancic weggegooid geld.


Re: Miami - mindlight - 25-03-2008

Overigens Ad, tipje aangezien team Mindlight in een dip zit, zal ik Llodra nemen? :lol:


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

Ad Wim Wrote:Tja, de cijfers spreken wel: finale Marseille, halve finale Zagreb en 3e ronde IW...

Maar ik denk ook dat Murray dit gaat winnen, maar Ancic moet je wel hebben voor dit geld.

Zijn eerste ronde partij had natuurlijk ook veel makkelijker gekund.


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

Ad Wim Wrote:Tja, vermoeidheid kan het bij Fish niet zijn aangezien hij drie dagen rust heeft, maar het is de vraag of hij weer dit niveau haalt natuurlijk.
Ik vind vooral Gasquet-Berdych lastig...

gasquet - berdych neem ik sowieso niet. voor 25pnt (daarna eraf tegen djoko) zijn ze te duur


Re: Miami - Ad Wim - 25-03-2008

Tja, maar als Djoko nou niet de halve haalt daar, dan moet je echt wel iemand hebben...


Re: Miami - Haggie - 25-03-2008

als ik voor Djoko kies, moet ik de rest vh geld ergens anders inzetten. Voor degene die Fedex eruit gaat knallen bijv.

Ik heb maar 2 spelers in het onderste gedeelte van het schema. de halve finalisten wel te verstaan. :8: