The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470)



Re: Miami - centre court - 29-03-2008

nou geen gekkigheid meer en gewoon naar 6-1 5-2. no way dat nalbi nog een pot gaat winnen na 1-6 2-5 achterstand.


Re: Miami - Kraai - 29-03-2008

En 5-2 =D> =D> =D>


Re: Miami - buurs - 29-03-2008

ik ga pitten Icon_evil


Re: Miami - centre court - 29-03-2008

Omg nu gaat 't gebeuren. Malisse gaat serveren voor de partij op 6-1 *5-3 en toch voel ik dat 't misgaat.


Re: Miami - Kraai - 29-03-2008

Natuurlijk wwer de break terug.. ](*,)


Re: Miami - centre court - 29-03-2008

het is verschrikkelijk om nalbi in je team te hebben maar net zo verschrikkelijk om 'm niet te hebben. kan alle kanten altijd met 'm op.


Re: Miami - andre - 29-03-2008

4*-5. Nu komt de belangrijkste game.


Re: Miami - Kraai - 29-03-2008

15-40 Matchpoints Malisse !!!


Re: Miami - centre court - 29-03-2008

Yessssssssss!! Malisse! Notworthy

En nu ook die gekke Stepanek eruit!


Re: Miami - Kraai - 29-03-2008

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Wat een heerlijke uitslagen ! Djoko en Nalbi eruit !!! Undecided :Big Grin Undecided


Re: Miami - mindlight - 29-03-2008

Dammit nu is het verlies van Ljubo wel superkut


Re: Miami - Haggie - 29-03-2008

Dat Djokovic er nu uit vliegt is natuurlijk een verschrikkelijk verhaal :o , maar wat volgt....:

Ljubicic, Querrey, Becker, Gasquet, Nalbandian, Mahut, Cilic... Undecided


Re: Miami - Ad Wim - 29-03-2008

Wat een drama met die Nalbi. Toch nog gewoon een matig toernooi zo. En hij is ook de enige grote jongen die ik vorige week ook had #-o
Die gast staat 4-0 voor in H2H, bijna allemaal makkelijke potjes en nu dit! En nu ligt ook nog de weg voor Blake open... :|

Nou dan moet het bovenin maar gebeuren met Youzhny, Roddick en Murray [-o<


Re: Miami - Ad Wim - 29-03-2008

Ad Wim Wrote:Waar ik vorige week dacht dat de grote jongens er zouden staan, denk ik nu dat het een week met verrassingen wordt. Maar wie... :-k

Pfff, dit is wel heel erg waarheid geworden... En ik heb onderin niemand van die verrassingen Sad
Ik denk nu dat het Gonzo wordt onderin.


Re: Miami - Haggie - 29-03-2008

overduidelijk blake :wink: ! Bovenin Hewitt en Roddick


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Djokovic en Nalbandian voor 1 punt naar huis.
Dat mijn eigen spelers onderin teleurstellen wordt op deze manier wel goed gemaakt. :razz:


Re: Miami - Haggie - 29-03-2008

Tijdens onze zaalvoetbalwedstrijd waren CC en ik gister constant via mijn mobiel aant kijken wat Djoko stond. Wat een vreselijke drama. Als hij hier gewonnen had, of tenminste halve finale had gehaald, waren we zover uitgelopen. Nu eindigt iedereen "ongeveer", geen uitschieters! Miss Aadje of TIm-Army.. :-"


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar ik vorige week dacht dat de grote jongens er zouden staan, denk ik nu dat het een week met verrassingen wordt. Maar wie... :-k

Pfff, dit is wel heel erg waarheid geworden... En ik heb onderin niemand van die verrassingen Sad
Ik denk nu dat het Gonzo wordt onderin.
Idd, hopen op Anderson :wink:
Ik denk ook dat Gonzo een goede kans op halve finale maakt. Ik heb hem op het laatste moment eruit gehaald voor Querrey en Fish omdat ik me heb laten overtuigen Fish te kiezen en Gonzo eigenlijk best een groot risico was, hopen dat het niet een al te dure wissel wordt. :x


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Haggie Wrote:Tijdens onze zaalvoetbalwedstrijd waren CC en ik gister constant via mijn mobiel aant kijken wat Djoko stond. Wat een vreselijke drama. Als hij hier gewonnen had, of tenminste halve finale had gehaald, waren we zover uitgelopen. Nu eindigt iedereen "ongeveer", geen uitschieters! Miss Aadje of TIm-Army.. :-"
Je mist nog Murray, Tsonga en Stepanek die veel mensen een hoop punten kunnen gaan opleveren, dus als het je een beetje blijft tegenzitten kun je zo een punt of 100 verliezen deze week.


Re: Miami - kooltje - 29-03-2008

matige week...geen djoko genomen gelukkig..maar nog maar 6 spelers over...
aadje heeft een erg goed team. Maar zit daar ook de toernooi-winnaar bij? ik denk van niet...


Re: Miami - Haggie - 29-03-2008

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:Tijdens onze zaalvoetbalwedstrijd waren CC en ik gister constant via mijn mobiel aant kijken wat Djoko stond. Wat een vreselijke drama. Als hij hier gewonnen had, of tenminste halve finale had gehaald, waren we zover uitgelopen. Nu eindigt iedereen "ongeveer", geen uitschieters! Miss Aadje of TIm-Army.. :-"
Je mist nog Murray, Tsonga en Stepanek die veel mensen een hoop punten kunnen gaan opleveren, dus als het je een beetje blijft tegenzitten kun je zo een punt of 100 verliezen deze week.

Daar tegenover heb ik Hewitt, Blake en in mindere mate Roddick.


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Dus is het nog een beetje vroeg om te zeggen dat iedereen ongeveer gelijk gaat eindigen. :wink:


Re: Miami - Scholten! - 29-03-2008

Wat een gefuck, vorige week pakten de 'kleintjes' nog slecht uit, maar als ik nu hetzelfde had gedaan, was ik in de bovenste regionen gekomen :-&


Re: Miami - andre - 29-03-2008

Maw: je kunt er geen peil op trekken. Wat de ene week een goede tactiek is, is in een vergelijkbare week een slechte tactiek. Toeval is tot nu toe een belangrijke factor.


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Ik kan er eigenlijk niet over uit dat er mensen zijn die vorige week Djoko niet hebben en deze week wel (net als trouwens Fish vorige week niet en nu wel, maar dat ter zijde :wink: ).
Het is gewoon een vergelijkbare week met vorige voor Djoko, met een aantal kanttekeningen ten nadele van Djoko deze week. Van de mensen die hem vorige week hadden kan ik het nog begrijpen, aangezien de situatie niet zoveel veranderd is, maar om hem dan nu wel te gaan kiezen, als je hem vorige week miste, vind ik eigenlijk heel raar en het lijkt een beetje op een keuze uit frustratie.
Maar nogmaals dit geldt ook voor Fish bv, baal nog steeds enorm dat ik hem toch nog gekozen heb.


Re: Miami - centre court - 29-03-2008

daar is na de deadline toch al over gesproken? dat zie je wel vaker natuurlijk. zo hebben er ook een hoop mensen nalbi deze week die 'm vorige week niet hadden. en mensen die vorige week een topper hadden die vroeg verloor en 'm deze week dus niet hebben(roddick/murray bijv).


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Toch is dat allemaal anders.
We wisten voor Indian Wells toch ook al dat Djokovic de beste op HC is, en dat hij in goede vorm is dit jaar. In die zin is er volgens mij weinig veranderd, buiten dan de negatieve aspecten die een toernooi winnen met zich meebrengen.
Als een speler een week eerder door de mand vallen, vind ik het een ander verhaal, dan is het logisch dat je hem niet zo snel weer opstelt.


Re: Miami - omyaca - 29-03-2008

Over ruim een uur gelijk Tsonga, Verdasco en Minar in actie. Spannend :razz:


Re: Miami - centre court - 29-03-2008

nu al kohli-bolleli en benneteau-karlovic. kohli en karlovic beide 1x gekozen maar toch hoop ik dat ze winnen. mogen ze resp davy/gulbis en tsonga uitschakelen.


Re: Miami - centre court - 29-03-2008

als karlovic 2x breakt in een set dan is ie goed in vorm, dan mag tsonga er dus uit.