The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470)



Re: Miami - mindlight - 30-03-2008

Dammit en Blake mazzelt zich er ook langs... Wat een dramaweek wordt dit zo.


Re: Miami - kooltje - 30-03-2008

prima radek...
jammer van blake...toch zie ik hem niet heel ver komen...
belangrijke pot nu..kom op Tomas!!!


Re: Miami - Kraai - 30-03-2008

Prima uitslagen weer :Big Grin
Stepanek die wint en Blake die de wedstrijd er letterlijk uitsleept =D> =D>


Re: Miami - kooltje - 30-03-2008

6-1 voor berdych..erg goede keuze kool, :lol:


Re: Miami - centre court - 30-03-2008

Blake! \Big Grin/


Re: Miami - kooltje - 30-03-2008

en de break op love in de tweede...nu tursunov...dat kan jij tomas!!


Re: Miami - omyaca - 30-03-2008

centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/


Re: Miami - omyaca - 30-03-2008

Ik heb de wedstrijd Lopez-Tursunov gezien eerder vanavond, en wat is die Tursunov een vervelende kerel zeg. :eeeek:
Stond de hele wedstrijd als een zoutzak alles en iedereen af te zeiken. Constant agressief tegen lijnrechters, ballenjongens/meisjes, scheidsrechter en publiek. Twee waarschuwingen gehad en uitgefloten door vrijwel het gehele publiek, en dat alles terwijl hij niet eens aan het verliezen was. Echt heel erg triest.


Re: Miami - mindlight - 30-03-2008

Idd heb me ook vreselijk geergerd (komt ook omdat ik Lopez in mijn team heb Wink)
Wel erg knap van Berdych, die heeft het ineens weer helemaal te pakken.


Re: Miami - centre court - 30-03-2008

omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

dat wordt voor mij de wedstrijd van 't toernooi. want die winnaar gaat veel punten pakken.


Re: Miami - Kraai - 30-03-2008

centre court Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

dat wordt voor mij de wedstrijd van 't toernooi. want die winnaar gaat veel punten pakken.

Mooi dan dat ik ze beide heb \Big Grin/ :8:


Re: Miami - Ad Wim - 30-03-2008

centre court Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

dat wordt voor mij de wedstrijd van 't toernooi. want die winnaar gaat veel punten pakken.
Fuck, die Blake had ik er wel graag afgezien voor 7 punten. Maar ik denk idd dat hij van Stepanek verliest, die maakt wel indruk. En de winnaar hiervan gaat er natuurlijk af tegen Rafa.


Re: Miami - Ad Wim - 31-03-2008

Allemaal klote-uitslagen tot nu toe. Hopelijk kunnen Gonzo en Anderson er nog wat aan veranderen vanavond.

Ik zie nu trouwens pas dat Davy tegen Bolelli speelt, daar had gewoon fucking Gulbis moeten staan, dan had ie 15 punten gehaald Icon_evil


Re: Miami - Haggie - 31-03-2008

omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

Ik zal toch nog wel een beetje geluk hebben deze week! Gelukkig kan ik het niet zo heel goed volgen allemaal, maar het lijkt allemaal nergens op wat mijn jongens presteren. Hup Blake :-"


Re: Miami - mindlight - 31-03-2008

Lekker Canas :8:


Re: Miami - omyaca - 31-03-2008

Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

Ik zal toch nog wel een beetje geluk hebben deze week! Gelukkig kan ik het niet zo heel goed volgen allemaal, maar het lijkt allemaal nergens op wat mijn jongens presteren. Hup Blake :-"
Jij hebt je portie geluk deze week al gehad in de vorm van 44 punten te weinig voor Murray :wink:
Maar het zal me niets verbazen als Roddick-Blake de finale gaat worden hoewel ze er beide al uit hadden kunnen/moeten liggen.


Re: Miami - omyaca - 31-03-2008

Jammer van Anderson, maar die heeft zijn plicht wel gedaan. Nu hopen dat niet Canas daar de halve finale gaat halen. :|


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

omyaca Wrote:Jammer van Anderson, maar die heeft zijn plicht wel gedaan. Nu hopen dat niet Canas daar de halve finale gaat halen. :|

Berdych maakt veel indruk

Halve finales zullen weleens

Federer - Davy/Youzhny

Berdych - Nadal

kunnen worden.


Re: Miami - centre court - 31-03-2008

als federer van soderling wint komt hij een heel eind.

dan zal 't wel federer-davy en berdych-blake worden gok ik op.


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

nadal gaat de finale halen.
geen bp tegen gehad tegen kiefer.

blake speelde niet best.

voor youzhny ligt het na een overwinning tegen almagro ook open.

ik geef almagro nog wel een goede kans trouwens, gezien zijn vorige partij.


Re: Miami - Ad Wim - 31-03-2008

En de laatste twee uitslagen ook verkeerd en weer nipt, verdomme. Dan maar alle hoop op vanavond met Roddick, Youzhny en Ancic.


Re: Miami - Ad Wim - 31-03-2008

omyaca Wrote:Ik heb de wedstrijd Lopez-Tursunov gezien eerder vanavond, en wat is die Tursunov een vervelende kerel zeg. :eeeek:
Stond de hele wedstrijd als een zoutzak alles en iedereen af te zeiken. Constant agressief tegen lijnrechters, ballenjongens/meisjes, scheidsrechter en publiek. Twee waarschuwingen gehad en uitgefloten door vrijwel het gehele publiek, en dat alles terwijl hij niet eens aan het verliezen was. Echt heel erg triest.
En dat heb ik dus ook precies bij Murray, zo'n negatieve instelling, bah!


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

En dan die lelijke baard van Tursunov ](*,)


Re: Miami - Ad Wim - 31-03-2008

omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
centre court Wrote:Blake! \Big Grin/
Gaat eraf tegen Stepanek \Big Grin/

Ik zal toch nog wel een beetje geluk hebben deze week! Gelukkig kan ik het niet zo heel goed volgen allemaal, maar het lijkt allemaal nergens op wat mijn jongens presteren. Hup Blake :-"
Jij hebt je portie geluk deze week al gehad in de vorm van 44 punten te weinig voor Murray :wink:
Maar het zal me niets verbazen als Roddick-Blake de finale gaat worden hoewel ze er beide al uit hadden kunnen/moeten liggen.
Hoezo had Roddick eruit kunnen/moeten liggen?


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

roddick kreeg in de 3e game van de 3e set 6 bps tegen, waarvan 2 niet te missen waren.
hij had weinig kans op de service van troiki en die won ook de meeste rally's
roddick speelde gewoon ver onder zijn kunnen.

tegen heel veel andere spelers had hij er zeker uitgelegen.


Re: Miami - Ad Wim - 31-03-2008

Zoals ik al eerder zei, was ik niet al te blij met Troicki, dat is toch wel een gast die het heel veel mensen lastig kan maken.
Ach, ik ben iig blij dat het gewonnen heeft. Hij moet nu toch wel redelijk eenvoudig de kwart kunnen halen en dan maar kijken hoe Federer ervoor staat...


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

Ad Wim Wrote:Zoals ik al eerder zei, was ik niet al te blij met Troicki, dat is toch wel een gast die het heel veel mensen lastig kan maken.
Ach, ik ben iig blij dat het gewonnen heeft. Hij moet nu toch wel redelijk eenvoudig de kwart kunnen halen en dan maar kijken hoe Federer ervoor staat...

Benneteau/Tsonga zal geen w.o. worden lijkt mij


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

Wel kut trouwens dat ik mijn compuler weer aantal dagen kwijt ben.
Nu kan ik vanavond geen Federer - Soderling live zien en morgen geen Canas - Andreev Icon_evil


Re: Miami - Ad Wim - 31-03-2008

Ik zeg ook niet dat het een w/o wordt, maar hij is nu de altijd lastige eerste ronde voorbij en als hij zijn vorm weer een beetje oppakt, wat ie kan doen tegen een knakker als Minar, moeten die jongens geen probleem zijn.


Re: Miami - buurs - 31-03-2008

Als Minar Rochus makkelijk verslaat en wint van Chela dan kan hij het roddick ook lastig maken denk ik.