The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470)



Re: Miami - kooltje - 01-04-2008

waar kijk je ad? bij unibet kan het al niet meer


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Betfair


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Roddick heeft zich verloofd.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://i.cnn.net/si/pr/subs/swimsuit/images/06_extra06_bdecker_13.jpg">http://i.cnn.net/si/pr/subs/swimsuit/im ... ker_13.jpg</a><!-- m -->

=P~


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Ja, en daarom gaat ie de finale halen Wink

En Stepanek is echt helemaal nergens. Zijn piepservices worden telkens overal langs gebeukt. Het is ook een onwijze drol, maar hij moet wel even winnen...


Re: Miami - kooltje - 01-04-2008

gvd meteen de break..het is niet eens spannend


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Niets bij Blake, break terug.


Re: Miami - kooltje - 01-04-2008

verdomme radek...serveer eens een beetje behoorlijk


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Die Stepanek slaat echt niet harder dan 180 km/h en allemaal op het racket van Blake #-o


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Radek is een eikel en een drol en Blake maakt wel gewoon bijna alles. Fuck Stepanek, ik ben gewoon voor Blake.


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Ad Wim Wrote:Radek is een eikel en een drol en Blake maakt wel gewoon bijna alles. Fuck Stepanek, ik ben gewoon voor Blake.

:-" Notworthy


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ook en nogmaals, ik zeg niet dat ik dit ook doe, maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook wel eens zo hard mijn frustratie geuit dat ik zo hard op een kast sloeg dat ik uit elkaar viel. Achteraf is dit natuurlijk belachelijk, maar op dat moment knapt er heel even iets. Ik ben er niet trots op, maar ik kan zo'n Youzhny wel begrijpen.

Tuurlijk zulke momenten heb ik ook vaak zat :8: ! Van die momenten dat alles tegen zit, maar als ik een racket in mijn handen heb, zou niet in mij opkomen om het vol 3x op mijn hoofd te raggen. Dan maar 30x tegen een paal, tot er niets meer van over is.

Ik heb bij CC ook al keertje een kastdeur op zijn kamer eruit geslagen omdat ik met darten paar x slecht gooide :lol:
Kijk, dat bedoel ik dus. En ik denk niet dat hij bewust met het frame op zijn hoofd sloeg. Ik denkt dat hij het met de bespanning wilde doen, dat heb ik wel meer mensen zien doen trouwens.

Maar ik snap dan ook niet dat je dit veel te ver vindt gaan, maar een kastdeur uit een kast slaan wel te tolereren vind :roll:

Ik vind het beiden eigenlijk stom, maar ik weet dat het gewoon kan gebeuren als het even zwart voor ogen wordt.

Die kastdeur bij CC zat al niet helemaal soepel, moet ik er dan bij zeggen :razz: !

Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Kom op Blake, pak je service games nu eens makkkkkkkkelijk


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Dat kun je ook van Stepa zetten. En hij maakt ook geen enkele passeerbal :|


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

kom op ad, juich eens voor blake. gaat niet goed zo :wink:


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Ik zie de wedstrijd niet, maar het lijkt erop dat de minste slechtste wint hier... ofniet ad?


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Het is inderdaad niet best. Zoals ik al zei, is het bij Blake alles of niets. Nu is het even niets, en Stepanek speelt de hele wedstrijd al matig.


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:

hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit heeft toch niets met tennis te maken. Schorsen die kerel, tot dat hij zich kan beheersen!


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Canas-Andreev ook begonnen. Dat zullen lange rally's worden, maar dat zal Canas wel in straight winnen...


Re: Miami - kooltje - 01-04-2008

kom op radek...het is gewoon mogelijk!


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Als Stepanek en Canas nu eens konden verliezen.. de 2 meeste gekozen spelers die ik net heb... =P~


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

4-4. Kom op Blake. Break hem nu!


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:

hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit heeft toch niets met tennis te maken. Schorsen die kerel, tot dat hij zich kan beheersen!
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens en ik snap ook niet dat je dat zegt als je jezelf ook wel eens laat gaan...


Re: Miami - kooltje - 01-04-2008

tyfus radek


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

Hup Canas!


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Maar oke, nu je het zo zegt kijk ik nu ff anders! Ik hoop dat youzhny zichzelf de volgende keer knock out slaat op die manier, dan kan ik erom lachen! Jezelf pijn doen is idd beter dan iemand anders spullen kapot maken!

Maar nog steeds ben ik van mening dat Youzhny zichzelf compleet belachelijk maakt en dat hier iets aan gedaan moet worden! Kerel is niet wijs!
Het eerste is goed, maar waarom dan dit laatste deel, dat snap ik dan weer niet :roll:

hij moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Dit heeft toch niets met tennis te maken. Schorsen die kerel, tot dat hij zich kan beheersen!
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens en ik snap ook niet dat je dat zegt als je jezelf ook wel eens laat gaan...

Ik sport niet in de spotlights Ad. Dit wordt door de hele wereld gezien.


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

1e matchpoint gemist. :roll:


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

MP#5 Blake. Maak 'm eens joh!


Re: Miami - Haggie - 01-04-2008

2e matchpoint gemist. :o


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

6e mp nu!! waaronder een 40-0 gemist. kom op eens joh. zo belangrijk!