The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470)



Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Pfff, hoe kun je nou een return op 2e service op bp onderin het net slaan?!


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

centre court Wrote:waar is die goeie ouwe tijd(krap een maandje geleden) dat adje 't gevoel had en dat ook uitspraak dat nadal op HC tegen elke subtopper kon verliezen. nu 't hem uit komt ziet ie hem weer als titelfavoriet. Undecided
Wat een onzin weer zeg. Ik zeg al aan het begin van het toernooi dat Nadal de finale gaat halen. Lul toch niet zo slap en opportunistisch man!


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

3e bp, kom op!


Re: Miami - kooltje - 01-04-2008

youzhny gaat hem nog winnen met dat dramatische tennis


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Godver, wat een kans! #-o


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

kooltje Wrote:youzhny gaat hem nog winnen met dat dramatische tennis
Dramatisch tennis? Dit is een fantastische game!


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

kooltje Wrote:youzhny gaat hem nog winnen met dat dramatische tennis

Is het zo slecht ja? Normaal vind ik Youzhny wel een speler van wiens tennis ik geniet eigenlijk.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Jezus, in deze game lagen echt kansen :x


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waar is die goeie ouwe tijd(krap een maandje geleden) dat adje 't gevoel had en dat ook uitspraak dat nadal op HC tegen elke subtopper kon verliezen. nu 't hem uit komt ziet ie hem weer als titelfavoriet. Undecided
Wat een onzin weer zeg. Ik zeg al aan het begin van het toernooi dat Nadal de finale gaat halen. Lul toch niet zo slap en opportunistisch man!

waar komt dat vertrouwen in nadal ineens vandaan dan? wat is er voor dit toernooi veranderd tov pak 'm beet het toernooi in rotterdam. toen sprak je toch heel anders over 'm.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

mindlight Wrote:
kooltje Wrote:youzhny gaat hem nog winnen met dat dramatische tennis

Is het zo slecht ja? Normaal vind ik Youzhny wel een speler van wiens tennis ik geniet eigenlijk.
1e set was gewoon goed, tweede set was slecht en een tank en nu begon hij de 3e set goed. Hij had gewoon moeten breaken :|


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

en gewoon 1-0 tipsa! =D>

7 games op rij nu. Break 'm voor de beslissing.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:waar is die goeie ouwe tijd(krap een maandje geleden) dat adje 't gevoel had en dat ook uitspraak dat nadal op HC tegen elke subtopper kon verliezen. nu 't hem uit komt ziet ie hem weer als titelfavoriet. Undecided
Wat een onzin weer zeg. Ik zeg al aan het begin van het toernooi dat Nadal de finale gaat halen. Lul toch niet zo slap en opportunistisch man!

waar komt dat vertrouwen in nadal ineens vandaan dan? wat is er voor dit toernooi veranderd tov pak 'm beet het toernooi in rotterdam. toen sprak je toch heel anders over 'm.
Misschien omdat hij vorige week halve finale haalde? :roll:

In Rotterdam en Dubai was hij gewoon niet in vorm en vorige week heeft hij zich weer in vorm gespeeld en deze baan is perfect geschikt voor hem.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Fantastische game nu om naar 1-1 te komen. Hij is gewoon beter nu en moet dit afmaken. Tipsa's service redt hem echter...


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

dan vraag ik me nog wat af ad. als jij nadal de finale zag halen, had je 'm dan niet moeten nemen? in de finale liggen ook wel kansen, zeker nu federer niet helemaal fit en of in vorm is. 50% op 70 punten en 50% op 100 punten laten we zeggen. voor 85 punten lijkt me rafa toch wel redelijk rendabel. of heb je er een andere kijk op?


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

Ad Wim Wrote:Fantastische game nu om naar 1-1 te komen. Hij is gewoon beter nu en moet dit afmaken. Tipsa's service redt hem echter...

Youzhny pakt na 3 kwartier tennis ook weer een game. \Big Grin/

sloop 'm tipsa.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

centre court Wrote:dan vraag ik me nog wat af ad. als jij nadal de finale zag halen, had je 'm dan niet moeten nemen? in de finale liggen ook wel kansen, zeker nu federer niet helemaal fit en of in vorm is. 50% op 70 punten en 50% op 100 punten laten we zeggen. voor 85 punten lijkt me rafa toch wel redelijk rendabel. of heb je er een andere kijk op?
Ik heb er wel even aan gedacht, maar ik vond het toch te link, vooral met Nalbi in zijn kwart. Vorig jaar is hij twee keer vernederd door hem op HC, dus daarom durfde ik het niet aan. Toch wel een hele dure gok. Dan liever Djoko die ik een veel makkelijkere loting zag hebben tot de halve finale.
En ik dacht ook niet dat hij niet zo snel van Roddick, Federer of Murray zou winnen in de finale.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Hmm, dit gaat hem niet meer worden voor Youzhny helaas. Hij maakt een uitgebluste indruk. Ook niet zo gek na gisteren. Gewoon balen dat ze de 4e ronde al op 1 dag willen doen. Vorige week deden ze dat bij de kwartfinale :|


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

Wat is de stand eigenlijk? Ik heb even niets meer aan.


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

*3-1 Tipsa


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

kom op ad. niet bij de pakken neer gaan zetten. net zag je 'm nog een ''fantastische'' game spelen en beter dan zijn dan tipsa. dat ie die ene game won in een serie van 10 moet toch hoop geven?


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

Ik heb ook nog alle hoop :8:


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Ik niet en ik ben de enige die aan het kijken is volgens mij :roll:

Hij is ook totaal niet meer gretig, hij lijkt zich er redelijk bij neer te leggen.
Hij had gewoon die eerste game moeten breaken...

Tipsa speelt ook wel prima hoor, trouwens.


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

Nee ok, maar jij vond Andreev ook ongeveer superieur aan Canas, dus ik baseer mijn mening liever op actuele standen :8:


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Nou en dat is 4-1, wat een onzin zeg...


Re: Miami - centre court - 01-04-2008

ik juich niet te vroeg. die youzhny slaat natuurlijk zo een racket op z'n bolle toet kapot. dan kan er nog van alles gebeuren.


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

Dat betekent dus dat Youzhny nog slechts 5 games verwijderd is van een QF plaats, ik zie kansen Wink


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Ga maar juichen hoor, hij is op...


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Op 0-0 in de derde set had hij 1 hele grote kans op bp toen hij een volley diep weglegde terwijl Tipsa ongeveer achteraan tegen de boarding stond. Die bal haalde Tipsa nog net en hij slaat hem er knap langs. Dat was een monsterkans, dan had ik het nog wel willen zien. Sindsdien sjokt hij er maar een beetje bij...


Re: Miami - Ad Wim - 01-04-2008

Hahahaha, nu choket Tipsa even met een aantal UEs.


Re: Miami - mindlight - 01-04-2008

Maar werkt nu 2 bp weg en pakt de game, 4 games to go.