The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470)



Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

jammer van ancic...wel goed voor de poll...
alleen berdych nog over...zou hij kunnen stunten...het kan zomaar tegen andreev/blake/nadal maar hij kan er ook zomaar uit ligen vandaag...erg lastig...nu alvast een hup tomas!
als blake eruit gaat tegen nadal en roddick tegen federer dan is het een gemiddelde week geworden.


Re: Miami - buurs - 02-04-2008

jij gaat voor de weekwinst kool met berdych


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

alleen als blake en roddick eruit gaan en davy/tipsa verliest van federer.
kortom federer berdych als finale met berdych als winnaar...bijna onmogelijk...


Re: Miami - buurs - 02-04-2008

ok. ik heb al paar dagen niet naar de stand gekeken.
ga ik ook niet doen...


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

verstandig


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

om 20uur vanavond is nadal blake en in de nacht is berdych andreev


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

En nu krijgen ze bovenin wel een dag rust :|


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

Tsja Davy stond er gisteren ook gewoon na een loodzware partij tegen Bolelli.


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

Ad Wim Wrote:En nu krijgen ze bovenin wel een dag rust :|
gewoon precies hetzelfde schema als IW...dus niet heel verrssend hoor


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

Idd Kooltje, ik vind het ook geen argument om spelers te verdedigen.
Bij gewone atp toernooien spelen ze vanaf woensdag iedere dag en zit er nooit rust tussen. Nu is het 2 dagen achter elkaar en dan zou er een gebrek aan rust zijn?


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Ik zeg ook niet dat ze moeten zeiken, maar het is wel zuur dat het precies zo verloopt. Ik blijf erbij dat Ancic en Youzhny een betere kans hadden gehad als ze een dag rust hadden gehad...


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

ja en bij een week rust nog meer kans...nee sorry ad..hier ga ik niet in mee ondanks dat ik ook ancic had.
Op gravel ben ik het dan nog eerder met je eens maar op deze baan met veel snelle punten kan het makkelijk.


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Dan verschillen we van mening. En je hebt Ancic-Davy duidelijk niet gezien. Ik heb het tot 4-2 gezien en het waren alleen maar lange rally's, net als bij Youzhny-Tipsa...


Re: Miami - Mac - 02-04-2008

Heeft er hier iemand wel eens op hardcourt gespeeld? ik vind hc veel vermoeiender dan gravel persoonlijk. Het kan zijn dat ik het niet gewend ben maar ik heb nog nooit zoveel kramp/spierpijn gehad als na een competitiedag op hc. HC kost het gewoon zoveel meer kracht van richting te veranderen terwijl je op gravel kan glijden. De punten zijn idd wel iets korter over het algemeen.

Maar goed ik vind ook dat ze niet moeten zeiken hoor Wink gewoon spelen.


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Ik vind HC ook zwaarder voor je gewrichten, op gravel gaat het idd allemaal wat soepeler. Dus ik denk dat als de partij evenlang duurt, dat je dan een grotere nasleep hebt van een HC-wedstrijd dan van een gravelwedstrijd. Echter, in het algemeen duren gravelwedstrijden langer...


Re: Miami - Tripplexxx - 02-04-2008

Lange slagenwisselingen op hardcourt gaan voornamelijk van links naar rechts bewegend. Op gravel heb je meer beweging van achter naar voor en weer terug. Dat is in de regel wat zwaarder.


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Daar zit wat in, maar je moet op HC telkens vrij abrupt stoppen en dan komt er veel kracht op je gewrichten. Bij gravel kun je uitglijden en dat maakt de bewegingen wel wat soepeler...


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

We zijn begonnen en Nadal mist meteen even 3 bp's #-o


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

Idd, maar op deze manier komt het wel goed


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Hij fietst inderdaad makkelijk door zijn eigen games heen en heeft constant kansen bij Blake. Maar je moet wel even breaken natuurlijk...


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

En nu een love-game voor Blake, hup Nadal =D>


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

kom op RAFA!!!


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

gvd ik kom kijken en het aat van 30-0 naar 30-40


Re: Miami - kooltje - 02-04-2008

neeeeeeeeeeeeeeee...de break


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

Sad Sad


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

Als een dweil stond ie te spelen tegen Santoro, smeekte om een uitschakeling en nu de sterren van de hemel.


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

En zelf ook nog 3 bp's gehad, dat is nog het ergste...

Gelukkig is Blake niet de meest constante.


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Je ziet trouwens in deze wedstrijd waarom Nadal van zoveel mensen op HC kan verliezen. Hij slaat die ballen zovaak halfcourt. Als je iemand hebt die ze consequent weg kan slaan, zoals Blake, is hij zeer kwetsbaar.


Re: Miami - mindlight - 02-04-2008

Maar hij was in bloedvorm zei je gisteren nog.... Dan gold dat toch niet?


Re: Miami - Ad Wim - 02-04-2008

Tja, dat dacht ik ja, aan de cijfers en zijn eigen interviews te zien, maar ik vind het nu nog niet heel goed. Hij maakt ook geen enkele passing tot dusver, zijn specialiteit nota bene...

Moet toegeven dat Blake ook wel echt fantastisch is.