The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Elbow - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Elbow (/showthread.php?tid=3904)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

3e set 6-2. Ik ga sowieso na Wimbledon een paar weken rust nemen en trainen. En dan moet het een knappe jongen zijn om mij te verslaan, of een defender natuurlijk Wink
Mijn service wordt nl ook steeds beter. Sla toch zeker wel een ace per game.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

SPeel nu tegen Haas. Ook een puncher, dus die kan ik ook wel hebben in de rally, maar hij serveert achterlijk goed en slaat vervolgens alles weg...

3-3 nu.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

7-6 6-4 6-2. Na de 1e set was het beste eraf bij Tommy. Kwartfinale nu, tegen Davy, een defender :eeeek:
Hoe slecht is het om Davy een defender te noemen :roll:

Maar goed, zal dus wel kansloos worden...


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Wow, verre van kansloos, ik win zelfs de 1e set met 6-2 :eeeek:

Die defenders zijn een stuk minder effectief op gras. Hun spin komt minder door en ik sla zelf ook ballen makkelijker weg.
Maar ik speelde nu ook wel echt fantastisch, weet niet of ik dat nog twee sets vol hou...


Re: Tennis Elbow - Haggie - 17-11-2008

Ik sta nu finale van Beijing door overwinning tegen Kiefer (6-0), Srichaphan (6-2), Chela (6-1), Roddick (6-3).

Dan moet ik tegen Hanescu in de finale... Undecided Undecided


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Hoppa, 62 64 76!

Hij won wel elke lange rally, maar ik zorgde gewoon dat die er nauwelijks kwamen. Alles die hoek in rammen en in de baan tennissen. En hij kwam nog wel eens naar voren :razz:
En hij wist zich echt geen raad met mijn service. Maar 1x gebroken de hele wedstrijd.

Nu tegen Federer in de halve finale :|


Re: Tennis Elbow - Haggie - 17-11-2008

Fedex heb ik nog niet tegen gespeeld. Ben benieuwd hoe je het daar tegen doet. Fedex op gras lijkt me het ultieme.

Heb hanescu met 6-1 6-2 gepakt. Nu 34e op de ranglijst.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

1e set 6-4 voor mij. Hij is uitstekend aan het net, maar van achteruit win ik vrijwel alles. EN hij loopt echt om de stomste ballen op. Tja, dan gaan ze erlangs...


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

Zijn wel mooie potten zo! Succes!


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

2e set 6-2 :o

Als ie aan het net staat, is ie echt niet te passeren, maar voor de rest win ik alles. Ik speel ook gewoon wel echt goed. Missch ben ik wel een echte grasspeler :razz:


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

Of moet je weer een trapje hoger gaan spelen Wink


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Ja, als ik Federer hier in 3 ga verslaan, ben ik het niveau wel ontstegen lijkt me. Al heb ik wel het gevoel dat ik van elke defender op gravel kan verliezen...


Re: Tennis Elbow - Haggie - 17-11-2008

hoop dat jij nog een keer tegen coria moet, eens zien jij er tegen maakt. Ik vond trouwens altijd al dat de spelers op de domste momenten naar voren gaan. Ik versla iedereen met een dubbele break minimaal per set behalve coria.. Denk er ook aan om naar "pro" te gaan, maar weet nog niet precies waar te beginnen..


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

Ik weet nu al, als ik in januari die world tour ga doen, dan ga ik er zelfs tegen jou met een double bagel af Sad


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

En hop, 6-2 de derde set. Nu finale tegen Karlo.

Ik heb hetzelfde Hag, ik win ook vrij makkelijk tegen iedereen en mijn mannetje is ook nog lang niet aan z'n top. Maar ik word nu al vrijwel nooit gebroken.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Jezus, die Karlo is niet te breaken joh! Het is niet eens zozeer z'n service, maar veel meer z'n volley. Hij heeft alles en legt alles weg, heel vaak ook kort. 5-6 nu, ik aaan service,


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Hop, 1 passing was genoeg om de set te pakken in de TB!


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

Als je te goeb bent kun je beginnen op positie 300 ofzo toch? Dan ben je iig van die stomme future qualles af en speel je meteen challengers. Ben je weer snel terug. Maar ja, is wel kut van al je voorbereiding nu natuurlijk Smile


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Dat kan. Maar ik kan nu ook gewoon het niveau van de tegenstanders op Pro 1 of 2 zetten...


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

ah ok, dat kan dus wel. Ik vroeg me dat al af Smile


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

En winnen! Mijn eerste ATP-toernooi en meteen Wimbledon Big Grin

Gestegen naar plek 20. Nu een paar weken rust en mijn mannetje beter maken. Dan maar naar Pro 1.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Wow, mijn mannetje is in een keer een stuk minder geworden! Zat ie eerst rond de 80 met alles, nu nog maar rond de 70. Dat zal wel de vermoeidheid zijn, had Haggie het laatste ook over, maar ik heb twee weken rust genomen :|


Re: Tennis Elbow - mindlight - 17-11-2008

Nee Ad, de punten van die mannetjes zakken automatisch, je moet ze steeds weer op niveau brengen.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Maar ze waren bij niet eerder zo drastisch gezakt, dus dat zal nu wel komen door de vele partijen die ik heb gespeeld tijden Wimbledon.


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

staat its over in de regels. Volgens mij verlezen ze 4 punten als ze boven de 90 zijn, 2 punten boven de 80, 1 punt boven de 70 .. ofzoiets, moet je maar ff kijken.

En dat is per week. En Wimbledon is natuurlijk ook 2 weken, dus dubbel.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Ik las het en er staat dat je wekelijks punten verliest, maar niks over wel of niet spelen. Maar als je twee weken rust neemt, verlies je dus blijkbaar ook punten. Kun je net zo goed spelen...

Enige voordeel is dat je zo meer trainingsuren krijgt.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 17-11-2008

Dat is idd zo Ad, wat dat betreft maakt spelen of niet spelen niets uit. Maar die trainingsuren heb je wel nodig natuurlijk. Maar jij moet inmiddels toch kunnen volstaan met enkel TMS en GS?


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Dat kan idd, maar aangezien je alleen maar kunt trainen aan het begin van weer een nieuw toernooi, is het dus niet slim om twee weken niks te doen. Dan kun je beter aan een klein toernooi meedoen en 1e opgeven...


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 17-11-2008

Ook op Pro 2 win ik afgetekend trouwens, 6-1 van Clement...


Re: Tennis Elbow - Elikian - 17-11-2008

Volgens mij is die 1-10 gewoon een lineaire overgang tussen de 2 stappen, dus pro 5 is precies het midden tussen junior 10 en pro 10.