The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Elbow - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Elbow (/showthread.php?tid=3904)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 05-11-2008

Tja, altijd hè Wink

Maar goed, denk dat ik wel opnieuw ga beginnen. Als ik al niet eens futures in kom...
Ik ben wel beter geworden, maar die gasten maken gewoon 0 fouten, en daar kan ik met mijn matige mannetje nog niet doorheen slaan.


Re: Tennis Elbow - Haggie - 05-11-2008

met de week krijgt je mannetje meer ervaring toch. Na een paar weken sla je er doorheen alleen de juiste dingen verbeteren


Re: Tennis Elbow - kooltje - 05-11-2008

Ad Ik heb al een bankoverschrijving gedaan dus pm vervalt hierbij!

Welke stats hebben jullie omhoog gedaan?
Gewoon als junior beginnen?
Wanneer krijg je weer meer skills? als je wint ofzo?


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 05-11-2008

Ah, ik zie het nu. Als Junior krijg je veel minder punten om mee te beginnen, dat is wel een groot verschil. Ga nu als Junior 3 beginnen, kijken of dat wel lukt.

Ik zou niet te veel op service doen, dat kun je later nog doen...


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

GVD DE GVD DE GVD ](*,) ](*,) ](*,)

Junior; Costa Rica F1

QR1: Haggeman - Svarc 7-5
QR2: Haggeman - Zampieri 6-3
QR3: Haggeman - Barr 6-7(7)


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Junior, Costa Rica F1

QR1: Mindlight - Farias 1-6 :dodgy:


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 06-11-2008

Welk sublevel hebben jullie nu dan?

Ik heb nu Junior 3 en nu win ik opeens mijn eerste future vrij eenvoudig. Ik word natuurlijk zelf ook beter, maar wel gek dat ik met Junior 5 alles nipt verloor...


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Junior 10 speel ik op...


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 06-11-2008

Tja, dat lijkt me wat te hoog gegrepen.

Op zich is het ook niet gek om een future te winnen, en ik won ze ook allemaal met 6-3 of 6-4, dus dit is denk ik wel een goed niveau. Waarsch ga ik er in de challengers nog gewoon hard af, al wordt mijn mannetje natuurlijk ook steeds beter.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Hmm ja misschien inderdaad wel wat te hoog gegrepen inderdaad, hoewel ik de meeste met 6-4 of 7-6 verlies. Maar niveau 3 is duidelijk makkelijker om een potje te winnen?


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 06-11-2008

Ja, zeker. Op 5 verloor ik telkens nipt en dat is ten eerste frustrerend en ten tweede kom je dan ook gewoon niet verder qua ranking.
Bij 3 won ik de quali's van de 1e future ook maar nipt, maar toen ik eenmaal in het hoofdtoernooi zat, won ik alles opeens vrij afgetekend, dat was wel gek.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Hmm ja maar ik heb sowieso al het idee dat er soms sterkere figuren in de quali's meedoen. Vanochtend verloor ik ook afgetekend met 0-6 van Bolelli in een kwalificatie. Maar dan begin ik vanavond gewoon weer opnieuw haha.


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

Kutzooi zeg! Speel je heel solide wordt je op *4-5 gebroken. Weer 22 min voor jan lul ](*,)


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

Ik speel Junior 10.

Ik heb het wel door nu, maar ik heb mijn opslag nog niet verbeterd en op de beslissende momenten wordt deze afgestraft!


Re: Tennis Elbow - buurs - 06-11-2008

Haggie Wrote:Kutzooi zeg! Speel je heel solide wordt je op *4-5 gebroken. Weer 22 min voor jan lul ](*,)

choker :8:


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

buurs Wrote:
Haggie Wrote:Kutzooi zeg! Speel je heel solide wordt je op *4-5 gebroken. Weer 22 min voor jan lul ](*,)

choker :8:

praat me er niet van... Sad



Nu wel in Isreal de nummer 1 geplaatst van de Q's eraf geslagen met 6-1. Was een serve volleyer, kwam met alles naar voren. Alles erlangs natuurlijk! :-"

QR1: Haggeman - Acioly 6-1
QR2: Haggeman - Fognini Icon_twisted


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Netjes Haggie! Service volley als tegenstander vind ik idd ook wel relaxed. Maar niveau 10 is voor mij idd helaas nog te hoog gegrepen, plus dat de motivatie een beetje wegraakt na alleen maar nederlagen.

Welk beginjaar spelen jullie eigenlijk?


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Grappig trouwens dat dit topic heel traag begon, en nu toch aardig wat mensen dit spelen. Mooie manier om de winterstop mee door te komen.


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

Serve Volley spelers kan ik wel hebben op niveau 10. Nu sta ik dan tegen Fognini te ballen die een ' Defender' is. Ik kom er met geen mogelijkheid doorheen en omdat ik ' maar' 5 ballen voluit kan slaan voordat mijn spelertje alles uit slaat is dit vrijwel kansloos.

*0-3 naar 6minuten spelen.. :x

Ik zit nu in week 8. Ik ga niet opgeven maar wil door. Elke week wordt je speler sterker. Hopelijk kan ik langzamerhand vaker de Maindraws halen, zoniet.. moet ik ook lager.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Die defenders zijn idd mega lastig te verslaan. Maar ik heb nu wel het slaan van een dropshotje op z'n tijd ontdekt. Aan het net zijn die defenders een drama.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 06-11-2008

Ja, dat bedoel ik dus. Zeker op gravel heb je soms gasten die echt 0 fouten maken, en dan is het gewoon kansloos. Daar had ik niet zoveel zin in. Dan moet je nl volgens mij een seizoen wachten totdat je er eindelijk een keer doorheen kunt slaan.


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

Maarja, ik heb met mijn spelertje nu 83 op power bij forehand o.a. Als je goed staat, op tijd je handelingen doet, slaat hij veel winners hoor!


nu in Switserland ben ik op stoom :8:

QR1: Haggeman - Cowan 6-2
QR2: Haggeman - Dutra Silva 6-1
QR3: Haggeman - Kamke .... (Oohwee als deze stinkduitser mij uit het hoofdtoernooi houdt)!

edit: Het is een defender :dodgy:


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 06-11-2008

Maar dit zijn allemaal nog futures toch? Dus je staat nog steeds rond de 800e plek? TJa...

Het is missch wel realistisch, maar het schiet niet op.
En je zult zien, die gasten in de quali's zijn vaak net zo goed als de gasten die in het hoofdtoernooi van de futures spelen.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Nee het schiet in het begin zeker niet op, maar ik denk wel dat het spel langer speelbaar blijft op deze manier. Natuurlijk is het in het begin super lastig, maar het is idd realistischer, en je hebt niet dat het snel saai wordt doordat je alles simpel wint.


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

Ad Wim Wrote:Maar dit zijn allemaal nog futures toch? Dus je staat nog steeds rond de 800e plek? TJa...

Het is missch wel realistisch, maar het schiet niet op.
En je zult zien, die gasten in de quali's zijn vaak net zo goed als de gasten die in het hoofdtoernooi van de futures spelen.

Ja dit zijn idd futures ja. Ik wil niet binnen een week al in de top10 staan, dan is het spel ook helemaal niet leuk meer.
Kijk nu pak ik net Kamke met 6-1 Hakkuh dus sla ik mezelf voor het eerst naar een hoofdtoernooi. Het moet in stappen gaan, zo vind ik het, het leukst.

Switserland:

QR1: Haggeman - Cowan 6-2
QR2: Haggeman - Dutra Silva 6-1
QR3: Haggeman - Kamke 6-1

R1: Haggeman -Hombrecher


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Precies Haggie, dat ben ik eigenlijk wel met je eens. En die forehand van 80+ is natuurlijk wel leuk, maar hoe zit het dan met je precision?


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 06-11-2008

Ja oke, maar jij zit inmiddels ook al op 83% met je forehand, en je kwalificeert je net pas voor een future...


Re: Tennis Elbow - mindlight - 06-11-2008

Ad Wim Wrote:Ja oke, maar jij zit inmiddels ook al op 83% met je forehand, en je kwalificeert je net pas voor een future...

Maar dat is toch eigenlijk juist leuk?


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

mindlight Wrote:Precies Haggie, dat ben ik eigenlijk wel met je eens. En die forehand van 80+ is natuurlijk wel leuk, maar hoe zit het dan met je precision?

Als mijn wedstrijd af is, zal ik je die ff geven.. Smile

1-4* achter in main draw :-&


Re: Tennis Elbow - Haggie - 06-11-2008

Omdat ik in de maindraw (en verloor 1-6) moest ik meteen Q's voor volgende toernooi doen, de eerste ronde (6-2 winst) voordat ik kon kijken hoe mijn stats zijn. Komt ie:


Forehand
Kracht: 82
Consistentie: 57
Precisie: 63

Backhand
Kracht: 74
Consistentie: 61
Precisie: 50

Service:
Kracht: 28
Consistentie: 13
Precisie: 13

Fitness:
Snelheid: 37
UHV: 37