The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Geldzaken - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Geldzaken (/showthread.php?tid=4207) |
Geldzaken - Davydoff - 28-01-2009 Quote:Sportweek Inkomens Top 100: Re: Geldzaken - Gerben Zonderland - 28-01-2009 Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22? Re: Geldzaken - Davydoff - 28-01-2009 Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22? Inkomens Top 100 ââ¬â de top10 1. (1) Andruw Jones (honkbal) 17.000.000 2. (2) Ruud van Nistelrooy (voetbal) 8.200.000 3. (5) Edwin van der Sar (voetbal) 6.100.000 4. (4) Mark van Bommel (voetbal) 6.000.000 5. (9) Rafael van der Vaart (voetbal) 5.200.000 6. (6) Arjen Robben (voetbal) 5.100.000 7. (3) Clarence Seedorf (voetbal) 4.900.000 8. (16) Wesley Sneijder (voetbal) 4.800.000 9. (11) Robin van Persie (voetbal) 4.600.000 10. (10) Dirk Kuyt (voetbal) 4.300.000 Re: Geldzaken - Davydoff - 28-01-2009 Quote:Duurkoop (bank, zwak, ziek, misselijk of geblesseerd) in 2008: Re: Geldzaken - Bumme - 28-01-2009 Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22? Uit sportweek, is overzicht van best verdienende Nederlanders in de sport. de nummers 1 t/m 22 spelen dus geen voetbal in Nederland. Re: Geldzaken - gittermaster - 28-01-2009 Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... ![]() Re: Geldzaken - Mukkus - 28-01-2009 gittermaster Wrote:Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Bijna 2,5x wat Wielaert verdient. Re: Geldzaken - Gerben Zonderland - 28-01-2009 Bumme Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22? Fijn dat je dat even meldt, dan weten we even waar we het over hebben. Re: Geldzaken - Davydoff - 28-01-2009 Mukkus Wrote:gittermaster Wrote:Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Salaris van Wielaert zal bij Ajax wel flink omhoog gaan. Re: Geldzaken - Treesong - 28-01-2009 Tuurlijk... hij is echt niet alleen bij Ajax gaan voetballen, omdat-ie de patat-frites in Amstelodamus lekkerder vindt :-" Re: Geldzaken - Amor Fati - 28-01-2009 het salaris van Kromkamp en Marcellis met elkaar vergeleken is ook wel grappig. @ peter, ik neem aan dat Dirk nog een keer om de tafel moet met de directie? Of zit hij nog lang aan zijn contract vast? Re: Geldzaken - Mukkus - 28-01-2009 Davydoff Wrote:Mukkus Wrote:gittermaster Wrote:Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Ik realiseer het me, dit was inderdaad het salaris van Wielaert bij FC Twente over 2008. Re: Geldzaken - Bakke - 28-01-2009 Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? En Gentenaar, da's dan je derde keeper voor vier ton per jaar. Man, man. Zelfde geldt overigens voor Kromkamp en Zonneveld, die twee kosten je excl. premies al 2,3 miljoen euro per jaar. Re: Geldzaken - Mukkus - 28-01-2009 Vond Bas Roorda ook wel opvallend: een basissalaris van 2ton per jaar, maar over 2008 zelfs 3ton aan (kampioens)premies. Niet slecht voor 1 officieel duel... Re: Geldzaken - Mukkus - 28-01-2009 Davydoff Wrote:Quote:Feyenoorders in top100: 7ton oprotpremie voor Verbeek en 7,5ton 'tranferkosten' voor Been. Zo te zien kunnen de spelers best wel een beetje meebetalen.... Re: Geldzaken - Lamme Lennie - 28-01-2009 Bakke Wrote:Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? En Gentenaar, da's dan je derde keeper voor vier ton per jaar. Man, man. Zelfde geldt overigens voor Kromkamp en Zonneveld, die twee kosten je excl. premies al 2,3 miljoen euro per jaar. Lucius dan :lol: Re: Geldzaken - Gerben Zonderland - 28-01-2009 Lamme Lennie Wrote:Bakke Wrote:Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? En Gentenaar, da's dan je derde keeper voor vier ton per jaar. Man, man. Zelfde geldt overigens voor Kromkamp en Zonneveld, die twee kosten je excl. premies al 2,3 miljoen euro per jaar. Die is per duel toch een flink stuk goedkoper, bovendien zorgt hij er eigenhandig voor dat Feyenoord minder winstpremies hoeft uit te betalen, dus eigenlijk mag hij wel iets meer salaris hebben. Hetzelfde geldt voor Tim de Cler. :8: Re: Geldzaken - Treesong - 28-01-2009 De nummer 1 is trouwens de meest schandelijk overbetaalde figuur in de lijst... #-o Re: Geldzaken - Peter - 28-01-2009 Amor Fati Wrote:het salaris van Kromkamp en Marcellis met elkaar vergeleken is ook wel grappig. @ peter, ik neem aan dat Dirk nog een keer om de tafel moet met de directie? Of zit hij nog lang aan zijn contract vast? Kromkamp was in meerdere kampioensjaren de vaste rechtsback, dus die mag best wat verdienen. Als hij dit jaar niet steeds blessé was had hij ook wel in de basis gestaan. Bovendien hebben we hem van Liverpool moeten halen (waar hij natuurlijk een dik salaris had) terwijl Marcellis uit de eigen jeugd komt. Best te verklaren dus dat Kromkamp meer verdiend. Dat van Zonneveld vind ik een stuk dubieuzer. Re: Geldzaken - Peter - 28-01-2009 Mukkus Wrote:Vond Bas Roorda ook wel opvallend: een basissalaris van 2ton per jaar, maar over 2008 zelfs 3ton aan (kampioens)premies. Niet slecht voor 1 officieel duel... Met die 2 ton is ie gewoon één van de minst verdienende PSV'ers, dus das best in proportie tov de rest. Re: Geldzaken - Legion - 28-01-2009 Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff. Landzaat is wel het toppunt. Volgend jaar de Feyenoord top 6 eruit lijkt me een goed begin. Wat zou El Ak voor salaris willen? Re: Geldzaken - Mukkus - 28-01-2009 Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff. Henk 'Madame Tussaud' Timmer mag blijven? Re: Geldzaken - Peter - 28-01-2009 Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff. Ach dat komt gewoon omdat Feyenoord meer Nederlanders in de ploeg heeft dan PSV en Ajax. Als je de totale selecties zou zien betalen ze bij PSV en Ajax dikkere salarissen denk ik hoor. Redelijk marktconform dat lijstje. Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? Tis al heel wat dat ze allemaal wilden komen! Re: Geldzaken - Legion - 28-01-2009 Peter Wrote:Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff. Nee dat denk ik niet, maar Gio hoeft zich alleen niet zo als de barmhartige Amerikaan op te stellen in de media. Re: Geldzaken - Voyou - 28-01-2009 Legion Wrote:Peter Wrote:Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff. Mag dit in het Taalergernissentopic? :8: Quote:Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo. Re: Geldzaken - Mukkus - 28-01-2009 Peter Wrote:Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? Tis al heel wat dat ze allemaal wilden komen! Bosvelt verdiende bijvoorbeeld 'maar' 4 ton per jaar bij Heerenveen. Het kan dus wel om een duurbetaalde nederlander in het buitenland tegen een 'modaler' salaris terug te halen. Re: Geldzaken - Gerben Zonderland - 28-01-2009 Bakke Wrote:Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? Tis helemaal een fijne kostenpost als hij ook nog niet eens bij het 1e mee mag doen: Quote:Van Basten zet Sno terug naar Jong Ajax Re: Geldzaken - Flixieluv - 29-01-2009 Ik mis Huntelaar in de lijst... Re: Geldzaken - Treesong - 29-01-2009 Flixieluv Wrote:Ik mis Huntelaar... [gay] Re: Geldzaken - waf - 29-01-2009 Peter Wrote:Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? wat weet jij er nou van joh, kutprovinciaal. de mooiste club van het land! ik geloof overigens weinig van dat lijstje van sportweek, wat weten zij daar nou van? waarom zou makaay minder verdienen dan gio? omdat hij meer gekost heeft? het salaris van lucius is verhoudingsgewijs helemaal belachelijk hoog trouwens. |