The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Geldzaken
#1
Quote:Sportweek Inkomens Top 100:

Giovanni van Bronckhorst toucheerde vorig jaar 2.100.000 euro, een half miljoen meer dan Denny Landzaat en Roy Makaay In totaal verdiende de Feyenoord-afvaardiging 10.560.000 euro. En dat zonder veel winstpremies.

Het PSV-smaldeel was goed voor 7.240.000 euro, de Ajacieden voor 6.230.000 euro en het kwintet AZ’ers kwam niet verder dan 3.210.000 euro, zie onderstaande lijst.

Feyenoorders in top100:
24. Giovanni van Bronckhorst – 2.100.000
31. Denny Landzaat – 1.600.000
31. Roy Makaay – 1.600.000
40. Tim de Cler – 1.300.000
42. Kevin Hofland – 1.200.000
53. Theo Lucius – 810.000
58. Henk Timmer – 780.000
61. Jonathan de Guzman – 720.000
88. Luigi Bruins – 450.000

Totaal: 10.560.000 euro

PSV’ers in top100:
30. Ibrahim Afellay – 1.700.000
31. Jan Kromkamp – 1.600.000
52. Danny Koevermans – 840.000
54. Otman Bakkal – 800.000
60. Mike Zonneveld – 750.000
72. Dirk Marcellis – 600.000
80. Bas Roorda – 500.000
88. Stef Nijland – 450.000

Totaal: 7.240.000 euro

Ajacieden in top100:
23. Maarten Stekelenburg – 2.200.000
39. Urby Emanuelson – 1.350.000
44. Evander Sno – 1.100.000
62. Ismail Aissati – 710.000
88. Rob Wielaert – 450.000
95. Dennis Gentenaar – 420.000

Totaal: 6.230.000 euro

AZ’ers in top100:
51. Stijn Schaars – 860.000
63. Mounir El Hamdaoui – 700.000
74. Kew Jaliens – 580.000
75. Demy de Zeeuw – 570.000
80. David Mendes da Silva – 500.000

Totaal: 3.210.000 euro
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22?

Inkomens Top 100 – de top10
1. (1) Andruw Jones (honkbal) 17.000.000
2. (2) Ruud van Nistelrooy (voetbal) 8.200.000
3. (5) Edwin van der Sar (voetbal) 6.100.000
4. (4) Mark van Bommel (voetbal) 6.000.000
5. (9) Rafael van der Vaart (voetbal) 5.200.000
6. (6) Arjen Robben (voetbal) 5.100.000
7. (3) Clarence Seedorf (voetbal) 4.900.000
8. (16) Wesley Sneijder (voetbal) 4.800.000
9. (11) Robin van Persie (voetbal) 4.600.000
10. (10) Dirk Kuyt (voetbal) 4.300.000
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
Quote:Duurkoop (bank, zwak, ziek, misselijk of geblesseerd) in 2008:
- Romeo Castelen (Hamburger SV), 1.600.000 euro inkomen, 0 competitieduels
- Bas Roorda (PSV), 500.000 euro, 1 duel
- Andy van der Meyde (Everton, foto), 1.750.000 euro, 1 duel
- Ismail Aissati (PSV/ Ajax), 710.000 euro, 3 duels
- Dennis Gentenaar (Ajax), 420.000 euro, 3 duels
- Collins John (NEC Nijmegen/ Fulham), 1.150.000 euro, 5 duels
- Jurgen Colin (Ajax / Sporting Gijon), 490.000 euro, 8 duels
- Fernando Ricksen (Zenit St. Petersburg), 2.000.000 euro, 8 duels
- Khalid Boulahrouz (Chelsea / VfB Stuttgart), 2.800.000 euro, 10 duels
- Daniël de Ridder (Birmingham City/ Wigan Athletic), 920.000 euro, 11 duels
- Danny Buijs (Feyenoord), 420.000 euro, 11 duels
- Denny Landzaat (Feyenoord), 1.600.000 euro, 12 duels
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#5
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22?

Uit sportweek, is overzicht van best verdienende Nederlanders in de sport. de nummers 1 t/m 22 spelen dus geen voetbal in Nederland.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Undecided
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Undecided

Bijna 2,5x wat Wielaert verdient.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, wat voor lijstje is dit en waar spelen de nummer 1 t/m 22?

Uit sportweek, is overzicht van best verdienende Nederlanders in de sport. de nummers 1 t/m 22 spelen dus geen voetbal in Nederland.

Fijn dat je dat even meldt, dan weten we even waar we het over hebben.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Undecided

Bijna 2,5x wat Wielaert verdient.

Salaris van Wielaert zal bij Ajax wel flink omhoog gaan.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Tuurlijk... hij is echt niet alleen bij Ajax gaan voetballen, omdat-ie de patat-frites in Amstelodamus lekkerder vindt :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
het salaris van Kromkamp en Marcellis met elkaar vergeleken is ook wel grappig. @ peter, ik neem aan dat Dirk nog een keer om de tafel moet met de directie? Of zit hij nog lang aan zijn contract vast?
Mijn gras is groener
Reply
#12
Davydoff Wrote:
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:Evander Sno, gewoon een dikke miljoen... Undecided

Bijna 2,5x wat Wielaert verdient.

Salaris van Wielaert zal bij Ajax wel flink omhoog gaan.

Ik realiseer het me, dit was inderdaad het salaris van Wielaert bij FC Twente over 2008.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? En Gentenaar, da's dan je derde keeper voor vier ton per jaar. Man, man. Zelfde geldt overigens voor Kromkamp en Zonneveld, die twee kosten je excl. premies al 2,3 miljoen euro per jaar.
Reply
#14
Vond Bas Roorda ook wel opvallend: een basissalaris van 2ton per jaar, maar over 2008 zelfs 3ton aan (kampioens)premies. Niet slecht voor 1 officieel duel...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
Davydoff Wrote:
Quote:Feyenoorders in top100:
24. Giovanni van Bronckhorst – 2.100.000
31. Denny Landzaat – 1.600.000
31. Roy Makaay – 1.600.000
40. Tim de Cler – 1.300.000
42. Kevin Hofland – 1.200.000
53. Theo Lucius – 810.000
58. Henk Timmer – 780.000
61. Jonathan de Guzman – 720.000
88. Luigi Bruins – 450.000

7ton oprotpremie voor Verbeek en 7,5ton 'tranferkosten' voor Been. Zo te zien kunnen de spelers best wel een beetje meebetalen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Bakke Wrote:Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? En Gentenaar, da's dan je derde keeper voor vier ton per jaar. Man, man. Zelfde geldt overigens voor Kromkamp en Zonneveld, die twee kosten je excl. premies al 2,3 miljoen euro per jaar.

Lucius dan :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:
Bakke Wrote:Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler? En Gentenaar, da's dan je derde keeper voor vier ton per jaar. Man, man. Zelfde geldt overigens voor Kromkamp en Zonneveld, die twee kosten je excl. premies al 2,3 miljoen euro per jaar.

Lucius dan :lol:

Die is per duel toch een flink stuk goedkoper, bovendien zorgt hij er eigenhandig voor dat Feyenoord minder winstpremies hoeft uit te betalen, dus eigenlijk mag hij wel iets meer salaris hebben. Hetzelfde geldt voor Tim de Cler. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
De nummer 1 is trouwens de meest schandelijk overbetaalde figuur in de lijst... #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#19
Amor Fati Wrote:het salaris van Kromkamp en Marcellis met elkaar vergeleken is ook wel grappig. @ peter, ik neem aan dat Dirk nog een keer om de tafel moet met de directie? Of zit hij nog lang aan zijn contract vast?

Kromkamp was in meerdere kampioensjaren de vaste rechtsback, dus die mag best wat verdienen. Als hij dit jaar niet steeds blessé was had hij ook wel in de basis gestaan. Bovendien hebben we hem van Liverpool moeten halen (waar hij natuurlijk een dik salaris had) terwijl Marcellis uit de eigen jeugd komt. Best te verklaren dus dat Kromkamp meer verdiend. Dat van Zonneveld vind ik een stuk dubieuzer.
Reply
#20
Mukkus Wrote:Vond Bas Roorda ook wel opvallend: een basissalaris van 2ton per jaar, maar over 2008 zelfs 3ton aan (kampioens)premies. Niet slecht voor 1 officieel duel...

Met die 2 ton is ie gewoon één van de minst verdienende PSV'ers, dus das best in proportie tov de rest.
Reply
#21
Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff.
Landzaat is wel het toppunt.
Volgend jaar de Feyenoord top 6 eruit lijkt me een goed begin. Wat zou El Ak voor salaris willen?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#22
Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff.
Landzaat is wel het toppunt.
Volgend jaar de Feyenoord top 6 eruit lijkt me een goed begin. Wat zou El Ak voor salaris willen?

Henk 'Madame Tussaud' Timmer mag blijven?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff.
Landzaat is wel het toppunt.
Volgend jaar de Feyenoord top 6 eruit lijkt me een goed begin. Wat zou El Ak voor salaris willen?

Ach dat komt gewoon omdat Feyenoord meer Nederlanders in de ploeg heeft dan PSV en Ajax. Als je de totale selecties zou zien betalen ze bij PSV en Ajax dikkere salarissen denk ik hoor. Redelijk marktconform dat lijstje. Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? Tis al heel wat dat ze allemaal wilden komen!
Reply
#24
Peter Wrote:
Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff.
Landzaat is wel het toppunt.
Volgend jaar de Feyenoord top 6 eruit lijkt me een goed begin. Wat zou El Ak voor salaris willen?

Ach dat komt gewoon omdat Feyenoord meer Nederlanders in de ploeg heeft dan PSV en Ajax. Als je de totale selecties zou zien betalen ze bij PSV en Ajax dikkere salarissen denk ik hoor. Redelijk marktconform dat lijstje. Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? Tis al heel wat dat ze allemaal wilden komen!

Nee dat denk ik niet, maar Gio hoeft zich alleen niet zo als de barmhartige Amerikaan op te stellen in de media.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#25
Legion Wrote:
Peter Wrote:
Legion Wrote:Ik word echt kotsmisselijk van dat Feyenoord lijstje. Van Bronckhorst heeft ook echt een Feyenoord-hart, pffff.
Landzaat is wel het toppunt.
Volgend jaar de Feyenoord top 6 eruit lijkt me een goed begin. Wat zou El Ak voor salaris willen?

Ach dat komt gewoon omdat Feyenoord meer Nederlanders in de ploeg heeft dan PSV en Ajax. Als je de totale selecties zou zien betalen ze bij PSV en Ajax dikkere salarissen denk ik hoor. Redelijk marktconform dat lijstje. Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? Tis al heel wat dat ze allemaal wilden komen!

Nee dat denk ik niet, maar Gio hoeft zich alleen niet zo als de barmhartige Amerikaan op te stellen in de media.

Mag dit in het Taalergernissentopic? :8:

Quote:Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#26
Peter Wrote:Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord? Tis al heel wat dat ze allemaal wilden komen!

Bosvelt verdiende bijvoorbeeld 'maar' 4 ton per jaar bij Heerenveen. Het kan dus wel om een duurbetaalde nederlander in het buitenland tegen een 'modaler' salaris terug te halen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Bakke Wrote:Pfft... had de lijst al even vluchtig bekeken in het rookhok, maar toen alleen naar de top tien gekeken. Sno met 1,1 miljoen #-o, wie haalt het in zijn hoofd om dat te bieden tijdens onderhandelingen met een door Celtic afgedankte speler?

Tis helemaal een fijne kostenpost als hij ook nog niet eens bij het 1e mee mag doen:

Quote:Van Basten zet Sno terug naar Jong Ajax
Geschreven op woensdag, 28 januari om 16:55

Evander Sno maakt vanaf donderdag deel uit van de selectie van Jong Ajax. Deze mededeling deed trainer Marco van Basten aan de speler tijdens een gesprek dat beiden vandaag hadden, aldus de berichtgeving van de Amsterdamse club. Dit gesprek vond plaats nadat de speler naar de mening van Ajax afspraken met de technische en medische staf niet was nagekomen. "De maatregel geldt in beginsel voor een periode van een week", benadrukt Ajax op de officiële website.

Sno (21) kwam afgelopen zomer over van Celtic, maar heeft tot dusver nog niet zijn draai kunnen vinden. Van Basten deed dit seizoen in competitieverband slechts tien keer beroep op de jeugdinternational, hoofdzakelijk als invaller. Afgelopen zondag in de uitwedstrijd bij FC Groningen (1-0) deed de oud-Feyenoorder het laatste half uur mee.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
Ik mis Huntelaar in de lijst...
Reply
#29
Flixieluv Wrote:Ik mis Huntelaar...

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Peter Wrote:Je denkt toch niet dat Gio, Makaay en Landzaat hun prachtige salaris in het buitenland compleet gaan opgeven voor Feyenoord?

wat weet jij er nou van joh, kutprovinciaal. de mooiste club van het land!

ik geloof overigens weinig van dat lijstje van sportweek, wat weten zij daar nou van? waarom zou makaay minder verdienen dan gio? omdat hij meer gekost heeft?

het salaris van lucius is verhoudingsgewijs helemaal belachelijk hoog trouwens.
Reply


Forum Jump: