The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg (/showthread.php?tid=4218)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - kuiper - 05-02-2009

OMG 4-4. Ik zei het toch. [-o<


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

Ja.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - buurs - 05-02-2009

mayer heeft op challengers idd meer gepresteerd dan ggl op atp niveau


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - kuiper - 05-02-2009

Ja hoor, van 4-1 naar 4-6 en weer terug naar 6-6.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

En Hernych mist weer een sp op eigen service :lol:


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

Hop, en PHM pakt toch de set, laat die ML maar lullen :-({|=


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - kuiper - 05-02-2009

Het is toch wel een maffe speler hoor die PHM. Niet te vertrouwen. Hij mag van mij ver komen. :lol:


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

godver. Phm mazzelt weer als ik hem niet heb. Zal ook eens niet...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Elikian - 05-02-2009

KOMOP RIK! Verprutst het eens niet


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

PHM van *3-2 naar 3-4, het is nog niet echt overtuigend...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

kuiper Wrote:Ja hoor, van 4-1 naar 4-6 en weer terug naar 6-6.

Shit dat mis ik dan weer, 1 van de grootste drollen van de tour, maar slecht van Jantje dat hij het niet heeft afgemaakt.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

PHM moet serveren om in de set te blijven, ik ga vast klaar zitten Icon_twisted


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - buurs - 05-02-2009

net als gister? :8:


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

0-15 :8:


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, van 4-1 naar 4-6 en weer terug naar 6-6.

Shit dat mis ik dan weer, 1 van de grootste drollen van de tour, maar slecht van Jantje dat hij het niet heeft afgemaakt.
Een drol die wel heel vaak presteert en zijn choking days al geruime tijd geleden achter zich heeft gelaten. Dat jij dat niet ziet, kost je regelmatig punten...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, van 4-1 naar 4-6 en weer terug naar 6-6.

Shit dat mis ik dan weer, 1 van de grootste drollen van de tour, maar slecht van Jantje dat hij het niet heeft afgemaakt.
Een drol die wel heel vaak presteert en zijn choking days al geruime tijd geleden achter zich heeft gelaten. Dat jij dat niet ziet, kost je regelmatig punten...

PHM die niet meer choket? Undecided
Ik wil wel even in de archieven duiken, maar echt al meermaals de laatste maanden, en natuurlijk een recent hoogtepuntje tegen Delic \Big Grin/


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

Delic was slecht idd, maar het is geen notoire choker meer zoals hij vroeger was en jij hem nog steeds ziet. Maar goed, blijf hem maar niet kiezen, ik vind het prima. Heeft je bij Nadal ook goed gedaan...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Undecided En daar is de set al.

Betrouwbare jongen die PHM :lol: :-({|=


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Elikian - 05-02-2009

Je weet dat ik in deze met ML meega en PHM gewoon laat choken als hij daar zin in heeft Wink

Rik geeft een 0-3 weg naar 3-3 .. komt op 3-5 maar serveert het niet uit en nu is het *4-5 Sad


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - buurs - 05-02-2009

en weer een choke =D>


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:Delic was slecht idd, maar het is geen notoire choker meer zoals hij vroeger was en jij hem nog steeds ziet. Maar goed, blijf hem maar niet kiezen, ik vind het prima. Heeft je bij Nadal ook goed gedaan...

Dat is niet vergelijkbaar, Nadal weet ik dat ik fout zit, al regelmatig aangegeven hier. PHM is geen persoonlijke afkeer zoals bij Nadal, PHM is gewoon superwisselvallig.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Overdune - 05-02-2009

PHM :letitallout:


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

haha lekker phm en ad


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Overdune - 05-02-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Delic was slecht idd, maar het is geen notoire choker meer zoals hij vroeger was en jij hem nog steeds ziet. Maar goed, blijf hem maar niet kiezen, ik vind het prima. Heeft je bij Nadal ook goed gedaan...

Dat is niet vergelijkbaar, Nadal weet ik dat ik fout zit, al regelmatig aangegeven hier. PHM is geen persoonlijke afkeer zoals bij Nadal, PHM is gewoon superwisselvallig.

Maar hij heeft nu echt een pussy-loting, als hij hiér de have finale niet haalt..


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Scholten! - 05-02-2009

Dacht ik dat ik deze week eindelijk eens voorspoed had in de persoon van PHM, krijg je dit... Tegen Jantje H. ga je toch niet choken?!


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Delic was slecht idd, maar het is geen notoire choker meer zoals hij vroeger was en jij hem nog steeds ziet. Maar goed, blijf hem maar niet kiezen, ik vind het prima. Heeft je bij Nadal ook goed gedaan...

Dat is niet vergelijkbaar, Nadal weet ik dat ik fout zit, al regelmatig aangegeven hier. PHM is geen persoonlijke afkeer zoals bij Nadal, PHM is gewoon superwisselvallig.
Wisselvallig is hij wel, maar dat is iedereen buiten de top 15/20. Je zegt dat hij nog steeds een choker is, maar dat is hij gewoon niet heel erg meer. Hij zal heus nog wel eens een wedstrijd choken, maar dat doet ook vrijwel iedereen.
En deze game net op 4-5 is daar natuurlijk totaal geen bevestiging van...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Tsja en dat is juist het mooie aan die jongen, je weet het nooit van tevoren :-s


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Delic was slecht idd, maar het is geen notoire choker meer zoals hij vroeger was en jij hem nog steeds ziet. Maar goed, blijf hem maar niet kiezen, ik vind het prima. Heeft je bij Nadal ook goed gedaan...

Dat is niet vergelijkbaar, Nadal weet ik dat ik fout zit, al regelmatig aangegeven hier. PHM is geen persoonlijke afkeer zoals bij Nadal, PHM is gewoon superwisselvallig.
Wisselvallig is hij wel, maar dat is iedereen buiten de top 15/20. Je zegt dat hij nog steeds een choker is, maar dat is hij gewoon niet heel erg meer. Hij zal heus nog wel eens een wedstrijd choken, maar dat doet ook vrijwel iedereen.
En deze game net op 4-5 is daar natuurlijk totaal geen bevestiging van...

Toch is het exemplarisch dat hij wedstrijden nooit aan het begin verliest (door bijvoorbeeld een vroege break), maar altijd aan het einde als hij in de set moet blijven. Je gelooft toch niet dat ik dat blijf verkondigen als dat steeds niet waar zou zijn?
En 6-1 6-3 voorstaan tegen fucking Delic en dan nog verliezen is natuurlijk dramatisch.

Een set en een break voorstaan tegen Hernych en dan nog verliezen zou eveneens bijzonder zwak zijn (en nee zover is het nog niet).


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

Maar dus het is geen choker, zoals jij hem noemt. En het is dus ook niet 'logisch' dat hij zijn service verliest op 4-5 net.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:Maar dus het is geen choker, zoals jij hem noemt. En het is dus ook niet 'logisch' dat hij zijn service verliest op 4-5 net.

Daar verschillen wij van mening, als ik het van tevoren kan voorspellen zit er blijkbaar toch enige logica in.

PHM is het blijkbaar ook niet met me eens, en om mijn ongelijk te bewijzen laat hij zich nu eens vroeg in een set breaken =D>