The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg (/showthread.php?tid=4218)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:Je gelooft toch niet dat ik dat blijf verkondigen als dat steeds niet waar zou zijn?
Dat geloof ik dus wel aangezien ik zie dat je het blijft roepen ondanks dat het nog maar zelden voorkomt bij hem en je ook je mening niet bijstelt na een partij als gisteren.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar dus het is geen choker, zoals jij hem noemt. En het is dus ook niet 'logisch' dat hij zijn service verliest op 4-5 net.

Daar verschillen wij van mening, als ik het van tevoren kan voorspellen zit er blijkbaar toch enige logica in.
Zal ik nog wat quotes terughalen van de wedstrijd van gisteren, waarin je ook allerlei dingen voorspelde?


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - cruijff - 05-02-2009

En 0-2 nu alweer.. netjes PHM ff doorzetten Smile


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Je gelooft toch niet dat ik dat blijf verkondigen als dat steeds niet waar zou zijn?
Dat geloof ik dus wel aangezien ik zie dat je het blijft roepen ondanks dat het nog maar zelden voorkomt bij hem en je ook je mening niet bijstelt na een partij als gisteren.

Nee op basis van 1 partij lijkt me niet dat ik mijn mening hoef aan te passen, zeker als dat tegen een speler als Karanusic is.
Zo'n tb eerste set, van 4-1 naar 4-6, dat is toch gewoon slecht? Goed hij pakt m nog, knap, maar juist die 5 punten op rij verliezen is typerend imo.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar dus het is geen choker, zoals jij hem noemt. En het is dus ook niet 'logisch' dat hij zijn service verliest op 4-5 net.

Daar verschillen wij van mening, als ik het van tevoren kan voorspellen zit er blijkbaar toch enige logica in.
Zal ik nog wat quotes terughalen van de wedstrijd van gisteren, waarin je ook allerlei dingen voorspelde?

Kan je doen, ik weet prima wat ik gezegd heb.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Elikian - 05-02-2009

Elikian Wrote:Je weet dat ik in deze met ML meega en PHM gewoon laat choken als hij daar zin in heeft Wink

Rik geeft een 0-3 weg naar 3-3 .. komt op 3-5 maar serveert het niet uit en nu is het *4-5 Sad
Ik weet dat ik de enige ben die er wat om geeft, maar toch ... GVD nog 5-7 ook.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

De Voest is cool en moet winnen


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

hahahaha die phm. Lang leve de chokers


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Overigens Ad, als je dan toch terug gaat bladeren, kijk dan even wat er gisteren in de eerste set gebeurde toen PHM zijn service moest houden om in de set te blijven....


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Scholten! - 05-02-2009

Elikian Wrote:
Elikian Wrote:Je weet dat ik in deze met ML meega en PHM gewoon laat choken als hij daar zin in heeft Wink

Rik geeft een 0-3 weg naar 3-3 .. komt op 3-5 maar serveert het niet uit en nu is het *4-5 Sad
Ik weet dat ik de enige ben die er wat om geeft, maar toch ... GVD nog 5-7 ook.

Zie nu pas dat De Voest speelt en dat de toppartij Van der Merwe tegen De Chaunac ook on-ge-lo-fe-lijk spannend is!


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar dus het is geen choker, zoals jij hem noemt. En het is dus ook niet 'logisch' dat hij zijn service verliest op 4-5 net.

Daar verschillen wij van mening, als ik het van tevoren kan voorspellen zit er blijkbaar toch enige logica in.
Zal ik nog wat quotes terughalen van de wedstrijd van gisteren, waarin je ook allerlei dingen voorspelde?

Kan je doen, ik weet prima wat ik gezegd heb.
Dat gaan we dan natuurlijk ook doen.

Nummer 1, gedurende de tweede set, toen PHM een break voor stond:
mindlight Wrote:PHM kennende gaat Roko het deze set alsnog doen.

Nummer 2, toen PHM voor het eerst (succesvol) ging serveren om in de wedstrijd te blijven en Chiel voorstelde dat PHM hier zou choken:
mindlight Wrote:Idd, dit is een mooi momentje voor onze Roko


Helaas was je daarna, toevallig, weg tot het einde van de partij...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:Overigens Ad, als je dan toch terug gaat bladeren, kijk dan even wat er gisteren in de eerste set gebeurde toen PHM zijn service moest houden om in de set te blijven....
Ja, en kijk dan ook meteen wat er in de derde set gebeurde, toen ie 2x moest serveren om in de wedstrijd te blijven. Heft dat elkaar niet op dan?


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Tsja ik ben ook gewoon aan het werk natuurlijk, en als de telefoon gaat kan ik moeilijk zeggen "sorry mevrouw, maar PHM staat weer een wedstrijd te vergooien, ik bel u straks even terug".

En ik vind dit maar een vreemde insinuatie die je hier maakt trouwens, over het algemeen kan ik mijn verlies aardig accepteren, en geef ik het ruiterlijk toe als ik mis zit. Jammer dat je zo'n opmerking maakt aan het einde van je voor de rest redelijk sterke post.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

Hoe staat het nu met PHM dan Ad? Alle choke verhalen van jou terughalend. Wat hij gister presteerde was ook ronduit slecht. Hij wint dan toevallig een keer. Maar nu laat hij weer zien uit welk hout hij gesneden is. Undecided


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Overigens Ad, als je dan toch terug gaat bladeren, kijk dan even wat er gisteren in de eerste set gebeurde toen PHM zijn service moest houden om in de set te blijven....
Ja, en kijk dan ook meteen wat er in de derde set gebeurde, toen ie 2x moest serveren om in de wedstrijd te blijven. Heft dat elkaar niet op dan?

Als het tegen een andere speler dan Karanusic geweest was zeker, maar kom op, dat moet hij toch simpel kunnen winnen


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

Haggie Wrote:Hoe staat het nu met PHM dan Ad? Alle choke verhalen van jou terughalend. Wat hij gister presteerde was ook ronduit slecht. Hij wint dan toevallig een keer. Maar nu laat hij weer zien uit welk hout hij gesneden is. Undecided
Als je dit al een choke vindt, dan zijn we snel klaar ja. Dan is 99% van het mannentennis chokers...


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Overigens Ad, als je dan toch terug gaat bladeren, kijk dan even wat er gisteren in de eerste set gebeurde toen PHM zijn service moest houden om in de set te blijven....
Ja, en kijk dan ook meteen wat er in de derde set gebeurde, toen ie 2x moest serveren om in de wedstrijd te blijven. Heft dat elkaar niet op dan?

Als het tegen een andere speler dan Karanusic geweest was zeker, maar kom op, dat moet hij toch simpel kunnen winnen
Maar ik ontken ook niet dat hij veel te weinig haalt uit zijn potentieel, maar dat wil niet zeggen dat hij ook meteen een choker is.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

mindlight Wrote:Tsja ik ben ook gewoon aan het werk natuurlijk, en als de telefoon gaat kan ik moeilijk zeggen "sorry mevrouw, maar PHM staat weer een wedstrijd te vergooien, ik bel u straks even terug".

En ik vind dit maar een vreemde insinuatie die je hier maakt trouwens, over het algemeen kan ik mijn verlies aardig accepteren, en geef ik het ruiterlijk toe als ik mis zit. Jammer dat je zo'n opmerking maakt aan het einde van je voor de rest redelijk sterke post.
Het is helemaal geen insinuatie, ik vond het alleen toevallig, meer niet. Je moet het maar eens teruglezen, het is gewoon toevallig dat je constant aan het zeggen bent dat hij het gaat verkloten en als hij lijkt te gaan winnen, ben je weg. Maar nogmaals, het is helemaal geen insinuatie, gewoon een opmerking.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Scholten! - 05-02-2009

Er wordt natuurlijk wel vaak te makkelijk naar het wordt choker gegrepen als iemand zijn service verliest. Wat betreft PHM is dit echter wel vaak een logische woordkeus. Maar eigenlijk kun je het al dan wel niet choken alleen beoordelen als je de wedstrijd zelf gezien hebt..


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Hoe staat het nu met PHM dan Ad? Alle choke verhalen van jou terughalend. Wat hij gister presteerde was ook ronduit slecht. Hij wint dan toevallig een keer. Maar nu laat hij weer zien uit welk hout hij gesneden is. Undecided
Als je dit al een choke vindt, dan zijn we snel klaar ja. Dan is 99% van het mannentennis chokers...

Dit is geen choke nee. Dit is gewoon slecht. erg slecht. Zoals hij nooit echt goed speelt. Wanneer hij goed speelt, choked ie.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Maar juist op het moment van het échte verlies, in de TB derde set laat ik me weer zien, dus vandaar dat ik je opmerking nogal vreemd vond. Maar thnx voor de toelichting, helder.

En idd, wat hij nu in de derde set laat zien heeft niets met choken te maken, maar einde tweede set kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij weer heeft staan bibberen.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

3e mp nu. maak het maar af Hernych


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

Undecided En of hij nu staat te bibberen. 2e voetfout al in de game... Undecided


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Ad Wim - 05-02-2009

Scholten! Wrote:Er wordt natuurlijk wel vaak te makkelijk naar het wordt choker gegrepen als iemand zijn service verliest. Wat betreft PHM is dit echter wel vaak een logische woordkeus. Maar eigenlijk kun je het al dan wel niet choken alleen beoordelen als je de wedstrijd zelf gezien hebt..
Dat klopt helemaal, want Karanusic kon ook fantastisch staan te spelen voor eigen publiek.

Maar ik blijf wel zeggen dat je in het huidige mannentennis aan het choken bent als je bijvoorbeeld *5-2 in een set en die toch nog verliest, zeker op HC en zeker indoor. Zo'n Korolev gisteren, dat kun je toch wel choken noemen zonder het gezien te hebben.


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - buurs - 05-02-2009

het was 5-2* in de tb

dus maar 1 mb


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

Deuce #16


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Haggie - 05-02-2009

GSM Hernych. met een dubbele break 6-2 in de 3e set. Well done. Bye Bye PHM Undecided


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - Kraai - 05-02-2009

Lekker PHM :8:


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - mindlight - 05-02-2009

Klasse Hernych =D>


Re: Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg - buurs - 05-02-2009

lekker phm =D>