The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Dubai / Acapulco / Delray Beach - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Dubai / Acapulco / Delray Beach (/showthread.php?tid=4291)



Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Overdune - 23-02-2009

Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Murray heeft trouwens alleen een beetje last van z'n enkel, dat is alles. Dagje rusten, beetje sparren tegen Clement/Schuettler en dan is hij weer helemaal fit.
Maar ja, met het oog op DC, IW en Miami...

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Murray zich gaat sparen voor de DC. Bovendien moet GB tegen de Oekraine (Stakhovsky) en we hebben net gezien dat hij dat ook op halve kracht afkan. :razz:


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 23-02-2009

Ad Wim Wrote:Troicki 90, Gabash 45 en Tursunov 180, kom je op hetzelfde uit voor veel minder geld \Big Grin/

dan heb je idd een goede keuze gemaakt, maar ik denk dat het:

troicki 45
gabash 45
tursunov 0

wordt....


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 23-02-2009

Andre is helemaal de weg kwijt.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - andre - 23-02-2009

mindlight Wrote:Ik kan me de reactie op Haggie dan nog enigszins voorstellen, maar met een opmerking als "een hoop onzin" vraag ik me af waar Andre nog meer aan refereert, vandaar mijn vraag.
Sorry voor mijn late reactie. Ik bedoelde o.a. de opmerking van Haggie, maar ook opmerkingen als "ik neem die en die", terwijl zo'n opmerking geen enkele waarde heeft. Het is geen pokeren.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

andre Wrote:
mindlight Wrote:Ik kan me de reactie op Haggie dan nog enigszins voorstellen, maar met een opmerking als "een hoop onzin" vraag ik me af waar Andre nog meer aan refereert, vandaar mijn vraag.
Sorry voor mijn late reactie. Ik bedoelde o.a. de opmerking van Haggie, maar ook opmerkingen als "ik neem die en die", terwijl zo'n opmerking geen enkele waarde heeft. Het is geen pokeren.

Huh? Je neemt toch gewoon spelers? En sommigen strooien zand in de ogen, maar al mijn spelers waarvan ik zei dat ik ze zou nemen staan gewoon in m'n team hoor.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 23-02-2009

oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

Haggie Wrote:oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..

Huh? Robredo is niet out hoor.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2009

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Murray heeft trouwens alleen een beetje last van z'n enkel, dat is alles. Dagje rusten, beetje sparren tegen Clement/Schuettler en dan is hij weer helemaal fit.
Maar ja, met het oog op DC, IW en Miami...

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Murray zich gaat sparen voor de DC. Bovendien moet GB tegen de Oekraine (Stakhovsky) en we hebben net gezien dat hij dat ook op halve kracht afkan. :razz:
Het is in Schotland...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2009

andre Wrote:
mindlight Wrote:Ik kan me de reactie op Haggie dan nog enigszins voorstellen, maar met een opmerking als "een hoop onzin" vraag ik me af waar Andre nog meer aan refereert, vandaar mijn vraag.
Sorry voor mijn late reactie. Ik bedoelde o.a. de opmerking van Haggie, maar ook opmerkingen als "ik neem die en die", terwijl zo'n opmerking geen enkele waarde heeft. Het is geen pokeren.
Waarom niet?


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 23-02-2009

bellucci overleeft 4 bp =D>


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2009

Het zou trouwens leuk zijn als Devilder eens zou breaken...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

Serra gaat zoals verwacht Nieminen verslaan, onbegrijpelijk dat Nieminen 3x gekozen is...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 23-02-2009

mindlight Wrote:
Haggie Wrote:oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..

Huh? Robredo is niet out hoor.

Nog niet. Volgens Tampie stond er iets op MTF toch?


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..

Huh? Robredo is niet out hoor.

Nog niet. Volgens Tampie stond er iets op MTF toch?

Volgens mij is dat een Buurs-adept, die dacht, zo'n leuk grapje moet ik kunnen kopieren, heb het niet kunnen vinden op MTF iig.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Haggie - 23-02-2009

mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..

Huh? Robredo is niet out hoor.

Nog niet. Volgens Tampie stond er iets op MTF toch?

Volgens mij is dat een Buurs-adept, die dacht, zo'n leuk grapje moet ik kunnen kopieren, heb het niet kunnen vinden op MTF iig.

Dan heb ik niets gezegd.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Overdune - 23-02-2009

Maar het is natuurlijk wel zeer waarschijnlijk dat Robredo het een weekje rustig aan gaat doen. Net als Acasuso trouwens.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2009

Acasuso staat wel op de OOP om te dubbelen, dat is kut, dat had ik nl niet gezien.

Mijn enige echte twijfel was Acasuso of RRH en Baghdatis...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

Dat lijkt me ook, maar ik vind grappen over terugtrekkingen etc. echt niet cool. Als je zo moet winnen ben je geen knip voor de neus waard.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 23-02-2009

Ferrer mijn troef deze week. Kohl 16x gekozen wordt de wedstrijd voor mij.
Belucci mag er zeker af! Wint alleen challengers en zeker geen 500...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kuiper - 23-02-2009

Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..

Huh? Robredo is niet out hoor.

Nog niet. Volgens Tampie stond er iets op MTF toch?

Ik heb ook wel iets gezien. Maar dat zijn ook maar meningen en veronderstellingen van tennisliefhebbers.



Re: Acapulco Entry List/Fact Sheet (updated February 20, 2009)

--------------------------------------------------------------------------------

Maybe Robredo is OUT


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:oke. Had hier maar beetje gekeken, dan wist je dat Robredo OUT was..

Huh? Robredo is niet out hoor.

Nog niet. Volgens Tampie stond er iets op MTF toch?

Ik heb ook wel iets gezien. Maar dat zijn ook maar meningen en veronderstellingen van tennisliefhebbers.



Re: Acapulco Entry List/Fact Sheet (updated February 20, 2009)

--------------------------------------------------------------------------------

Maybe Robredo is OUT

Dat was een reactie omdat Kim ineens opdook in het schema. (wat weer afkwam van het quali schema van Delray Beach), oud nieuws.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - mindlight - 23-02-2009

mindlight Wrote:Serra gaat zoals verwacht Nieminen verslaan, onbegrijpelijk dat Nieminen 3x gekozen is...

Wat een knuppel ben ik toch ook, te vroeg...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Overdune - 23-02-2009

mindlight Wrote:Dat lijkt me ook, maar ik vind grappen over terugtrekkingen etc. echt niet cool. Als je zo moet winnen ben je geen knip voor de neus waard.

Normaal zou ik wel weten wat er speelt, maar ik heb nu helaas wat minder tijd om alles te checken en als je dan zoiets leest 3 min voor de deadline dan is dat erg irritant idd.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - andre - 23-02-2009

Haggie Wrote:Andre is helemaal de weg kwijt.
Dat lees ik hier bijna elke week. En jullie hebben nog gelijk ook, ik ben niet zo tevreden over verschillende keuzes. Het niet nemen van Kohlschreiber deze week b.v., over het hoofd gezien. Robredo vond ik met de mij beschikbare informatie geen slechte keuze. Als ik deze draad eerder gelezen had, had ik hem waarschijnlijk niet genomen, maar ach.
Ondanks mijn slechte keuzes sta ik er nog niet heel slecht voor, maar het is elke week in mijn prutsteam één speler die me redt. Bij de AO Federer, in Rotterdam Murray en vorige week Stepanek. Wie zal zich deze week door het toernooi mazzelen en een hoop punten opleveren?


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2009

Een grapje kan op zich nog, en een beetje provoceren ook, maar dan die post dat ie jou ge-PMd zou hebben :crazy:


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - buurs - 23-02-2009

Ad Wim Wrote:Een grapje kan op zich nog, en een beetje provoceren ook, maar dan die post dat ie jou ge-PMd zou hebben :crazy:

ik heb hem een pm gestuurd.


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 23-02-2009

wie was deze lolbroek?


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - kooltje - 23-02-2009

Rus eerste set eraf...dat moet beter


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Ad Wim - 23-02-2009

andre Wrote:
Haggie Wrote:Andre is helemaal de weg kwijt.
Dat lees ik hier bijna elke week. En jullie hebben nog gelijk ook, ik ben niet zo tevreden over verschillende keuzes. Het niet nemen van Kohlschreiber deze week b.v., over het hoofd gezien. Robredo vond ik met de mij beschikbare informatie geen slechte keuze. Als ik deze draad eerder gelezen had, had ik hem waarschijnlijk niet genomen, maar ach.
Ondanks mijn slechte keuzes sta ik er nog niet heel slecht voor, maar het is elke week in mijn prutsteam één speler die me redt. Bij de AO Federer, in Rotterdam Murray en vorige week Stepanek. Wie zal zich deze week door het toernooi mazzelen en een hoop punten opleveren?
Had het mbt Robredo uitgemaakt wat men op het forum had gepost? Jij zou als ervaren manager toch beter moeten weten...


Re: Dubai / Acapulco / Delray Beach - Overdune - 23-02-2009

Ad Wim Wrote:Een grapje kan op zich nog, en een beetje provoceren ook, maar dan die post dat ie jou ge-PMd zou hebben :crazy:

Hij had me ook ge-pmd, maar met de mededeling dat het een grapje was. Ondertussen was ik als een dolle aan het googelen, omdat het me niet zou verbazen als Almagro idd had afgezegd.