The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(ot) Vliegtuig neergestort - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (ot) Vliegtuig neergestort (/showthread.php?tid=4319) Pages:
1
2
|
(ot) Vliegtuig neergestort - Davydoff - 25-02-2009 Er is een vliegtuig met niet meer dan 250 mensen aan boord gecrashed op Schiphol. Het Turkse toestel is gecrashed vlakbij landingsbaan vijf. Informatie over slachtoffer is nog niet bekend. Later meer. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Davydoff - 25-02-2009 SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet. Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 135 passagiers en in drie stukken naast de Polderbaan, niet in brand. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 ![]() Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Haggie - 25-02-2009 Passagiers stappen uit het vliegtuig.. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://stream.rtvnh.nl/RNH/">http://stream.rtvnh.nl/RNH/</a><!-- m --> Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Haggie Wrote:Passagiers stappen uit het vliegtuig.. You know it's so ! Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Toestel ligt aan de andere kant van de A9 ( dus niet aan de kant van Polderbaan). Komen veel mensen uit. Zowel lopend als kruipend als met hulp op een brancard. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Davydoff - 25-02-2009 ![]() Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Ze hebben het nu over 1 dode en 20 gewonden. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Het is voorjaarsvakantie dus er zullen wel veel spotters geweest zijn, misschien dat we later dus nog live beelden krijgen van de crash. Zoals het er nu naar uitziet zijn er gelukkig veel overlevenden. Ik ga maar weer eens aan het werk............. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Treesong - 25-02-2009 Ik schrok me de tyfus... vrienden van me komen nu ongeveer terug uit Zuid-Afrika :eeeek: Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Treesong Wrote:Ik schrok me de tyfus... vrienden van me komen nu ongeveer terug uit Zuid-Afrika :eeeek: Vlogen ze via Turkije dan? Er was al vanaf het allereerste begin duidelijk dat het een Turks vliegtuig was. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - gittermaster - 25-02-2009 ik reed er vanmorgen langs op weg naar rotjeknor, maar had niets gezien. Mazzel dat ie in t weiland gecrashed is, 2 kilometer van Badhoevedorp ongeveer Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Davydoff - 25-02-2009 ![]() Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Ze hebben het nu toch over 4 a 5 doden.............. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Treesong - 25-02-2009 Bumme Wrote:Treesong Wrote:Ik schrok me de tyfus... vrienden van me komen nu ongeveer terug uit Zuid-Afrika :eeeek: De kop zegt: Vliegtuig neergestort :| Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Riekki - 25-02-2009 zondag en maandag moet ik weer vliegen.....daar word ik niet vrolijk van :roll: Re: (ot) Vliegtuig neergestort - gittermaster - 25-02-2009 dat snap ik Riek, maar statistisch gezien.... Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Mukkus - 25-02-2009 Bumme Wrote:Ze hebben het nu toch over 4 a 5 doden.............. Inmiddels 7. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Riekki - 25-02-2009 gittermaster Wrote:dat snap ik Riek, maar statistisch gezien.... Naja scheelt dat als we neerstorten ik in goed gezelschap ben van oa. NERD, Basement Jaxx, Mr. Oizo, Paul Oakenfold en nog wat van dat pleps Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 gittermaster Wrote:dat snap ik Riek, maar statistisch gezien.... ......komen vliegtuigongelukken altijd met drie op rij en dan weer een hele tijd niets. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Amor Fati - 25-02-2009 Mukkus Wrote:Bumme Wrote:Ze hebben het nu toch over 4 a 5 doden.............. En nu 9 Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bakke - 25-02-2009 Live verslag NOS nu. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Bumme - 25-02-2009 Om te zien waar de andere vliegtuigen gaan vallen: http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index.php Re: (ot) Vliegtuig neergestort - gittermaster - 25-02-2009 hmm, volgens die kaart ligt schiphol in Denemarken.. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Winstonicus - 25-02-2009 ja tis wat, ben benieuwd of er live beelden zijn van de crash, En natuurlijk wat is de oorzaak van deze ramp. er zijn geruchten dat er geen kerosine meer was, en ook dat beide motoren stuk zijn gegaan op at5 zeggen ze dat "de meiden van halal" er in hebben gezeten ff afwachten dus wat er nog komen gaat. Re: (ot) Vliegtuig neergestort - waf - 25-02-2009 Winstonicus Wrote:ja tis wat, ben benieuwd of er live beelden zijn van de crash, dat verklaart wel dat het niet in de fik vloog. Quote:Ooggetuigen: Het was een enorme klap Re: (ot) Vliegtuig neergestort - waf - 25-02-2009 Winstonicus Wrote:op at5 zeggen ze dat "de meiden van halal" er in hebben gezeten Quote:Westbroek mist vlucht, meiden Halal ongedeerd Re: (ot) Vliegtuig neergestort - Winstonicus - 25-02-2009 waf Wrote:[De klap was enorm. ,,Met een plaf kwam het vliegtuig neer. Meteen brak de cockpit af en maakte een paar saltoââ¬â¢s. Ik dacht nog: die piloten zullen hier wel flink onder te lijden hebben. Het vliegtuig gleed zoââ¬â¢n honderd meter door. Brokstukken, motoren en bagage vlogen in het rond. Misschien waren er zelfs mensen bij. We hadden de auto langs de kant gezet en zagen passagiers als een stel wezenlozen door het weiland zwalken. Na een minuut of twintig kwamen de ambulances en politieautoââ¬â¢s. Ik was verbluft. Bizar dit.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ Dit wordt niet gemeld op tv. en hoe het er uitziet lijkt het er niet op dat dit vliegtuig wat koprollen heeft gemaakt |