The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(ot) Vliegtuig neergestort
#1
Er is een vliegtuig met niet meer dan 250 mensen aan boord gecrashed op Schiphol. Het Turkse toestel is gecrashed vlakbij landingsbaan vijf.

Informatie over slachtoffer is nog niet bekend. Later meer.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
SCHIPHOL Langs de A9 is woensdagochtend tussen het Rotterpolderplein en Schiphol een vliegtuig van een Turkse maatschappij neergestort. Het lijkt erop dat het passagiersvliegtuig de Polderbaan net niet heeft kunnen bereiken. Het vliegtuig ligt in tweëen, maar brand niet.

Alle hulpdiensten zijn met groot materieel ter plaatse. Over eventuele slachtoffers is nog niets bekend.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#3
135 passagiers en in drie stukken naast de Polderbaan, niet in brand.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
[Image: m1bzv6laxwxt.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Passagiers stappen uit het vliegtuig..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://stream.rtvnh.nl/RNH/">http://stream.rtvnh.nl/RNH/</a><!-- m -->
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Haggie Wrote:Passagiers stappen uit het vliegtuig..

You know it's so !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
Toestel ligt aan de andere kant van de A9 ( dus niet aan de kant van Polderbaan). Komen veel mensen uit. Zowel lopend als kruipend als met hulp op een brancard.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
[Image: Boeing_737_Turkish__199133b.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Ze hebben het nu over 1 dode en 20 gewonden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
Het is voorjaarsvakantie dus er zullen wel veel spotters geweest zijn, misschien dat we later dus nog live beelden krijgen van de crash.
Zoals het er nu naar uitziet zijn er gelukkig veel overlevenden.

Ik ga maar weer eens aan het werk.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Ik schrok me de tyfus... vrienden van me komen nu ongeveer terug uit Zuid-Afrika :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Treesong Wrote:Ik schrok me de tyfus... vrienden van me komen nu ongeveer terug uit Zuid-Afrika :eeeek:

Vlogen ze via Turkije dan? Er was al vanaf het allereerste begin duidelijk dat het een Turks vliegtuig was.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
ik reed er vanmorgen langs op weg naar rotjeknor, maar had niets gezien. Mazzel dat ie in t weiland gecrashed is, 2 kilometer van Badhoevedorp ongeveer
The great old Ludwig von...
Reply
#15
[Image: 090225_1_anp_img-250209-175.onlineBild.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#16
Ze hebben het nu toch over 4 a 5 doden..............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:Ik schrok me de tyfus... vrienden van me komen nu ongeveer terug uit Zuid-Afrika :eeeek:

Vlogen ze via Turkije dan? Er was al vanaf het allereerste begin duidelijk dat het een Turks vliegtuig was.

De kop zegt: Vliegtuig neergestort :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
zondag en maandag moet ik weer vliegen.....daar word ik niet vrolijk van :roll:
Make tea, not war
Reply
#19
dat snap ik Riek, maar statistisch gezien....
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Bumme Wrote:Ze hebben het nu toch over 4 a 5 doden..............

Inmiddels 7.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
gittermaster Wrote:dat snap ik Riek, maar statistisch gezien....

Naja scheelt dat als we neerstorten ik in goed gezelschap ben van oa. NERD, Basement Jaxx, Mr. Oizo, Paul Oakenfold en nog wat van dat pleps
Make tea, not war
Reply
#22
gittermaster Wrote:dat snap ik Riek, maar statistisch gezien....

......komen vliegtuigongelukken altijd met drie op rij en dan weer een hele tijd niets.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
Mukkus Wrote:
Bumme Wrote:Ze hebben het nu toch over 4 a 5 doden..............

Inmiddels 7.

En nu 9
Mijn gras is groener
Reply
#24
Live verslag NOS nu.
Reply
#25
Om te zien waar de andere vliegtuigen gaan vallen: http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index.php
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#26
hmm, volgens die kaart ligt schiphol in Denemarken..
The great old Ludwig von...
Reply
#27
ja tis wat, ben benieuwd of er live beelden zijn van de crash,
En natuurlijk wat is de oorzaak van deze ramp. er zijn geruchten dat er geen kerosine meer was, en ook dat beide motoren stuk zijn gegaan

op at5 zeggen ze dat "de meiden van halal" er in hebben gezeten
ff afwachten dus wat er nog komen gaat.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#28
Winstonicus Wrote:ja tis wat, ben benieuwd of er live beelden zijn van de crash,
En natuurlijk wat is de oorzaak van deze ramp. er zijn geruchten dat er geen kerosine meer was, en ook dat beide motoren stuk zijn gegaan

dat verklaart wel dat het niet in de fik vloog.


Quote:Ooggetuigen: Het was een enorme klap
AMSTERDAM - Omwonenden van de Polderbaan op Schiphol hoorden vanmorgen rond half elf een enorme klap. In eerste instantie dachten veel mensen aan een groot verkeersongeval op de nabijgelegen A9

Ambulances rijden af en aan met gewonden. FOTO ANP
,,Wat een klap,’’ vertelt bewoonster J. Prins uit Vijfhuizen. ,,Ik dacht aan een ongeluk op de A9, maar het bleek een vliegtuig te zijn. Erna was het alleen nog maar piep-piep-piep van de alle alarmdiensten en sirenes. Alles rijdt af en aan.’’

Bij agrariër C. Roodenburg in Zwanenburg liggen vijf á zes gewonden in de schuur vol landbouwmachines. ,,Ik denk om te stabiliseren. Ik hoorde een klap en ik dacht dat het een auto-ongeluk was. Toen zag ik een vliegtuig liggen op 300 meter van mijn schuur in het weiland.’’

Hoewel hij graag zijn schuur ter beschikking stelt, is de boer kritisch over de hulpverlening. ,,Alle politiemensen komen alleen maar kijken. Ze lopen elkaar in de weg. Ik heb nog nooit zo’n zootje ongeregeld gezien. Ik denk dat er vrij veel doden zijn gevallen. Ik hoorde iemand van het reddingsteam zeggen: er zijn geen overlevenden meer in het vliegtuig.’’ Ooggetuige Martin Bomers reed met zijn vrouw over de snelweg A9 en zag een vliegtuig in een hoek van 45 graden in de lucht hangen. ,,Dat gaat niet gaat, zeiden we tegen elkaar. De neus maakte een schok omhoog en zakte toen als een baksteen naar beneden.’’

De klap was enorm. ,,Met een plaf kwam het vliegtuig neer. Meteen brak de cockpit af en maakte een paar salto’s. Ik dacht nog: die piloten zullen hier wel flink onder te lijden hebben. Het vliegtuig gleed zo’n honderd meter door. Brokstukken, motoren en bagage vlogen in het rond. Misschien waren er zelfs mensen bij. We hadden de auto langs de kant gezet en zagen passagiers als een stel wezenlozen door het weiland zwalken. Na een minuut of twintig kwamen de ambulances en politieauto’s. Ik was verbluft. Bizar dit.’’

Ter plaatse van het ongeluk spelen zich hartverscheurende taferelen af. De plek van de crash is erg drassig. Twee landbouwtrekkers worden gebruikt om gewonden over de drassige akker af te voeren.

,,Ik heb mensen gezien van wie ook het hoofd was afgedekt op het brancard. Mensen in folie ingepakt,’’ vertelt ooggetuige Milo Tolmeijer. ,,In de polder lagen mensen op de grond tussen de brokstukken. Passagiers zijn in shock. De mensen die niet gewond waren staan in paniek te bellen.’’

Volgens verslaggevers per plaatse liggen In het veld liggen minimaal vijf lichamen bedekt met lakens. Van paniek is geen sprake. Op diverse plekken zijn team hulpverleners actief. Uit alle richtingen rijden hulpverleners af en aan.
Reply
#29
Winstonicus Wrote:op at5 zeggen ze dat "de meiden van halal" er in hebben gezeten
ff afwachten dus wat er nog komen gaat.

Quote:Westbroek mist vlucht, meiden Halal ongedeerd

Hajar Alariachi (midden) en Jihad Alariachi (rechts), twee van de Meiden van Halal, zaten in het gecrashte vliegtuig, maar zijn ongedeerd.

update
AMSTERDAM - Zanger Henk Westbroek heeft de rampvlucht van Turkish Airlines gemist die woensdagochtend bij Schiphol neerstortte. Dit meldt de website van Spits.

Jihad en Hajar Alariachi, twee Meiden van Halal, zaten wel in het gecrashte vliegtuig van Turkish Airlines. Ze bleven allebei ongedeerd, maar zijn voor de zekerheid per ambulance afgevoerd.

Westbroek miste het vliegtuig omdat hij 'niet houdt van vroeg opstaan'. Hij betaalde 70 euro extra om 's middags te kunnen vliegen. Hierdoor zat hij niet in de vlucht die vandaag naast de Polderbaan terechtkwam.

"Vooralsnog heb ik geen vertraging en ga ik om half twee gewoon richting Amsterdam'', aldus Westbroek. Hij meldt dat het rustig is op de luchthaven in Istanbul. "Er lijkt hier niets aan de hand en er wordt niets gecommuniceerd.''
Reply
#30
waf Wrote:[De klap was enorm. ,,Met een plaf kwam het vliegtuig neer. Meteen brak de cockpit af en maakte een paar salto’s. Ik dacht nog: die piloten zullen hier wel flink onder te lijden hebben. Het vliegtuig gleed zo’n honderd meter door. Brokstukken, motoren en bagage vlogen in het rond. Misschien waren er zelfs mensen bij. We hadden de auto langs de kant gezet en zagen passagiers als een stel wezenlozen door het weiland zwalken. Na een minuut of twintig kwamen de ambulances en politieauto’s. Ik was verbluft. Bizar dit.’’

Dit wordt niet gemeld op tv. en hoe het er uitziet lijkt het er niet op dat dit vliegtuig wat koprollen heeft gemaakt
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply


Forum Jump: