The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Stappen Amsterdam - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Stappen Amsterdam (/showthread.php?tid=4488)

Pages: 1 2

Stappen Amsterdam - Ekslem - 22-04-2009

Wat zijn tegenwoordig de leuke tenten in Amsterdam om een avondje goed door te halen? Beginnen in een kroegje en daarna discootje ofzo

Rembrandtplein, Leidseplein??

Re: Stappen Amsterdam - gittermaster - 22-04-2009

kroegen moet je of in de jordaan zijn of in de pijp... Discootje of club is echt afhankelijk van je smaak. Op Rembrandplein heb je club 20, naast Escape, is wat kleiner en lekkere dance muziek. Maar wat wil je dan precies? Kleine Arena vind ik wel oke, heeft niets met Ajax te maken overigens Wink

Re: Stappen Amsterdam - Davydoff - 23-04-2009

Eerst een biertje pakken bij ter Brugge. Misschien kom je dan Treesong nog tegen. En daarna heb je genoeg keuzes.

Hotel Arena is wel geinig op vrijdagavond. 80's Verantwoord.

Je kan ook gaan Gemengd Zwemmen op zaterdagavond in de Melkweg.

Re: Stappen Amsterdam - Bumme - 23-04-2009

Eeerst Barca op Heinekenplein, daarna naar Werck ( Bij Anne Frankhuis) en Lola's.
Als je dan echt bijna af bent kan je nog even aapjes kijken in Cooldown of Surprise Bar.

Re: Stappen Amsterdam - Treesong - 23-04-2009

Bumme Wrote:Eeerst Barca op Heinekenplein, daarna naar Werck ( Bij Anne Frankhuis)

Ik denk dat Ekslem z'n wandelschoenen thuislaat :wink:

Tja, hangt helemaal van je smaak af. Leidseplein: Je kunt beginnen met een stevige hap en een Belgiese pint in de Zotte, daarna even een rondje Marco van Bastenplein ( :razzSmile - bevroren pullen zuipen met een potje pool en liveband in de Waterhole bijvoorbeeld - dan holadijee naar de Bastille en afpilzen in de Bubbles, de Weber (of 1 van Bumme's suggesties). Als je BN'ers wil spotten, kun je een poging wagen de Jimmy Woo in te komen, live bluesrock in Bourbon Street, goeie whiskey zuipen in de L & B etc.

In de Pijp zitten veel leuke kroegen, maar als je echt wil doorhalen kun je beter bij het Leidseplein in de buurt blijven.

(Eenzelfde soort route bestaat voor het Rembrandtplein trouwens, maar dat mag iemand anders doen :wink: )

Re: Stappen Amsterdam - Legion - 23-04-2009

Ekslem is volgens mij meer een type voor Jantje's Verjaardag

Re: Stappen Amsterdam - gittermaster - 23-04-2009

is t wel voor eksie? Of gaat zn vrouwtje misschine gewoon een weekendje naar Amsterdam?
In dat geval... cafe t nestje, vanaf uurtje of 01:00 op de Kennedylaan, prima vertoeven...

Re: Stappen Amsterdam - gittermaster - 23-04-2009

als ze hip wilt...
inderdaad Jimmy Woo of Suzy Wong oid

Re: Stappen Amsterdam - Ekslem - 23-04-2009

:8:

Re: Stappen Amsterdam - Bumme - 23-04-2009

gittermaster Wrote:is t wel voor eksie? Of gaat zn vrouwtje misschine gewoon een weekendje naar Amsterdam?
In dat geval... cafe t nestje, vanaf uurtje of 01:00 op de Kennedylaan, prima vertoeven...

Scheenbeschermers meenemen?

Re: Stappen Amsterdam - Treesong - 23-04-2009

En in de vooravond natuurlijk een vorkje prikken bij de nieuwste BN'er hotspot café George. Als je daar tegen acht uur 's avonds een bom op flikkert, kunnen ze meteen Goeie Tijden, Slechte Tijden van de buis halen :razz:

Re: Stappen Amsterdam - Davydoff - 23-04-2009

Of je gaat naar de huiskamer club: De Nieuwe Anita :!:

Re: Stappen Amsterdam - Ad Wim - 23-04-2009

Op het Rembrandt- of Leidseplein zou ik de kroegen sowieso niet doen. Om het Leidseplein zit wel wat, Weber, Zotte, L&B, en dan kun je vervolgens doorhalen in Club Up, De Kring of Sugar Factory. Dat zijn echt drie leuke, relaxte tenten. Gemengd Zwemmen in de Melkweg zou ik niet doen, beetje jong over het algemeen.

Maar in de Pijp zitten ook heel veel leuke kroegen, zeker leuk met dit weer, maar daar kun je dan weer moeilijk doorhalen. Je kunt wel gewoon een taxi nemen richting Rembrandtplein en daar Studio 80 pakken, erg leuke (nieuwe) tent.

90's Now! in Hotel Arena is ook wel geinig, maar dat ligt overal uit de buurt. En dat is ook maar 1x in de maand, en je moet er wel van houden.

Re: Stappen Amsterdam - Adder - 24-04-2009

en de wallen?
( ik ben zelf al heel lang niet meer wezen stappen, dus ik heb geen idee)

Re: Stappen Amsterdam - Mukkus - 24-04-2009

Adder Wrote:en de wallen?

Bestaat de 'Old Sailor' nog? Hakkuh

Re: Stappen Amsterdam - Berend Botje - 24-04-2009

Die heeft hij de volgende dag onder zijn ogen.

Re: Stappen Amsterdam - Davydoff - 24-04-2009

( ik ben zelf al heel lang niet meer wezen stappen, dus ik heb geen idee)

Karaokebar Casablanca (Zeedijk) kan ie heen gaan. Kan ie samen met Wilfred Genee een liedje zingen.

Re: Stappen Amsterdam - kooltje - 27-04-2009

Woensdag ben ik van de partij in amsterdam....
Donderdag uiteraard ook

Re: Stappen Amsterdam - Ad Wim - 27-04-2009

Neeeeeeeeeee, heb je geen eigen stad om het in te vieren?

Re: Stappen Amsterdam - kooltje - 27-04-2009

Das ook mijn eigen stad...
Almere ook leuk...Maar Amsterdam uiteraard stukje extra...

Re: Stappen Amsterdam - Gerben Zonderland - 27-04-2009

kooltje Wrote:Das ook mijn eigen stad...
Almere ook leuk...Maar Amsterdam uiteraard stukje extra...

Wat is er in hemelsnaam dan leuk aan/in Almere?

Re: Stappen Amsterdam - Amor Fati - 27-04-2009

Almere mag wat mij betreft weer afdalen naar de (Zuider)zeebodem. Heel Flevoland overigens

Re: Stappen Amsterdam - Treesong - 27-04-2009

Amor Fati Wrote:Heel Flevoland overigens

Ook Walibi World? :cry:

Re: Stappen Amsterdam - Berend Botje - 27-04-2009

Amor Fati Wrote:Almere mag wat mij betreft weer afdalen naar de (Zuider)zeebodem. Heel Flevoland overigens

Dat kan niet, Almere en Flevoland liggen al op de zeebodem. Alleen is de zee er niet meer.

Re: Stappen Amsterdam - Amor Fati - 27-04-2009

Treesong Wrote:

Dat wordt gewoon een leuk waterattractiepark Wink

Re: Stappen Amsterdam - waf - 28-04-2009

Ad Wim Wrote:Neeeeeeeeeee, heb je geen eigen stad om het in te vieren?

ben jij wel een amsterdommer dan?

Re: Stappen Amsterdam - Ad Wim - 28-04-2009

Als je het zo wilt noemen, ja.

Re: Stappen Amsterdam - Ekslem - 28-04-2009

Treesong Wrote:

Lowlands \Big Grin/

Re: Stappen Amsterdam - waf - 28-04-2009

Ad Wim Wrote:Als je het zo wilt noemen, ja.

ik wil het pas zo noemen als je daar geboren en getogen bent. niet als je daar louter woont om te studeren.

Re: Stappen Amsterdam - Treesong - 28-04-2009

waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Als je het zo wilt noemen, ja.

ik wil het pas zo noemen als je daar geboren en getogen bent. niet als je daar louter woont om te studeren.

Ik heb 75% van mijn leven in A'dam gewoond, mag ik het dan ook zo noemen? 8-[