The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stappen Amsterdam
#1
Wat zijn tegenwoordig de leuke tenten in Amsterdam om een avondje goed door te halen? Beginnen in een kroegje en daarna discootje ofzo

Rembrandtplein, Leidseplein??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
kroegen moet je of in de jordaan zijn of in de pijp... Discootje of club is echt afhankelijk van je smaak. Op Rembrandplein heb je club 20, naast Escape, is wat kleiner en lekkere dance muziek. Maar wat wil je dan precies? Kleine Arena vind ik wel oke, heeft niets met Ajax te maken overigens Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Eerst een biertje pakken bij ter Brugge. Misschien kom je dan Treesong nog tegen. En daarna heb je genoeg keuzes.

Hotel Arena is wel geinig op vrijdagavond. 80's Verantwoord.

Je kan ook gaan Gemengd Zwemmen op zaterdagavond in de Melkweg.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
Eeerst Barca op Heinekenplein, daarna naar Werck ( Bij Anne Frankhuis) en Lola's.
Als je dan echt bijna af bent kan je nog even aapjes kijken in Cooldown of Surprise Bar.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
Bumme Wrote:Eeerst Barca op Heinekenplein, daarna naar Werck ( Bij Anne Frankhuis)

Ik denk dat Ekslem z'n wandelschoenen thuislaat :wink:

Tja, hangt helemaal van je smaak af. Leidseplein: Je kunt beginnen met een stevige hap en een Belgiese pint in de Zotte, daarna even een rondje Marco van Bastenplein ( :razzSmile - bevroren pullen zuipen met een potje pool en liveband in de Waterhole bijvoorbeeld - dan holadijee naar de Bastille en afpilzen in de Bubbles, de Weber (of 1 van Bumme's suggesties). Als je BN'ers wil spotten, kun je een poging wagen de Jimmy Woo in te komen, live bluesrock in Bourbon Street, goeie whiskey zuipen in de L & B etc.

In de Pijp zitten veel leuke kroegen, maar als je echt wil doorhalen kun je beter bij het Leidseplein in de buurt blijven.

(Eenzelfde soort route bestaat voor het Rembrandtplein trouwens, maar dat mag iemand anders doen :wink: )
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Ekslem is volgens mij meer een type voor Jantje's Verjaardag
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#7
is t wel voor eksie? Of gaat zn vrouwtje misschine gewoon een weekendje naar Amsterdam?
In dat geval... cafe t nestje, vanaf uurtje of 01:00 op de Kennedylaan, prima vertoeven...
The great old Ludwig von...
Reply
#8
als ze hip wilt...
inderdaad Jimmy Woo of Suzy Wong oid
The great old Ludwig von...
Reply
#9
:8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
gittermaster Wrote:is t wel voor eksie? Of gaat zn vrouwtje misschine gewoon een weekendje naar Amsterdam?
In dat geval... cafe t nestje, vanaf uurtje of 01:00 op de Kennedylaan, prima vertoeven...

Scheenbeschermers meenemen?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
En in de vooravond natuurlijk een vorkje prikken bij de nieuwste BN'er hotspot café George. Als je daar tegen acht uur 's avonds een bom op flikkert, kunnen ze meteen Goeie Tijden, Slechte Tijden van de buis halen :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#12
Of je gaat naar de huiskamer club: De Nieuwe Anita :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#13
Op het Rembrandt- of Leidseplein zou ik de kroegen sowieso niet doen. Om het Leidseplein zit wel wat, Weber, Zotte, L&B, en dan kun je vervolgens doorhalen in Club Up, De Kring of Sugar Factory. Dat zijn echt drie leuke, relaxte tenten. Gemengd Zwemmen in de Melkweg zou ik niet doen, beetje jong over het algemeen.

Maar in de Pijp zitten ook heel veel leuke kroegen, zeker leuk met dit weer, maar daar kun je dan weer moeilijk doorhalen. Je kunt wel gewoon een taxi nemen richting Rembrandtplein en daar Studio 80 pakken, erg leuke (nieuwe) tent.

90's Now! in Hotel Arena is ook wel geinig, maar dat ligt overal uit de buurt. En dat is ook maar 1x in de maand, en je moet er wel van houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
en de wallen?
( ik ben zelf al heel lang niet meer wezen stappen, dus ik heb geen idee)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
Adder Wrote:en de wallen?

Bestaat de 'Old Sailor' nog? Hakkuh
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#16
Adder Wrote:en de wallen?

Die heeft hij de volgende dag onder zijn ogen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#17
Adder Wrote:en de wallen?
( ik ben zelf al heel lang niet meer wezen stappen, dus ik heb geen idee)

Karaokebar Casablanca (Zeedijk) kan ie heen gaan. Kan ie samen met Wilfred Genee een liedje zingen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#18
Woensdag ben ik van de partij in amsterdam....
Donderdag uiteraard ook
Reply
#19
Neeeeeeeeeee, heb je geen eigen stad om het in te vieren?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Das ook mijn eigen stad...
Almere ook leuk...Maar Amsterdam uiteraard stukje extra...
Reply
#21
kooltje Wrote:Das ook mijn eigen stad...
Almere ook leuk...Maar Amsterdam uiteraard stukje extra...

Wat is er in hemelsnaam dan leuk aan/in Almere?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Almere mag wat mij betreft weer afdalen naar de (Zuider)zeebodem. Heel Flevoland overigens
Mijn gras is groener
Reply
#23
Amor Fati Wrote:Heel Flevoland overigens

Ook Walibi World? :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#24
Amor Fati Wrote:Almere mag wat mij betreft weer afdalen naar de (Zuider)zeebodem. Heel Flevoland overigens

Dat kan niet, Almere en Flevoland liggen al op de zeebodem. Alleen is de zee er niet meer.
May The Schwartz Be With You
Reply
#25
Treesong Wrote:
Amor Fati Wrote:Heel Flevoland overigens

Ook Walibi World? :cry:

Dat wordt gewoon een leuk waterattractiepark Wink
Mijn gras is groener
Reply
#26
Ad Wim Wrote:Neeeeeeeeeee, heb je geen eigen stad om het in te vieren?

ben jij wel een amsterdommer dan?
Reply
#27
Als je het zo wilt noemen, ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Treesong Wrote:
Amor Fati Wrote:Heel Flevoland overigens

Ook Walibi World? :cry:

Lowlands \Big Grin/
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Als je het zo wilt noemen, ja.

ik wil het pas zo noemen als je daar geboren en getogen bent. niet als je daar louter woont om te studeren.
Reply
#30
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Als je het zo wilt noemen, ja.

ik wil het pas zo noemen als je daar geboren en getogen bent. niet als je daar louter woont om te studeren.

Ik heb 75% van mijn leven in A'dam gewoond, mag ik het dan ook zo noemen? 8-[
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: