The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Taalergernissen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Taalergernissen (/showthread.php?tid=45)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Treesong - 24-10-2006

Het zijn dan ook VROUWEN Adriaan


- Ad Wim - 24-10-2006

Jaaaaaa opa :^o


- Treesong - 24-10-2006

Jij vindt Pamela Anderson natuurlijk wel een lekker wijf


- Ad Wim - 24-10-2006

Neuh, doe mij deze maar:

[Image: tIDA1iRTkR.jpg]

[Image: Untitled-1.jpg]


- Treesong - 24-10-2006

Ja precies, rukkie-rukkie meisjes


- Bocaloca - 24-10-2006

gatverdamme, Ada heeft geen smaak


- Gerben Zonderland - 24-10-2006

Ik vind die rooie eigenlijk het acceptabelst, zowel lichamelijk als qua leveninstelling:

[Image: ProfileAnnaMarie.jpg]

Quote:“Ik vind alles prima, ben spontaan en ik houd ervan mijn grenzen te verleggen. En ik vind mijn sproetjes leuk.”

"Ik trek vaak gekke bekken en kan ook hard lachen om ontzettend flauwe grappen. Ik ben een beetje gek; zo'n type dat op de bar gaat dansen. En ik drink elke dag een pak granaat-appelsap leeg."

=D>


- Bocaloca - 24-10-2006

ziet er toch nie uit :|


- Treesong - 24-10-2006

En tis een tapijtlikster


- EJR - 24-10-2006

Treesong Wrote:http://www.rtl.nl/reality/hollandsnexttopmodel

en dan op sylvia klikken

Quote:

Naam: Sylvia
Leeftijd: 20 jaar
Woonplaats: Rotterdam

Motivatie:
“Ik kan er lekker veel geld mee verdienen cry en ben dol op fashion. Ik ben al een tijd model en vaak in het buitenland geweest voor verschillende fotoshoots.”

Model:
“Omdat er lekker veel geld mee te verdienen valt. cry cry Bovendien ben ik dol op fashion.”


Pluspunten:
“Ik ben niet op mijn mondje gevallen; ik heb een duidelijke eigen mening. En wat uiterlijk betreft denk ik dat de combinatie van blauwe ogen en donker haar mijn sterke punt is.” cry cry cry


Onzeker:
“Ja, over iets aan mijn uiterlijk. Maar ik ga niet zeggen wat, want dan maak ik slapende honden wakker.” GEEN TIETUHHH!!!! :razz:


Liefde:
“Ik ben al vijf jaar samen met mijn vriend Patrick. De afgelopen jaren was ik veel op reis voor modellenwerk en toen zijn er van beide kanten dingen gebeurd. Maar nu is het weer helemaal goed.” Puke


Typisch Sylvia:
“Ik ben graag aan het woord, en ik ben een enorme flapuit, daar moet ik in het huis wel op gaan letten. Ook ben ik verslaafd aan lipgloss: ik blijf smeren.”

Bron: Glamour en RTL Persdienst



- Marshall - 24-10-2006

Hulde voor de toevoeging EJR!

De oppervlakkigheid van dit soort shows trekt toch standaard hetzelfde soort types aan? Qua uiterlijk zijn het imo allemaal magere latten die eens flink bijgevoerd moeten worden... Enkel Sanne en Kathlijn hebben enigszins iets wat op aantrekkelijkheid lijkt...


- Treesong - 24-10-2006

Het ergste van die show was natuurlijk Yfke "Don't give up your day job" Vertiefke... :roll:


- Marshall - 24-10-2006

Blijkbaar heb je er vaker naar gekeken dan ik Treesong, vertel eens.....?


- Berend Botje - 24-10-2006

Is het heel erg als ik geen idee heb om wat voor show het gaat?


- Treesong - 24-10-2006

Berend Botje Wrote:Is het heel erg als ik geen idee heb om wat voor show het gaat?

Het was een show die bol stond van de taalergernissen :wink:


- Gerben Zonderland - 25-10-2006

Voordat we weer on-topic gaan en sinds we nu toch bezig zijn met wijven en 'fesjun'; ik kocht laatst een stapeltje woon-boekies, waaronder de VT Wonen en daar stond o.a. een serietje interviews in met stail-BN'ers, waaronder een Q&A met Fiona Hering uit Boelevaart, inclusief full frontal foto van haar op een luv-seat. Op tv valt het me nooit zo heel erg op (of ik kijk niet vaak/scherp/lang genoeg, maar, holy guacamole, wat heeft zij een wazzle pair of jugs. :eeeek:


- Marshall - 25-10-2006

Ik lees:

Gerben Zonderland Wrote:ik kocht laatst een stapeltje woon-boekies, waaronder de VT Wonen ....... uit Boelevaart..... Op tv valt het me nooit zo heel erg op

Gerben leest VT Wonen en kijkt Boulevard... Is Gerben de volgende Kelly?

Maarreh, je bedoelt:

[Image: fiona05juni2006.jpg]


- Bocaloca - 25-10-2006

echt HANGERS zo te zien :|


- Gerben Zonderland - 25-10-2006

Marshall Wrote:Ik lees:

Gerben Zonderland Wrote:ik kocht laatst een stapeltje woon-boekies, waaronder de VT Wonen ....... uit Boelevaart..... Op tv valt het me nooit zo heel erg op

Gerben leest VT Wonen en kijkt Boulevard... Is Gerben de volgende Kelly?

Ik ben bezig met mijn huis en heb (nog) niet heel verstand van interior design, dus dan is het wel eens 'interessant' om te zien wat de 'experts' daar van zeggen, hoe je kleuren en meubels kunt combineren en waar je bepaalde dingen kunt halen en dat staat in die boekies. Boulevard kijk ik af en toe, zoals ik al zei en wat is er verder op tv om 18.35?
En volgens mij leest Kelly alleen de Aktueel en de Privé en kijkt ze naar Sesamstraat en Total Body Make-over... :roll:


- Gerben Zonderland - 25-10-2006

Bocaloca Wrote:echt HANGERS zo te zien :|

Ze is 41, heeft op zijn minst Cup DD, heeft een kind gebaard (en gezoogd) en blijkbaar had ze die dag geen stevige bh aan. Ik vind tieten die een beetje hangen niet erg, zeker niet als ze dat formaat hebben. Jij bent meer van de plastic-fantastic look of wil je graag een vrouwtje dat een naamplaatje nodig heeft om te zien wat de voorkant is? :wink:


- Treesong - 25-10-2006

Ik kan je vertellen dat er wel het een en ander vertimmerd is aan die boobs :wink:


- Gerben Zonderland - 25-10-2006

Treesong Wrote:Ik kan je vertellen dat er wel het een en ander vertimmerd is aan die boobs :wink:

Dan zien ze er desondanks nog redelijk natuurlijk uit en lijkt het niet, zoals bij diverse pseudo-BN'ers, alsof er twee grapefruits onder haar shirt zitten.


- Bocaloca - 25-10-2006

twee hangende flappen :|


- Marshall - 25-10-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Ik lees:

Gerben Zonderland Wrote:ik kocht laatst een stapeltje woon-boekies, waaronder de VT Wonen ....... uit Boelevaart..... Op tv valt het me nooit zo heel erg op

Gerben leest VT Wonen en kijkt Boulevard... Is Gerben de volgende Kelly?
Boulevard kijk ik af en toe, zoals ik al zei en wat is er verder op tv om 18.35?

Ehrm... ALS de tv bij mij rond die tijd al aanstaat (ben een groot voorstander van de uit-knop op de tv) staat ie of op Ned1 (actualiteiten), als ik in een hang-bui ben op The King of Queens (lekker simpele humor) of als de GF eerder thuis is op ER (waarbij ik dan meestal slechts met een half oog kijk...) of op de standaard beeldvulling NG....


- Berend Botje - 26-10-2006

Zojuist weer een mooie van een zwemcoach, naar aanleiding van het mogelijk vervroegen van de zwemfinales bij de komende OS: alles wat (......) wordt met handen en voeten getreden.


- Gerben Zonderland - 27-10-2006

Op de AD-site stond een mooi gedichtje als reactie op een 'nieuwsbericht' over de X-factor:

Quote:Henkjan ogen open voor het geld
Daar draait alles het om.
Mensen is een bij zaak en gratis
om zo voor lul te staan op de TV
X Factor is toch
Henkjan Smits Producties

Ik begrijp helaas niet zoveel van poëzie... :|


- Gerben Zonderland - 30-10-2006

Vanavond in de supermarkt loop ik langs de kaasafdeling en daar ving ik nog net even het antwoord op van de winkelhulp op de vraag van een klant of de aanbiedingskaas een goede keuze was..."Ja, hij is heel lekker, qua smaak!"
OP WELKE ANDERE MANIER IS HIJ LEKKER DAN? LAAT MAAR! IK WIL HET NIET WETEN!!!!!! :letitallout:


- Treesong - 30-10-2006

Rustig Gerrit, sommige kazen smaken uitstekend, maar stinken of zien er een beetje blauwig uit, zoals Danish Blue. Er is een groep mensen die culinair niet zo van de wereld is. Zij vinden dit soort kazen maar naar of eng, omdat ze er niet uitzien als de reukloze zeemleren lap die zij dagelijks nuttugen in de bedrijfskantine. Een goede supermarktmedewerker weet zo'n kaas toch te verkopen door de klant te vertellen dat, ondanks een luguber uiterlijk of een aparte lucht, de kaas qua smaak in orde is. Niks mis met dat antwoord dus.


- Gerben Zonderland - 30-10-2006

Maar de term 'lekker' lijkt me bij kazen slechts van toepassing op de smaak, niet op het uiterlijk. Dat bewaar je maar voor de pin-up van de maand, de serveerster in je favo restaurant of je vriendin! :wink:
Daarentegen heb je wel gelijk als je zegt dat een kaas er 'onsmakelijk/smakelijk' uit kan zien, maar das een andere betekenis van 'lekker' en dat bedoelde de lieve meid overduidelijk niet. Het was namelijk gewoon een Hollandsche Kaas, zonder (bedoelde) uiterlijke blauw/rood/wit-schimmel-effecten what-so-ever en die verschillen qua uiterlijk niet zo significant van elkaar dat je kunt zeggen dat de ene er 'lekkerder' uitziet dan de andere.


- Treesong - 31-10-2006

Zeg dat dan meteen