The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Taalergernissen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Taalergernissen (/showthread.php?tid=45)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45


- Treesong - 09-02-2007

Hoef Wrote:Vanochtend: Goedemorgen Nederland met daaronder de lopende tekst met nieuwtjes: 17-jarige bekent dood op agent.

Als die domme troela er zit, kun je helemaal lachen...


- Mukkus - 09-02-2007

Hoef Wrote:Vanochtend: Goedemorgen Nederland met daaronder de lopende tekst met nieuwtjes: 17-jarige bekent dood op agent.

Vanochtend ene Hoef op het forum: Goedemorgen ipv Goedenmorgen.


- Treesong - 09-02-2007

Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:Vanochtend: Goedemorgen Nederland met daaronder de lopende tekst met nieuwtjes: 17-jarige bekent dood op agent.

Vanochtend ene Hoef op het forum: Goedemorgen ipv Goedenmorgen.

Vanochtend ene Mukkus op het forum: Goedenmorgen ipv Goedemorgen. :razz:


- Mukkus - 09-02-2007

Je hebt gelijk. Achterlijke KRO en NCRV....

mijn excuses!


- Berend Botje - 09-02-2007

Mukkus Wrote:mijn excuses

Heb je daar ook een speciale map voor op je computer?


- Hoef - 09-02-2007

Mukkus Wrote:Je hebt gelijk. Achterlijke KRO en NCRV....

mijn excuses!

Brutale vlerk!


- Gerben Zonderland - 22-02-2007

"In de reclame wordt dezelfde reis vaak aangeboden tegen een heel verschillende prijs...." #-o


- Berend Botje - 24-02-2007

Zojuist in 'Spijkers met koppen': een danseres zei om aan te geven dat het veel meer mensen waren dan ze dacht: 'Een heel cordon mensen begreep wat ik bedoelde'.


- Treesong - 25-02-2007

Berend Botje Wrote:Zojuist in 'Spijkers met koppen': een danseres zei om aan te geven dat het veel meer mensen waren dan ze dacht: 'Een heel cordon mensen begreep wat ik bedoelde'.

Het valt te verdedigen...


- Gerben Zonderland - 25-02-2007

Zonet in Buitenhof zei een fiscaal geograaf: "Schaadt het niet, dan baat het niet".... :eeeek:


- de nieuwe - 25-02-2007

Op radio 1 bij langs de lijn over halve finale tennis van gister in Ahoy: "de spelers haalden het onderste in elkaar boven". =D>


- Treesong - 25-02-2007

mooie vondst


- Berend Botje - 25-02-2007

Ronald Koeman had gisterenavond nog de drie punten (of de overwinning, dat weet ik niet precies meer) uit de wacht gesleept.


- Hoef - 25-02-2007

Gerben Zonderland Wrote:Zonet in Buitenhof zei een fiscaal geograaf: "Schaadt het niet, dan baat het niet".... :eeeek:

fiscaal geograaf, dat is ook een taalergernis


- Gerben Zonderland - 26-02-2007

Treesong Wrote:
Hoef Wrote:Vanochtend: Goedemorgen Nederland met daaronder de lopende tekst met nieuwtjes: 17-jarige bekent dood op agent.

Als die domme troela er zit, kun je helemaal lachen...

"En inmiddels is hier aangeschoten...Jochem Uytdehaage..." :lol:


- Gerben Zonderland - 27-02-2007

Myrna Goossen in een interview met Hjoe Grent: "ai heurd jou doont dens and sing but joor doewing verie goed!" :lol:


- waf - 27-02-2007

Hoef Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Zonet in Buitenhof zei een fiscaal geograaf: "Schaadt het niet, dan baat het niet".... :eeeek:

fiscaal geograaf, dat is ook een taalergernis

cry


- EJR - 27-02-2007

Ik hoorde Jack van Gelder zondagmiddag op radio 1 zeggen dat het een gestrekt been was.


- de nieuwe - 27-02-2007

EJR Wrote:Ik hoorde Jack van Gelder zondagmiddag op radio 1 zeggen dat het een gestrekt been was.
Das geen taalergernis :8:


- Gerben Zonderland - 13-03-2007

Milika Peterson: "Ik vind jarig zijn helemaal niet zo erg, want het betekent dat je weer een jaar ouder bent geworden". Geen speld tussen te krijgen! =D>


- Tripplexxx - 13-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:Milika Peterson: "Ik vind jarig zijn helemaal niet zo erg, want het betekent dat je weer een jaar ouder bent geworden". Geen speld tussen te krijgen! =D>

Kijk jij naar Shownieuws? Schande!


- Gerben Zonderland - 13-03-2007

Tripplexxx Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Milika Peterson: "Ik vind jarig zijn helemaal niet zo erg, want het betekent dat je weer een jaar ouder bent geworden". Geen speld tussen te krijgen! =D>

Kijk jij naar Shownieuws? Schande!

En jij ook? Schande!


- de nieuwe - 13-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:Milika Peterzon:
=D>


- FC Petr - 13-03-2007

de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Milika Peterzon:
=D>

Bij GZ is dat een tikvout. :wink:


- Gerben Zonderland - 13-03-2007

FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Milika Peterzon:
=D>

Bij GZ is dat een tikvout. :wink:

Nee hoor, ik kijk niet vaak genoeg om te weten dat het met een Z is, maar de nieuwe blijkbaar wel. :wink:


- de nieuwe - 14-03-2007

Gerben Sonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:
Gerben Sonderland Wrote:Milika Peterzon:
=D>

Bij GZ is dat een tikvout. :wink:

Nee hoor, ik kijk niet vaak genoeg om te weten dat het met een Z is, maar de nieuwe blijkbaar wel. :wink:
Ik heb geen idee wie ze is en waarvan ze is, alleen van het BNN programma "ranking the stars".


- Gerben Zonderland - 14-03-2007

de nieuwe Wrote:
Gerben Sonderland Wrote:
FC Petr Wrote:
de nieuwe Wrote:
Gerben Sonderland Wrote:Milika Peterzon:
=D>

Bij GZ is dat een tikvout. :wink:

Nee hoor, ik kijk niet vaak genoeg om te weten dat het met een Z is, maar de nieuwe blijkbaar wel. :wink:
Ik heb geen idee wie ze is en waarvan ze is, alleen van het BNN programma "ranking the stars".

Kijk jij DAARNAAR? Sjeem on joe, boy!


- de nieuwe - 14-03-2007

Gerben Zonderland Wrote:Sjeem on joe, boy!
Nee, hoor :razz:


- Gerben Zonderland - 17-03-2007

In een reclame voor haar-specie van L'Oreal wordt gesproken over 'je haar door de war'. #-o


- Berend Botje - 28-03-2007

Zaterdag deed een mevrouw van de CNV-onderwijsbond in een interview op radio 1 ook een paar rare uitspraken. Eerst wilde ze een probleem de kop bieden, en vervolgens ging ze er als een kei voor zorgen dat (....). Tenslotte had ze het nog over de economische groei duurzaam verankeren. Ik ben er nog niet helemaal uit wat er mis is met dat laatste, maar het klopt volgens mij niet. Economische groei kan je niet verankeren zou ik zeggen, en bovendien zei ze er ook niet bij waarin. En duurzaam verankeren lijkt me een pleonasme.