The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=4538)



Re: Madrid - buurs - 11-05-2009

Vamos!!!!!

Monaco =D>


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Tja, had er ook weinig van verwacht. In dat perspectief deed Lopez het nog best aardig. Maar als je het gezien hebt :lol:

Eitje voor Ferrer.


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

58 UEs in twee sets Undecided


Re: Madrid - mindlight - 11-05-2009

We zullen zien, mijn vertrouwen in Ferrer is niet bijster groot. Hij zal Monaco wel verslaan, maar gaat er dan toch echt af tegen Verdasco.


Re: Madrid - buurs - 11-05-2009

Monaco gaat Ferrer pakken!


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

58 UEs in twee sets, zelden zoiets meegemaakt. Dan geef je dus gewoon al meer dan 14 games weg aan UEs, in twee sets cry


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

Poe. We beginnen meteen met Ferrer - Monaco.. =; !

Die heeft gister als laatst op de baan gestaan, hoezo doorgestoken kaart voor een eigen landgenoot Dead ...


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Nee dat klopt niet, ik zat ook al te schelden, maar op de OOP staat deze partij (gelukkig) niet.


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

Ooh oke :Big Grin ! Ik keek alleen even snel op livescore. Gelukkig maar dan.


Re: Madrid - kooltje - 12-05-2009

Pas om 12uur gaat het voor de mannen los...


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

Van de eerste serie wedstrijden 2 belangrijke potjes, waar Fognini en Robredo de punten moeten binnen halen =D> !
Verder mag de vaak gekozen Schwank eruit voor 35 puntjes en moet Cilic Granollers naar huis sturen!

Fognini(14) - PHM(4)
Robredo(21) - Fish(-)

Seppi(3) - Schwank(11)
Granollie(2) - Cilic(-)


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

kooltje Wrote:Pas om 12uur gaat het voor de mannen los...

kan ik eerst nog even 2 uur actief voor stage bezig gaan :razz:


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Op Schwank na juichen we voor dezelfde Hag, ik ga maar eens een rijtje inzetten =P~


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

mindlight Wrote:Op Schwank na juichen we voor dezelfde Hag, ik ga maar eens een rijtje inzetten =P~

we zijn vrijdag de jupiler league vergeten #-o


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Ja idd, het was jou beurt toch? Nja gelukkig hebben we nog playoffs, daar valt ook goed te verdienen!


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

Ik had voor mezelf wel iets in het hoofd zitten , maar dat faalde compleet... :-"


Re: Madrid - Bocaloca - 12-05-2009

Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Op Schwank na juichen we voor dezelfde Hag, ik ga maar eens een rijtje inzetten =P~

we zijn vrijdag de jupiler league vergeten #-o


Alles op Dordt :-({|= :-({|=


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

Ik hoop vurig op een uiteindelijke confrontatie tussen Excelsior en Graafschap Icon_twisted


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Dat is mogelijk Hag, wij mogen eerst Waalwijk wippen (zal al lastig genoeg worden), en dan de Graafschap. Hopelijk hebben we daar niet een combi, net als nu bij RKC Confused


Re: Madrid - Ad Wim - 12-05-2009

Ik baalde al dat dat lelijke De Graafschap met hun kleurloze afbraakvoetbal eruit zou gaan, maar dat lukte helaas zondag niet, arm Volendam. Dan maar via de nacompetitie, want Excelsior speelt iig een stuk aantrekkelijker voetbal (althans, dat deden ze vorig jaar, weet niet of ze dat nu nog doen). En volgens mij RKC ook.


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Wij spelen aanvallender dan vorig jaar, alleen missen we kwaliteit. RKC zal ons verslaan normaal gesproken, maar die voetballen weer onverantwoord aanvallend.


Re: Madrid - centre court - 12-05-2009

Ik denk er nu pas aan zeg... best een grote kans dat 't uiteindelijk Graafschap-Excelsior wordt. Graafschap kan 't nog lastig krijgen met MVV natuurlijk en Excelsior-RKC lijkt me 50/50 maar 't zal zomaar kunnen. De Graafschap is voor Excelsior natuurlijk geen combi, andersom ook niet. Mooie wedstrijden derhalve. Maar eerst nog die 2e ronde overleven.
Ben 't met Ad eens dat de graafschap lelijk(realistisch?) speelt onder Kalezic. Had 't liefst die Duitsers er uit getyft zien worden, helaas had Tiendalli er andere ideeen over.


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Roda eruit had ik ook het mooist gevonden, dit is rot, want Volendam gunde ik het absoluut.

De Graafschap moet die tweede ronde echt wel kunnen overleven. En idd, wat zou het een mooie finale worden van het seizoen als het De Graafschap - Excelsior wordt :-({|=


Re: Madrid - andre - 12-05-2009

Ik ben altijd wel blij dat een ploeg het slecht doet die door de media gecult wordt, al gunde ik Volendam dat niet.


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Dat is natuurlijk niet alleen media, dat is ook gewoon met een realistische blik het voetbal bekijken. Volendam speelde gewoon leuk voetbal, had de laagste begroting, en wás de underdog. Dat ze dan zo goed meedoen is gewoon mooi, en sneu dat het zo eindigt.


Re: Madrid - Bocaloca - 12-05-2009

mindlight Wrote:Roda eruit had ik ook het mooist gevonden, dit is rot, want Volendam gunde ik het absoluut.

De Graafschap moet die tweede ronde echt wel kunnen overleven. En idd, wat zou het een mooie finale worden van het seizoen als het De Graafschap - Excelsior wordt :-({|=

En Dordt - Zwolle [-o<


Re: Madrid - Ad Wim - 12-05-2009

Nee man, die hoef ik er allebei niet in. Dan liever Roda behouden...


Re: Madrid - Haggie - 12-05-2009

mindlight Wrote:Dat is natuurlijk niet alleen media, dat is ook gewoon met een realistische blik het voetbal bekijken. Volendam speelde gewoon leuk voetbal, had de laagste begroting, en wás de underdog. Dat ze dan zo goed meedoen is gewoon mooi, en sneu dat het zo eindigt.

Ja goed. Volendam speelt aanvallend voetbal, omdat wanneer ze op de verdediging gaan hangen,ze natuurlijk helemaal overlopen worden. Graafschap had niet voor niets zo weinig goals tegen de laatste wedstrijden. Ze hadden allebei een andere strategie, waarbij die van Volendam het mooist is om naar te kijken. Volendam wordt geprezen door de media. Wat zijn ze goed dat ze een punt halen in Kerkrade, terwijl de avond ervoor Graafschap 0/0 speelde bij Sparta op hun eigen manier. Dat vind ik meer een prestatie dan gelijk uit bij Roda. Daarbij mag de hype rond Platje nu ook wel weer afzwakken....


Re: Madrid - kooltje - 12-05-2009

Platje heb wel een goede aanvoeder gehad waar hij veel van geleerd heeft...Dus niks over hem Wink


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Het is gewoon lastig om geen symphatie voor dat kleine clubje in dat brakke stadion te hebben (althans dat vind ik). De Graafschap heeft een rommeljaar achter de rug, voetbalt niet leuk, en scoort amper.
Hoewel ik begrijp wat je zegt, snap ik de algemene mening dat mensen het Volendam gunnen.

@ Ad, nee liever iedere willekeurige jupiler ploeg dan Roda.