The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=4538)



Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Direct de rebreak, helaas.


Re: Madrid - mindlight - 12-05-2009

Fed wint m, met 7-5, maar tegen een iets betere tegenstander was het al moeilijk geworden.


Re: Madrid - Overdune - 13-05-2009

Hup, en mijn enige troef Mathieu er meteen al weer af, lekker is dat. Hij stond 3-0 in de H2H met Simon, maar erg relevant is dat niet als hij de eerste ronde niet doorkomt..


Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009

Je zult Mathieu als enige troef hebben, dan heb je ook geen best team.. :roll:


Re: Madrid - Overdune - 13-05-2009

Moet ik ingaan op deze onzin of denk je er zelf nog een keertje over na?


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

Volgens mij komt het er bij Haggie nu wat beroerder uit dan hij het bedoeld heeft. Je weet namelijk dat PHM zelden tot nooit naar zijn kunnen presteert, als je hem dan als "enige troef" hebt snap ik Haggie's reactie wel.


Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009

Overdune Wrote:Moet ik ingaan op deze onzin of denk je er zelf nog een keertje over na?

Van mij mag je erop in gaan hoor. Ben wel benieuwd naar je keuze om de altijd sterke phm te nemen. Je voelt je wel snel aangevallen trouwens, geen beste eigenschap.. Je snapt dat als jij hier een bericht plaatst en hierin zegt dat phm je enige troef is deze week, dat ik dan keihard moet lachen? Als er iemand niet betrouwbaar is... Dit heeft uiteraard niets te maken met de rest van je team, want daar heb ik nog niet naar gekeken.


Re: Madrid - kooltje - 13-05-2009

Om 12uur helemaal los...4 partijen met mijn spelers!


Re: Madrid - Ad Wim - 13-05-2009

Voor mij eigenlijk allen Chardy-Wawrinka belangrijk.


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

Mannen van mij die vandaag in actie komen

Seppi - Querrey - Redelijk onbelangrijke pot, Querrey 18x gekozen
Chardy - Wawrinka - Lastige afweging, Chardy is een held, maar Wawrinka kan verder komen. Geen echte voorkeur.
Fognini - Simon - Vrees dat Fognini kansloos is, maar hij mag wel winnen.
Ferrer - Monaco - Vamos Juan, zet die ideale derde ronde partij maar op!
Serra - Davydenko - Moet Davy kunnen winnen normaal gesproken. Serra 5x gekozen, dus wel redelijk belang hier.
Roddick - Haas - Mag Haas wel winnen, geef ik Davy (stukken) meer kans tegen.

Mogelijke held van de dag: Jurgen Melzer


Re: Madrid - Scholten! - 13-05-2009

Quote:Mogelijke held van de dag: Jurgen Melzer

Jurgen was 2 weken geleden mijn absolute held, maar denk niet dat hij vandaag een huzarenstukje uit de hoge hoed tovert :wink:


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

2 weken geleden kon ik Jurgen juist wel schieten, maar hij liet daar zien het ook tegen goede gravelaars te kunnen. Ik las net dat Rafa vanavond nog naar de finale van de copa wil, dus laat hem maar lekker overhaast spelen. :-({|=


Re: Madrid - centre court - 13-05-2009

Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hoppa, uitstekend wederom Ivan, must-pick in iedere TMS op deze manier :-({|=
Nu al een must-pick voor RG, ongeacht zijn loting!

Laat CC maar lachen om zijn gravelkwaliteiten.

Het zag er toch werkelijk niet uit mensen. Tsonga is me ernstig tegengevallen. Ik ging weg bij 3-0 voor Tsonga en vond hem toen gewoon beter. Ik kan niet wachten tot ljubo een normale tegenstander tegenkomt.


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

Normale tegenstander? Ljubicic heeft gewoon een goed jaar en is op de weg terug naar boven. In Monte Carlo was Rafa nodig om hem af te kunnen stoppen, deze week heeft hij helaas weer de pech bij Rafa in de helft te zitten...


Re: Madrid - Ad Wim - 13-05-2009

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Hoppa, uitstekend wederom Ivan, must-pick in iedere TMS op deze manier :-({|=
Nu al een must-pick voor RG, ongeacht zijn loting!

Laat CC maar lachen om zijn gravelkwaliteiten.

Het zag er toch werkelijk niet uit mensen. Tsonga is me ernstig tegengevallen. Ik ging weg bij 3-0 voor Tsonga en vond hem toen gewoon beter. Ik kan niet wachten tot ljubo een normale tegenstander tegenkomt.
Dit ziet er werkelijk niet uit, maar Lopez is wel een mooie speler?


Re: Madrid - buurs - 13-05-2009

Lopez heeft tenminste techniek.


Re: Madrid - Overdune - 13-05-2009

Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Moet ik ingaan op deze onzin of denk je er zelf nog een keertje over na?

Van mij mag je erop in gaan hoor. Ben wel benieuwd naar je keuze om de altijd sterke phm te nemen. Je voelt je wel snel aangevallen trouwens, geen beste eigenschap.. Je snapt dat als jij hier een bericht plaatst en hierin zegt dat phm je enige troef is deze week, dat ik dan keihard moet lachen? Als er iemand niet betrouwbaar is... Dit heeft uiteraard niets te maken met de rest van je team, want daar heb ik nog niet naar gekeken.

De manier waarop je reageert is gewoon irritant, vooral met die smilie. Bovendien is m'n team zo gek niet (maar dat heb je niet eens bekeken), ook de keus voor Mathieu niet. Opgave kan ik niet tegen managen, maar eerste ronde quali kan makkelijk, daarna tegen Simon (3-0 H2H) en dan tegen een dramatische Safin/Tsonga op gravel/Ljubo. Vorige week was hij ook redelijk goed.


Re: Madrid - centre court - 13-05-2009

Ad, dat je de vergelijking durft te maken. Het spel van lopez is werkelijk beeldschoon, maar op gravel ziet 't er minder uit omdat zijn kwaliteiten daar juist niet liggen. Ljubicic is toch het prototype van een houthakker. Als hij al een punt maakt is 't door een harde service gevolgd door een forehandwinner of door verdedigend spel.


Re: Madrid - Ad Wim - 13-05-2009

Tja, daar ben ik het dus niet mee eens. Hun spel komt heel erg overeen. Beiden harde service, veel oplopen, ziet er houterig uit van achteruit, maar de intentie om aan te vallen als het kan. Ik kan me nog de pot tegen Davydenko herinneren op RG vorig jaar. Toen speelde Ljubicic subliem.

En ik vind Ljubicic veel slimmer dan Lopez en het ziet er bij hem ook nog vloeiender uit dan bij Lopez. Lopez is een soort slechte Rusedski.


Re: Madrid - buurs - 13-05-2009

Ad Wim Wrote:Tja, daar ben ik het dus niet mee eens. Hun spel komt heel erg overeen. Beiden harde service, veel oplopen, ziet er houterig uit van achteruit, maar de intentie om aan te vallen als het kan. Ik kan me nog de pot tegen Davydenko herinneren op RG vorig jaar. Toen speelde Ljubicic subliem.

En ik vind Ljubicic veel slimmer dan Lopez en het ziet er bij hem ook nog vloeiender uit dan bij Lopez. Lopez is een soort slechte Rusedski.

:eeeek:

Nu maak je jezelf toch wel weer heeeeeeel belachelijk Undecided

Lopez is voornamelijk talent en weinig werklust.

Ljubicic precies het tegenovergestelde....


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

Wat een quatsch, Ljubicic weinig talent Undecided


Re: Madrid - buurs - 13-05-2009

mindlight Wrote:Wat een quatsch, Ljubicic weinig talent Undecided

het ziet er bij hem nou niet echt natuurlijk uit....


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

Juist wel! En wel knap dat je nummer 3 van de wereld kan worden obv werklust...
Hoewel, Nadal bewijst dat je er zelfs de nummer 1 plek mee kan bereiken.


Re: Madrid - centre court - 13-05-2009

Lopez' spel ziet er toch juist wel vloeiend uit? Die volleys zijn van het niveau Llodra of beter.


Re: Madrid - Ad Wim - 13-05-2009

Dat ontken ik ook niet, maar kijk eens goed naar zijn forehand, die ziet er echt niet uit.


Re: Madrid - buurs - 13-05-2009

mindlight Wrote:Juist wel! En wel knap dat je nummer 3 van de wereld kan worden obv werklust...
Hoewel, Nadal bewijst dat je er zelfs de nummer 1 plek mee kan bereiken.

Dat heeft hij knap gedaan, maar kwam voor 75% door die service.
Hij sloeg gem. 20-25 aces per wedstrijd.

Dat zijn er nu nog ongeveer 10. Dit verklaart zijn vrije val.

Simon is ook zo'n voorbeeld.


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

Ik zie trouwens nu pas dat Ljubicic meer winners dan Tsonga heeft geslagen, en beide mannen evenveel UE.


Re: Madrid - mindlight - 13-05-2009

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Juist wel! En wel knap dat je nummer 3 van de wereld kan worden obv werklust...
Hoewel, Nadal bewijst dat je er zelfs de nummer 1 plek mee kan bereiken.

Dat heeft hij knap gedaan, maar kwam voor 75% door die service.
Hij sloeg gem. 20-25 aces per wedstrijd.

Dat zijn er nu nog ongeveer 10. Dit verklaart zijn vrije val.

Simon is ook zo'n voorbeeld.

Zijn service domineert idd niet meer, en dat is jammer. Toch is het te makkelijk daaraan zijn nr 3 positie toe te schrijven, want zoals jij en CC hem beschrijven is Ljubicic een soort Karlovic qua spel en techniek. Dat gaat natuurlijk veel te ver.


Re: Madrid - centre court - 13-05-2009

H2H is 4-2 voor Lopez. :razz: Één van de overwinningen van Ljubo is gewoon op gras. En Lopez wint dan weer op gravel.

2009 Marseille
France Hard R32 Lopez 3-6 6-4 7-5

2006 US Open
NY, U.S.A. Hard R128 Lopez 6-3 6-3 6-3

2006 Gstaad
Switzerland Clay Q Lopez 7-6(4) 6-3

2006 Wimbledon
England Grass R128 Ljubicic 6-3 6-4 5-7 3-6 11-9

2006 Australian Open
Australia Hard R32 Ljubicic 7-5 7-6(5) 6-0

2004 Dubai
U.A.E. Hard Q Lopez 6-4 7-6(4)


Re: Madrid - Haggie - 13-05-2009

querrey, wawje en djoko om mee te beginnen! 3 overwinningen svp! Smile