The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid (/showthread.php?tid=4538)



Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Scholten! Wrote:
Scholten! Wrote:Chardy- Chucho is 50-50 lijkt me, heb voor laatstgenoemde gekozen :Big Grin

Break Tipsa, wat een heerlijk begin.

Wat een verschrikkelijk begin.

Je week is alweer kapot! :wink:


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Prima Mardy, zet die goede vorm maar voort. Serra is jammer, maar wel verwacht. Nu maar hopen dat hij 'gewoon' van Davy verliest...


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Tipsa OSmile


Re: Madrid - mindlight - 11-05-2009

Tipsa is jammer maar geen drama. Fish verliest de volgende ronde natuurlijk van Tommy.


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Uiteraard, al is hij wel in vorm.

nu idd een van de belangrijkste in de 1e ronde. Doe het, koning Ivan! Niet weer zo'n wanprestatie als vorige week...


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Dat lijkt me duidelijk! Wij gaan deze week om de medailles strijden Mindlight! :-({|=


Re: Madrid - buurs - 11-05-2009

Ad Wim Wrote:Prima Mardy, zet die goede vorm maar voort. Serra is jammer, maar wel verwacht. Nu maar hopen dat hij 'gewoon' van Davy verliest...

serra zeker niet kansloos tegen davy.


Re: Madrid - mindlight - 11-05-2009

Prima Hag, lijkt mij goed!

edit: Hup Ivan of Teimuraz.

nog een edit: puntentechnisch bezien is het beter als Ivan wint, aangezien Teimuraz natuurlijk wel 10 punten krijgt bij verlies, en Ivan niet.


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Jou om het even?! :eeeek:

En Gabash is echt zo iemand die zich vaak kwalificeert, maar vervolgens bijna altijd R1 verliest. Daar ga ik nu ook maar voor.


Re: Madrid - mindlight - 11-05-2009

Nja, een voorkeur voor koning Ivan heb ik natuurlijk wel, maar ik zocht naar goede FTM-argumenten :8:


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Gabas gaat dit verliezen. Die man weet nog niet eens hoe een racket vast te houden en krijgt bibbers wanneer hij in een hoofdtoernooi moet aantreden.. Undecided


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

En daar is de break meteen al =D>


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Klasse Ivan!
Nu moet Rainer ff breaken... [-o<


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Toch nog 7 man die Canas hebben gekozen. Die gaat 'm nu in 2 van Ferrer verliezen. :lol:


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima Mardy, zet die goede vorm maar voort. Serra is jammer, maar wel verwacht. Nu maar hopen dat hij 'gewoon' van Davy verliest...

serra zeker niet kansloos tegen davy.
Klopt, maar Chardy ook niet tegen Wawrinka.


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Haggie Wrote:Toch nog 7 man die Canas hebben gekozen. Die gaat 'm nu in 2 van Ferrer verliezen. :lol:
Tja, met Ferrer in deze vorm en Canas sowieso al 35 punten voor 750 euro, leek het me een goede keuze.


Re: Madrid - kuiper - 11-05-2009

Zo dacht ik ook. Kom op Canas!!


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Godver, Ivan van 3-0 naar 3-3, door 1 zwakke servicegame, die anderen pakte ie op love ](*,)


Re: Madrid - kuiper - 11-05-2009

Trouwens nu live op sport1 (canas). En ik ben even thuis dus kan nog mooi even een half uurtje kijken. \Big Grin/


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Klasse Ivan =D>

Canas is wel een beetje jammer: bp missen op 1-1 en nu 1-4...


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

klasse ivan en david! Smile


Re: Madrid - kuiper - 11-05-2009

Canas wordt hem niet. Hij oogt niet fit en het zal mij verbazen dat hij dit nog omdraait en misschien wel opgave.


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

weet niet of het genoemd is, maar andreev heeft zich teruggetrokken zo te zien? Navarro speelt tegen soderling...


Re: Madrid - kuiper - 11-05-2009

Ferrer speelt goed en degelijk, die wint hier gemakkelijk in 6-2 6-1


Re: Madrid - mindlight - 11-05-2009

Canas was door zijn quali-punten al aantrekkelijk natuurlijk.


Re: Madrid - kuiper - 11-05-2009

Canas geen één winner in de hele eerste set. :oops: :oops:


Re: Madrid - Ad Wim - 11-05-2009

Klasse Ivan, grote klasse, de belangrijkste pot valt iig goed, want de volgende ronde is ook zeker te doen.


Re: Madrid - centre court - 11-05-2009

Canas heeft niet geslikt, dan blijft er niet veel over.


Re: Madrid - Chiel-Montagne - 11-05-2009

Haggie Wrote:weet niet of het genoemd is, maar andreev heeft zich teruggetrokken zo te zien? Navarro speelt tegen soderling...

Zie het, ja. Die komt er voorlopig dus ook niet meer in.


Re: Madrid - Haggie - 11-05-2009

Chiel-Montagne Wrote:
Haggie Wrote:weet niet of het genoemd is, maar andreev heeft zich teruggetrokken zo te zien? Navarro speelt tegen soderling...

Zie het, ja. Die komt er voorlopig dus ook niet meer in.

OSmile