The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
New Haven - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: New Haven (/showthread.php?tid=4723)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


New Haven - Ad Wim - 23-08-2009

Kijk die Dent, gewoon even duidelijk van Ljubo winnen en geen een keer gebroken! =D>

Gasquet verliest trouwens bij zijn terugkeer van Vemic in de qualis... :|


Re: New Haven - arco - 23-08-2009

Mensen, de database voor het toernooi in New Haven staat open. Let op: de qualifiers Gil en Cuevas (wel verkiesbaar, dus onderaan toegevoegd) en Lapentti en Nielsen (niet te kiezen) hebben nog geen plek in de draw gekregen. Zodra dat het geval is, worden zij aan de draw toegevoegd. En zonder verhoging is inderdaad het budget (6000) erg krap deze week, maar wel een uitdaging om met beperkte middelen een mooi team te kiezen.

Succes allemaal!


Re: New Haven - kooltje - 24-08-2009

Leuke week door het kleine budget...Geen enkele speler "zeker" van de kwartfinale.


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Ferrer trekt zich terug, O. Rochus daarvoor in de plaats als LL. Staat in het schema.


Re: New Haven - Overdune - 24-08-2009

kooltje Wrote:Leuke week door het kleine budget...Geen enkele speler "zeker" van de kwartfinale.

Al was dat wel het geval dan had ik niet anders verwacht dat jij die links zou laten liggen Kool. Wink


Re: New Haven - kooltje - 24-08-2009

Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Leuke week door het kleine budget...Geen enkele speler "zeker" van de kwartfinale.

Al was dat wel het geval dan had ik niet anders verwacht dat jij die links zou laten liggen Kool. Wink
Vanaf nu helemaal niet meer...Vol op de aanval.


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Let erop dat de puntentelling (nog) niet klopt. R2 is 5 punten en R3 pas 20.


Re: New Haven - kuiper - 24-08-2009

Phau wint. Wat een held. Notworthy Notworthy


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Juist Kuip!


Re: New Haven - mindlight - 24-08-2009

WTF nu wel he Lu Icon_evil


Re: New Haven - centre court - 24-08-2009

Baghdatis er ook hard af tegen Gil. Icon_evil


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Dat laatste vind ik niet zo verrassend. Was alleen te laf en heb voor Baghdatis gepolld...


Re: New Haven - kuiper - 24-08-2009

Ad Wim Wrote:Dat laatste vind ik niet zo verrassend. Was alleen te laf en heb voor Baghdatis gepolld...

Ik niet. Naast Phau had ik ook voor Gil gepolld. :lol:


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Drie man hier, weg met al die kleintjes in 50-50 partijen!


Re: New Haven - kooltje - 24-08-2009

Ad Wim Wrote:Drie man hier, weg met al die kleintjes in 50-50 partijen!
Hier ook...Misschien wel dezelfde...118 over?!


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Drie man hier, weg met al die kleintjes in 50-50 partijen!
Hier ook...Misschien wel dezelfde...118 over?!
Jazeker!


Re: New Haven - kooltje - 24-08-2009

Ad naar de weekwinst!!!


Re: New Haven - andre - 24-08-2009

Dat is Querrey-Chardy-Verdasco


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Het was voor mij Verdasco of Gil, Acasuso, Mayer en Cuevas. Die 4 kunnen er zomaar af voor 20 punten, en ik zie ze geen 150 punten halen, die ik Verdasco wel zie halen.

Wel jammer dat Chucho dan uiteindelijk nog net voor de deadline wint.


Re: New Haven - kooltje - 24-08-2009

Ik zie monst4er met Petszchner, Bolelli en Hanescu tegen "onze" Verdasco. Moet lukken lijkt mij.
Buurs heeft Andreev, Mayer en Seppi ipv Verdasco...Ook dat moet "onze" Verdasco wel redden.

Komt goed Ad!


Re: New Haven - andre - 24-08-2009

Ad Wim Wrote:Het was voor mij Verdasco of Gil, Acasuso, Mayer en Cuevas. Die 4 kunnen er zomaar af voor 20 punten, en ik zie ze geen 150 punten halen, die ik Verdasco wel zie halen.
Laat ze er maar allevier af gaan voor 5 punten.


Re: New Haven - kuiper - 24-08-2009

Verdasco gaat er al af tegen Capdeville. #-o
Die gaat echt niet vol een week voor de US Open.
Het is een week voor de kleintjes en Querrey denk ik.


Re: New Haven - Ad Wim - 24-08-2009

Hij vraagt niet voor niets een WC aan. En hij hoeft ook niet vol te gaan tot de finale.


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Klasse Querrey!


Re: New Haven - Overdune - 25-08-2009

Ad Wim Wrote:Let erop dat de puntentelling (nog) niet klopt. R2 is 5 punten en R3 pas 20.

Dan kom ik goed weg aangezien ik voor de iets grotere spelers ben gegaan, maar ik ging wel uit van 20 punten in ronde 2 ja.


Re: New Haven - kooltje - 25-08-2009

Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Let erop dat de puntentelling (nog) niet klopt. R2 is 5 punten en R3 pas 20.

Dan kom ik goed weg aangezien ik voor de iets grotere spelers ben gegaan, maar ik ging wel uit van 20 punten in ronde 2 ja.
Moet inderdaad beter...
Is dat eenvoudig te realiseren voor volgende keer?


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Nee, als dat zo was, zou dat al wel gebeurd zijn Smile


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Tja, ik weet niet precies waar het mis is gegaan. Kan bij degene zijn die de draw heeft ingevoerd, maar ook bij de software. Gebeurt helaas ook bij 64-schema's van 500-toernooien.

Het is echter wel gemeld hier en je kunt ook aan de ATP-draw zien wat het moet zijn.


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Zie FTM forum Ad, is de software Smile


Re: New Haven - Overdune - 25-08-2009

Ik bekijk alleen de draw hier en hoewel ik zoveel mogelijk op het forum probeer te lezen was ik die melding nog niet tegen gekomen. Ik zag wel dat er een extra kolom was, maar uiteindelijk konden er wel gewoon 250 pnt verdiend worden, dus nam ik aan dat het in orde was.